Ben bang dat het het eerste gaat wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:17 schreef Geralt het volgende:
Benieuwd of het een saaie kutrace gaat worden of toch spektakel.
verwacht vooraan niet veel spektakelquote:Op zondag 11 mei 2014 13:17 schreef Geralt het volgende:
Ik verwacht dat 1ste.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:17 schreef Geralt het volgende:
Ja is wel mooi om te zien inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 13:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Rosberg is veel smoother dan Hamilton, maar Hamilton lijkt veel sneller.
Rijdt Jezus voor Mercedes?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, broodjes net uit de oven, tijd voor de tweede verjaardag van de overwinning van de verlosser.
Kan in een "sta-op stoel "zijn geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar dacht ik even dat Frank Williams rechts stond![]()
Was het ook....quote:Op zondag 11 mei 2014 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan in een "sta-op stoel "zijn geweest.
En lossssssssssss
Lotus natuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 14:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Rijdt Jezus voor Mercedes?
U hoorde het hier voor heet eerstquote:
Orakel, jij.quote:
Toch gek dat hij een race gewonnen heeft voor iemand die niet thuishoort in de F1.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Maldonna hoor niet thuis in de formule1. Olav is zo te horen ook klaar met hem
Dat is eigenlijk nog het erge, dat-ie betaald wordt voor deze ongein.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:09 schreef Uccie het volgende:
Ik mag toch hopen dat die schade op het salaris van Maldonado wordt verhaald
de Crasherisquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben jullie liever in de auto:
De Cesaris
Katayama
Maldonado
Ik rijd welquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cesaris
Katayama
Maldonado
Chanoch Nissanyquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cesaris
Katayama
Maldonado
Crasharisquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cesaris
Katayama
Maldonado
Taki Inouequote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cesaris
Katayama
Maldonado
Max Verstappenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Cesaris
Katayama
Maldonado
Die crashte vanmorgen ookquote:
Ik ben ondertussen de kamer aan het stofzuigenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:16 schreef Fiorano het volgende:
Ik ben ondertussen een beetje voor school aan het pielen. Maar ik doe eigenlijk teveel naar mijn zin...
Het zou voor iedereen beter zijn als hij het tweede deel van die straf overslaat.quote:
Zeker terecht. Wat mijn betreft pakken ze zijn licentie af. Bij Yuji Ide duurde dat 4 races, bij Maldonado al 4 seizoenenquote:
Hij denkt waarschijnlijk dat het spaarpunten zijn i.p.v. strafpunten.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:18 schreef zoem het volgende:
Als Maldonado zo doorgaat is hij binnen een paar races door z'n strafpunten heen
Veel geld, dan krijg je dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeker terecht. Wat mijn betreft pakken ze zijn licentie af. Bij Yuji Ide duurde dat 4 races, bij Maldonado al 4 seizoenen
Ide was ook nog eens een mobiele chicanequote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeker terecht. Wat mijn betreft pakken ze zijn licentie af. Bij Yuji Ide duurde dat 4 races, bij Maldonado al 4 seizoenen
Die wacht wellicht tot de eerste pitstopreeks om een slag te slaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef k_man het volgende:
Tien ronden gereden en Vettel heeft welgeteld 2 plekken gewonnen. Niet erg indrukwekkend...
Hij gaat voor de gratis handdoeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk dat het spaarpunten zijn i.p.v. strafpunten.
Dat compenseert het podium dan wel weer, en de foto's die maandag morgen in de kranten staan.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is ook niet goed voor de sponsoren van Mercedes. Ze komen nooit meer in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |