Ik snap je gevoelquote:Op zondag 11 mei 2014 11:35 schreef Fee-nix het volgende:
Spees, ook een geslachtsbepaling inderdaad! Heb zelf niet echt een voorgevoel. Eigenlijk hoop ik op een meisje, maar denk ik dat wij alleen maar jongens maken.
SEO, spannend!! Ik ben daar best zenuwachtig voor deze keer... Ik hoop ook dat de dame van de pretecho me alvast een klein beetje gerust kan stellen dat alles er goed uit ziet.
Zeker ook gaaf, hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En drie jongens is toch ook wel echt gaaf lijkt me!
Bij mij keek de vrouw van de geslachtsbepaling eerst naar de hersenen, nieren, rug, termijn en nog wat dingetjes voordat ze naar het geslacht ging kijken. Hoewel dit eigenlijk niet de bedoeling is bij een pretecho, vond ik het toch wel erg fijn dat ze zei dat alles er op dat moment precies zo uit zag als hoorde. Maakt de SEO wel ietsjes minder spannend, dus snap wel dat je daarop hoopt
maar deze baby kan ook gewoon anders zijn omdat het een meisje is?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Zeker ook gaaf, hoor. Maar ik wil jurkjessssss en zien hoe een meisje van ons er uit ziet
.
O dat is wel fijn! Ja, ik ga er ook wel naar vragen of ze even snel de belangrijkste dingen na kan lopen. Voor mijn gemoedsrust. Ik weet niet waarom, maar ik zit er gewoon over in de zenuwen. Mijn 2e voelde ik bijv. al wat sneller echt goede schopjes geven dan deze baby. Deze baby 'schuift' meer door de buik en er zit weinig kracht achter. En dan ga ik me daar meteen zorgen over maken. Terwijl ik de baby dus wel gewoon voel. Nouja, ik hoop dat het allemaal gewoon rare hersenspinsels van mij zijn.
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mentholgel.. Niet meer wakker liggen van de jeuk aan mijn borsten, hoezee!
Haha, wie weetquote:Op zondag 11 mei 2014 11:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
maar deze baby kan ook gewoon anders zijn omdat het een meisje is?wishful thinking hoor.
ik vind het geloof ik nog het spannendst of het wel gezond zal zijn.. mijn oudste broer is autistisch, dus ik loop toch met die angst rond, merk ik.. een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!quote:Op zondag 11 mei 2014 13:12 schreef Tinuviel het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van je tweeling!
Ehmm jeetje… en dat is meevallen? Mijn hormonen zouden echt not amused zijn met zo'n stom commentaarquote:Op zondag 11 mei 2014 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook geen kado's gekocht hoor. Niet uit vrekkerigheid, maar gewoon aandacht en gezelligheid is ook leuk, hoeft wmb niet altijd een kado bij te zitten
Spees morgen SEO, spannend!
Net terug van schoonouders, man is het er over eens dat de familiewieg echt té lelijk is. Ledikant is daarentegen nog perfect, dus die gaan we wel leasen. En de kritiek op de echo-dvd viel me mee. Alleen gehoord dat het echt heul niet zon actieve foetus was (van iemand die nooit echo's heeft gehad bij haar zwangerschappen) en dat de 3d plaatjes maar vaag waren en dat ik het nu toch écht wel duidelijk moest voelen onderhand.
Ben benieuwd wat mijn familie bedacht krijgt straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |