Het is een beest!! Maar zo'n 750 lust wel een slokje. Maar kleuren combi is goed! Blauw exterieur en licht interieurquote:Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moest net in pak de bekende Cayenne stofzuigen. Het is inderdaad goed warm...
@Citroën: zo'n BMW 750 is inderdaad goed rap, veel plezier daarmee
Ik vind dat nou echt zo'n lelijke auto he, een Porsche Cayenne.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moest net in pak de bekende Cayenne stofzuigen. Het is inderdaad goed warm...
@Citroën: zo'n BMW 750 is inderdaad goed rap, veel plezier daarmee
Och, daar heb je vanbinnen niet zoveel last vanquote:Op maandag 19 mei 2014 14:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind dat nou echt zo'n lelijke auto he, een Porsche Cayenne.
Die Daihatsu Cuore vandaag. Dit moet wel de meest skere bak zijn die ik voor AR gereden heb.
Anderzijds zal die wel comfy as fuck wezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:31 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Och, daar heb je vanbinnen niet zoveel last vanEn met 400pk komt het prima vooruit op de autobahn.
Zal wel beter zijn. In een zwart pak met de zon op je rug = de helquote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik moet straks weer volledig in pak.nou ja, vanavond dan, dus dan is het hopelijk een paar graden koeler.
Daarom ook in een wit pak gaan werken.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zal wel beter zijn. In een zwart pak met de zon op je rug = de hel
Hetzelfde als met mijn witte overhemden. Kun je maar één dag aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een paar witte broeken, erg mooi allemaal, maar elk minuscuul vlekje zie je gelijk
Zo lelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef CruisinDen het volgende:
Die RCZ R van vandaag... Wat een heeeerlijk ding, helaas maar kort stukje en vrijwel constant over de A2 maar hey, stoplichtjes en de oprit van de snelweg maakte alles goed.
Mijn smaak is het ook niet maar na gore Vivaro's, gare Megane's, 108jes etc. etc. is die 270pk een prima afwisseling.quote:
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik vind het zulke skeere tupperware bakjes hequote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Mijn smaak is het ook niet maar na gore Vivaro's, gare Megane's, 108jes etc. etc. is die 270pk een prima afwisseling.
Had je geen last van turbolag oid?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Mijn smaak is het ook niet maar na gore Vivaro's, gare Megane's, 108jes etc. etc. is die 270pk een prima afwisseling.
Taxi?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef Ordinateur het volgende:
Man man man.. Ik had gehoopt op een lekker relaxt ritje voor morgen ivm de hitte, moet ik een Volkswagen LT 35 uit 2006 ophalen om van Venlo naar Almere te brengen. Tot overmaat van ramp ook nog is minimaal 40 minuten lopen naar het ophaaladres![]()
![]()
Mwah, ik sport regelmatig en ben niet dik, maar ben niet echt bestand tegen hitte. Als ik dus ergens geen zin in heb morgen is het om 40 minuten over een verlaten industrieterrein in te banjeren. Zowel 9292 als Google Maps sturen me ook met een omweg helemaal langs een provinciale weg, omdat de kortste route 'prive of geen open weg' is. Ga het morgen zien.quote:
Balen, inderdaad. Ik vind het ook niet erg om een stukje te lopen, maar met nette schoenen aan heb ik altijd blaren én fikse wonden na zo'n flinke wandeling. Succes morgenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Mwah, ik sport regelmatig en ben niet dik, maar ben niet echt bestand tegen hitte. Als ik dus ergens geen zin in heb morgen is het om 40 minuten over een verlaten industrieterrein in te banjeren. Zowel 9292 als Google Maps sturen me ook met een omweg helemaal langs een provinciale weg, omdat de kortste route 'prive of geen open weg' is. Ga het morgen zien.
Taxi zal ik inderdaad niet krijgen, vanaf Venlo CS is het 9.5 kilometer. Het gaat ook niet echt om de tijd die het duurt, maar gewoon om het lopen zelf.
Maarja, beter dit dan geen werk
Ik zou gewoon sneakers aan doen op zo'n dag. Pech gehad hoor voor ze als je een grafeind moet lopenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Mwah, ik sport regelmatig en ben niet dik, maar ben niet echt bestand tegen hitte. Als ik dus ergens geen zin in heb morgen is het om 40 minuten over een verlaten industrieterrein in te banjeren. Zowel 9292 als Google Maps sturen me ook met een omweg helemaal langs een provinciale weg, omdat de kortste route 'prive of geen open weg' is. Ga het morgen zien.
Taxi zal ik inderdaad niet krijgen, vanaf Venlo CS is het 9.5 kilometer. Het gaat ook niet echt om de tijd die het duurt, maar gewoon om het lopen zelf.
Maarja, beter dit dan geen werk
Ik moet naar Almere, waar in de rit info staat dat een spijkerbroek en sneakers niet door *** worden geaccepteerd. Al zou ik ook nog nette schoenen mee kunnen nemen en dan snel ff omwisselen. Gelukkig heb ik redelijk nette schoenen die comfortabel genoeg zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zou gewoon sneakers aan doen op zo'n dag. Pech gehad hoor voor ze als je een grafeind moet lopen
Dat zit er dik in jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Balen, inderdaad. Ik vind het ook niet erg om een stukje te lopen, maar met nette schoenen aan heb ik altijd blaren én fikse wonden na zo'n flinke wandeling. Succes morgen
Ai dat is net kut danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:09 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik moet naar Almere, waar in de rit info staat dat een spijkerbroek en sneakers niet door *** worden geaccepteerd. Al zou ik ook nog nette schoenen mee kunnen nemen en dan snel ff omwisselen. Gelukkig heb ik redelijk nette schoenen die comfortabel genoeg zijn
Leuk man! moet ik ook zijn. Moet jij ook met de belbus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef RTS91 het volgende:
Morgen weer een leuk project. Samen met nog 11 chauffeurs vanaf een golfbaan klanten naar huis brengen en op het einde de auto weer afleveren bij de verhuur op Schiphol. Evenement van een van de premium merken uit Duitsland
Vakantiegeld?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef qua111 het volgende:
Ja ik wil ook graag mn specificatie. Heb nul uur gewerkt, maar kreeg wel ¤25 gestort. Altijd welkom zullen we maar zeggen(:
Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:40 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Leuk man! moet ik ook zijn. Moet jij ook met de belbus?
Hm, ben ik ook naar opzoek!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef TommieAH het volgende:
Wie heeft er toevallig een excel bestandje/sjabloon waarmee ik mijn uren makkelijk kan uitrekenen?
Gestuurd!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Viezze het volgende:
Die heb ik, dm me je emailadres en ik stuur hem je.
Ah heerlijk! Welke S8? De V8 of V10? Beide zijn geweldige apparatenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8
Oei, die staat nog steeds op de lijst met bakken die ik nog gereden moet hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Helaas, mijn rit is geannuleerd. Daarentegen: morgen Bussum - Maastricht in een S8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |