Het is een beest!! Maar zo'n 750 lust wel een slokje. Maar kleuren combi is goed! Blauw exterieur en licht interieurquote:Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moest net in pak de bekende Cayenne stofzuigen. Het is inderdaad goed warm...
@Citroën: zo'n BMW 750 is inderdaad goed rap, veel plezier daarmee
Ik vind dat nou echt zo'n lelijke auto he, een Porsche Cayenne.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moest net in pak de bekende Cayenne stofzuigen. Het is inderdaad goed warm...
@Citroën: zo'n BMW 750 is inderdaad goed rap, veel plezier daarmee
Och, daar heb je vanbinnen niet zoveel last vanquote:Op maandag 19 mei 2014 14:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind dat nou echt zo'n lelijke auto he, een Porsche Cayenne.
Die Daihatsu Cuore vandaag. Dit moet wel de meest skere bak zijn die ik voor AR gereden heb.
Anderzijds zal die wel comfy as fuck wezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:31 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Och, daar heb je vanbinnen niet zoveel last vanEn met 400pk komt het prima vooruit op de autobahn.
Zal wel beter zijn. In een zwart pak met de zon op je rug = de helquote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik moet straks weer volledig in pak.nou ja, vanavond dan, dus dan is het hopelijk een paar graden koeler.
Daarom ook in een wit pak gaan werken.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zal wel beter zijn. In een zwart pak met de zon op je rug = de hel
Hetzelfde als met mijn witte overhemden. Kun je maar één dag aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een paar witte broeken, erg mooi allemaal, maar elk minuscuul vlekje zie je gelijk
Zo lelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef CruisinDen het volgende:
Die RCZ R van vandaag... Wat een heeeerlijk ding, helaas maar kort stukje en vrijwel constant over de A2 maar hey, stoplichtjes en de oprit van de snelweg maakte alles goed.
Mijn smaak is het ook niet maar na gore Vivaro's, gare Megane's, 108jes etc. etc. is die 270pk een prima afwisseling.quote:
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik vind het zulke skeere tupperware bakjes hequote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Mijn smaak is het ook niet maar na gore Vivaro's, gare Megane's, 108jes etc. etc. is die 270pk een prima afwisseling.
Had je geen last van turbolag oid?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Mijn smaak is het ook niet maar na gore Vivaro's, gare Megane's, 108jes etc. etc. is die 270pk een prima afwisseling.
Taxi?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef Ordinateur het volgende:
Man man man.. Ik had gehoopt op een lekker relaxt ritje voor morgen ivm de hitte, moet ik een Volkswagen LT 35 uit 2006 ophalen om van Venlo naar Almere te brengen. Tot overmaat van ramp ook nog is minimaal 40 minuten lopen naar het ophaaladres![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |