Ja dat kan niet missen in Meerkerkquote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef Pap89 het volgende:
Zie er vast wel eens van jullie lopen met een rugzakje etc.
Zelf woonachtig omgeving Meerkerk, soms gewoon druk op het industrieterrein daar met "studentchauffeurtjes"
Vorige week daar voor het eerst geweest.. Is de dichts bijzijnde bushalte die boven aan de dijk richting utrecht/gorinchem die maar om het half uur komt?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat kan niet missen in MeerkerkBen er maandag weer twee keer
Nou, ik denk dat het wel veilig is om te zeggen gefeliciteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 08:54 schreef joppie_saus het volgende:
Goftedomme. Nu al kriebels.
COME ON GRONINGEN!
Jupquote:Op zondag 18 mei 2014 17:43 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Vorige week daar voor het eerst geweest.. Is de dichts bijzijnde bushalte die boven aan de dijk richting utrecht/gorinchem die maar om het half uur komt?![]()
Was flink kut toen, in ieder geval.
Haha fijn. Ze stonden er zelfs aan de telefoon van te kijken toen ik vertelde dat Meerkerk - Vlaardingen met het OV, ook volgens 9292ov, meer dan 2 uur duurt.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Juptenzij je aan de snelweg locatie eindigt, dan wil het nog wel eens lonen om terug te lopen naar de snelweg. Daar gaat een rechtstreekse bus naar Utrecht CS.
Hmmm, ik woon in Vlaardingen en eindigde regelmatig in Meerkerk, maar veel langer dan 2 uur heb ik er nooit over gedaan hoor. 40 minuutjes in de bus naar Utrecht, 40 minuutjes in de trein naar Rotterdam, 10 minuutjes in de trein naar Vlaardingen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:04 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Haha fijn. Ze stonden er zelfs aan de telefoon van te kijken toen ik vertelde dat Meerkerk - Vlaardingen met het OV, ook volgens 9292ov, meer dan 2 uur duurt.
Die tijdsduur is zo'n ramp niet. Maar zeker als je richting het zuiden wilt sta je eerst 36 keer over te stappen in nietszeggende boerengaten eer je eens in de bewoonde wereld terecht komt..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:04 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Haha fijn. Ze stonden er zelfs aan de telefoon van te kijken toen ik vertelde dat Meerkerk - Vlaardingen met het OV, ook volgens 9292ov, meer dan 2 uur duurt.
Vanuit Meerkerk naar Utrecht met de bus vond ik altijd zo fijn! Vooral aan het einde van de dag.. Muziek op.. Beetje dommelen.. Uitkijkend naar Starbucks.. Helaas kon ik dan vanuit Utrecht nog helemaal met die facking intercity naar Arnhem en vervolgens met de facking stoptrein naar Doetinchem.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, ik woon in Vlaardingen en eindigde regelmatig in Meerkerk, maar veel langer dan 2 uur heb ik er nooit over gedaan hoor. 40 minuutjes in de bus naar Utrecht, 40 minuutjes in de trein naar Rotterdam, 10 minuutjes in de trein naar Vlaardingen.
Past niet. Ik mocht het niet proberen in ieder geval.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:20 schreef Schaafkaas het volgende:
Weet iemand of een standaard VW Transporter (zonder zwaailichten) in de garage past bij Almere?
Niet dat ik het zonder te kijken zou proberen, maar ben gewoon benieuwd
Wat moet je eigenlijk doen als ie niet past en er niemand staat, gewoon buiten neerknallen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Past niet. Ik mocht het niet proberen in ieder geval.
Ja dat vertik ik dus. Ik pak de bus naar Utrecht en vanaf daar de trein naar Eindhoven.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die tijdsduur is zo'n ramp niet. Maar zeker als je richting het zuiden wilt sta je eerst 36 keer over te stappen in nietszeggende boerengaten eer je eens in de bewoonde wereld terecht komt..
Jups.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:18 schreef Wave103 het volgende:
Ik vind het altijd zo awkward om bij die halte in Meerkerk te staan. Je staat praktisch op de oprit van het huis er achter en kijkt recht bij het huis er tegenover naar binnen. Lijkt me ook niet lekker wonen, al die hikers voor je deur
[..]
Wat moet je eigenlijk doen als ie niet past en er niemand staat, gewoon buiten neerknallen?
Met de bus van het postkantoor naar het station in Arkel, dan met Veolia (MerwedeLingelijn geloof ik) verder naar Geldermalsen, en dan de sprinter naar Den Bosch is sneller. Maar ja. Gedoe he.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Als ik bij de snelweglocatie eindig loop ik terug naar de snelweg, als ik bij de feestlocatie eindig loop ik naar het postkantoor. (Tolweg is dat toch?). Beide bussen gaan naar Utrecht CS
Dit dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat vertik ik dus. Ik pak de bus naar Utrecht en vanaf daar de trein naar Eindhoven.
Ik lag hard te chillen in de zon op Nimma CSquote:Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een dag als het vandaag mis ik het hiken enorm
Ik zit hard te werken achter de pc in de aircoquote:Op maandag 19 mei 2014 12:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik lag hard te chillen in de zon op Nimma CS
Ik moet straks weer volledig in pak.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Viezze het volgende:
Holy moly, net in Meerkerk een collega volledig in pak, alleen geen das. Sterkte vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |