quote:Op maandag 12 mei 2014 15:10 schreef WupWup het volgende:
Fijn spees een goede SEO! En een kusje aan de placenta zie ik
Gefeliciteerd! 4 weken, zo lang moet je Z&G wel vol kunnen houden.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:17 schreef hvan het volgende:
Zit al 10 jaar op Fok! en kom er vandaag pas achter dat de rubriek ''Ouders'' bestaat![]()
Dus bij deze, binnen 4 weken word ik ook papa!!!!!!!!!!![]()
Geslacht weten we nog niet, willen we ook niet weten voordat hij/zij er uit komt
Dank je! haha dat zal bij mij ook wel gebeuren aangezien mijn vrouw nog maar 4 weken te gaan heeft. dus ik ben hier nog maximaal 4 weken :pquote:Op maandag 12 mei 2014 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd! 4 weken, zo lang moet je Z&G wel vol kunnen houden.
De meeste mannen melden zich en zien we daarna (bijna) niet meer terug
Als je dan toch je inner feminine side gaat aanborenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:22 schreef hvan het volgende:
[..]
Dank je! haha dat zal bij mij ook wel gebeuren aangezien mijn vrouw nog maar 4 weken te gaan heeft. dus ik ben hier nog maximaal 4 weken :p
Ondertussen ga ik het onderwerp kinderkamer ff doorspitten, om nog wat ideetjes op te doen. er mist nog namelijk iets in onze kinderkamer is ons gevoel
Hier willen ze het ook liever met 19 weken doen en spreken ze hem ivm drukte al na de 12 weken echo af...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wilde jij nou wel of niet het geslacht weten?
En dat duurt idd nog even! Hier wilden ze het persé tussen 19.0 en 19.6 doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het ziekenhuis had ik enkel internet op de gsm dus ik kon jullie moeilijk op de hoogte brengen. Mo heeft jullie mooi op de hoogte gebracht.
We zijn net thuis en het valt me toch zwaar. Ze slaapt overdag veel te goed en 's nachts bijna nietde BV loopt wel goed maar ze zou toch overdag meer moeten drinken. Nuja we moeten natuurlijk wennen. En de krampjes zijn er idd ook,dan kan niets helpen, alleen papa die met haar rond wandelt en stilletjes praat tegen haar.
Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik heb hier niet alles bijgelezen, sorry daarvoor..
waar woon jij!?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:53 schreef Amsel het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Stefanie! Ik hoop dat je lichamelijk opknapt en dat jullie snel een lekker ritme vinden. Veel geluk!
Net wilde wéér iemand voor me opstaan in de treinSinds wanneer zijn mensen zo beleefd en hoffelijk??
En nu weet ik het...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moet ook regelmatig lachen (oke giechelen) als ik n schop krijg.. ben wel heel benieuwd hoe t voelt als ze de hik heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |