abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139873429
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou kijk, opgelost ;) Van te voren je eigen verhaal en vragen even op papier zetten, zodat je uit je woorden kunt komen en niet kunt vergeten wat je wilt vragen/regelen. Succes!
Ja, heb al veel dingen genoteerd en neem mijn notitieblok óf iPad mee zodat ik aantekeningen kan maken. ;)
pi_139874441
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:25 schreef redboyke het volgende:

[..]

had je het niet door dat er iets niet goed zat paar dagen voordien?
medicatie wel ingenomen? en niet stiekem weggooien zoals velen doen hier.
maakt niet uit iedereen doet wel beetje raar soms heb ik ook hoor
week erna is iedereen het weer vergeten en doet iemand anders eens raar :P
Nee, kwam nogal uit het niets en nee, ik neem gewoon mijn medicijnen.

Nu is een meisje (die aan de overkant zit) erg boos op mij omdat ik haar blijkbaar wakker heb gehouden. Ze wil d'r ook niet over praten.
Ik vind het zo kut dat mensen mij niet laten uitleggen wat er is gebeurd en er dan ook niet over willen praten.
Ik doe het niet expres.
Twiddel
pi_139874511
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:38 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nu is een meisje (die aan de overkant zit) erg boos op mij omdat ik haar blijkbaar wakker heb gehouden. Ze wil d'r ook niet over praten.
Ik vind het zo kut dat mensen mij niet laten uitleggen wat er is gebeurd en er dan ook niet over willen praten.
Ik doe het niet expres.
Jammer dat ze er geen begrip voor heeft. Ik neem aan dat zij er ook niet voor niks zit, en dat ze weet dat zulke dingen kunnen gebeuren. Jij hoeft je er niet schuldig om te voelen, dit was pure onmacht. :*
pi_139874594
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jammer dat ze er geen begrip voor heeft. Ik neem aan dat zij er ook niet voor niks zit, en dat ze weet dat zulke dingen kunnen gebeuren. Jij hoeft je er niet schuldig om te voelen, dit was pure onmacht. :*
't erge is dat ze nu ook ruzie heeft met haar vriendje. Om mij, omdat hij mij verdedigt en zij dat natuurlijk niet leuk vind.
Het kutte is dat ik dezelfde huiskamer deel als met haar, dus daar kan ik nu ook niet meer komen (kan niet met de situatie omgaan)
En mijn enige vriend hier, die ligt te slapen, dus ik kan er niet echt met iemand over praten.
Twiddel
  maandag 12 mei 2014 @ 19:13:58 #55
47102 Elvi
miemkwien
pi_139875623
Vraagje... Ik heb morgen een intake bij de GGZ en ik wil ook graag een test doen om te zien of ik autisme heb of niet. Maar kan je dat zomaar 'aanvragen'? Hoe ging dat bij jullie? Kwam jullie behandelaar daar zelf mee of vroeg je er ook naar?
  maandag 12 mei 2014 @ 19:18:59 #56
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139875895
quote:
5s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:13 schreef Elvi het volgende:
Vraagje... Ik heb morgen een intake bij de GGZ en ik wil ook graag een test doen om te zien of ik autisme heb of niet. Maar kan je dat zomaar 'aanvragen'? Hoe ging dat bij jullie? Kwam jullie behandelaar daar zelf mee of vroeg je er ook naar?
Ik heb er zelf naar gevraagd, en na een aantal sessies met mijn behandelaar vond hij het zelf ook een goed idee om mij te laten onderzoeken.
Het is sowieso verstandig om zelf aan te geven dat je zo'n onderzoek wil.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139878813
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

't erge is dat ze nu ook ruzie heeft met haar vriendje. Om mij, omdat hij mij verdedigt en zij dat natuurlijk niet leuk vind.
Het kutte is dat ik dezelfde huiskamer deel als met haar, dus daar kan ik nu ook niet meer komen (kan niet met de situatie omgaan)
En mijn enige vriend hier, die ligt te slapen, dus ik kan er niet echt met iemand over praten.
Goed van dat vriendje ^O^
Jammer dat jij het zo op jezelf betrekt.. het is háár probleem, niet de jouwe.. ;(

Heb je er inmiddels met iemand over kunnen praten? Eventueel met begeleiding?
pi_139880711
Zo dag 1 van de hectische week kan ik afstrepen...
Ik ben gaar, dus ik ga zo op tijd mn bed in, is het plan in elk geval....
Fake it till you make it...
pi_139881078
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:38 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik doe het niet expres.
Dit inderdaad. Genoeg problemen dat mensen 'kwaad' zijn van de een op andere dag zonder een reden te geven en het afdoen als ' tis klaar'

Mensen, in heb pdd dus ik heb duidelijkheid nodig!
pi_139881578
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:54 schreef Nijna het volgende:
Zo dag 1 van de hectische week kan ik afstrepen...
Ik ben gaar, dus ik ga zo op tijd mn bed in, is het plan in elk geval....
Sterkte Nijntje :*
Lekker slapen, morgen weer een dag :)
pi_139882288
Ik denk dat ik ook deel ga uitmaken van dit topic, hoe ik die reacties lees.

Ik heb een vorm van PDDnos en ADHD. Vooral op sociaal vlak is dit te merken, al gaat het wel telkens beter.

Ben vaak in een grote groep '' de gek'' en vinden mensen die me net kennen snel raar en word ik soort van ''afgestoten''.
Ik heb wel wat vrienden, maar die zie ik laatste tijd vrij onregelmatig. Thuis heb ik eigenlijk ook nauwelijks een band met mijn ouders, ben wel op zoek al naar een huisje.

Heel vaak gehad zoals bovenstaand dat mensen waar ik dacht een goede klik te hebben ze uit het niets het contact verbreken en als ik ernaar vraag, ik gen duidelijk antwoord krijg van hoe of wat, waardoor ik met het klote gevoel en de vragen blijf zitten.

Keer op keer maakt het me een klein beetje banger, maar goed. Ik kan moeilijk opgeven om mensen te blijven ontmoeten..
  maandag 12 mei 2014 @ 21:26:24 #62
402517 Dactylus
I just watch...
pi_139882637
Dames en heren, ik kom even iets officieel bekend maken: Ik heb officieel mijn eerste FOK meet gehad, end e tweede is ook weer gepland(zie ONZ). Niks engs aan de medeFOKers!
... and I hope it's not bothering you.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:36:14 #63
402517 Dactylus
I just watch...
pi_139883304
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik denk dat ik ook deel ga uitmaken van dit topic, hoe ik die reacties lees.

Ik heb een vorm van PDDnos en ADHD. Vooral op sociaal vlak is dit te merken, al gaat het wel telkens beter.

Ben vaak in een grote groep '' de gek'' en vinden mensen die me net kennen snel raar en word ik soort van ''afgestoten''.
Ik heb wel wat vrienden, maar die zie ik laatste tijd vrij onregelmatig. Thuis heb ik eigenlijk ook nauwelijks een band met mijn ouders, ben wel op zoek al naar een huisje.

Heel vaak gehad zoals bovenstaand dat mensen waar ik dacht een goede klik te hebben ze uit het niets het contact verbreken en als ik ernaar vraag, ik gen duidelijk antwoord krijg van hoe of wat, waardoor ik met het klote gevoel en de vragen blijf zitten.

Keer op keer maakt het me een klein beetje banger, maar goed. Ik kan moeilijk opgeven om mensen te blijven ontmoeten..
Welkom Vlaggenroof :) Verder, naar mijn ervaring is sociaal onvermogen best goed weg te werken. Zolang je de patronen die je er tot nog toe in bent tegengekomen hoog blijft houden, werk je het niet weg. Als je ze op den duur steeds minder aandacht geeft, en in sociale situaties gewoon gaat, dan kun je vanzelf plekken opzoeken waar je nieuwe vriendschappen kunt bouwen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
... and I hope it's not bothering you.
pi_139883845
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Welkom Vlaggenroof :) Verder, naar mijn ervaring is sociaal onvermogen best goed weg te werken. Zolang je de patronen die je er tot nog toe in bent tegengekomen hoog blijft houden, werk je het niet weg. Als je ze op den duur steeds minder aandacht geeft, en in sociale situaties gewoon gaat, dan kun je vanzelf plekken opzoeken waar je nieuwe vriendschappen kunt bouwen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Ik weet gewoon niet waar het probleem is. Ik heb sinds een half jaar een nieuwe baan, toendertijd een nieuw bedrijf. Dus een nieuw team en iedereen moest wennen aan elkaar. Op een gegeven moment heb ik open kaart gespeeld en heb ik verteld dat ik pdd en adhd heb. Iedereen reageerde met een " hebben niks gemerkt aan je", dus het valt niet op. Maar toch voel ik mij anders. Juist omdat mensen snel "klaar" met me zijn.
pi_139884297
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goed van dat vriendje ^O^
Jammer dat jij het zo op jezelf betrekt.. het is háár probleem, niet de jouwe.. ;(

Heb je er inmiddels met iemand over kunnen praten? Eventueel met begeleiding?
Ik betrek bijna alles op mijzelf :') :@
En ik heb er over kunnen praten, dus dat scheelt. (de oxazepam die ik heb gehad scheelt ook :') :D )
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:01 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Genoeg problemen dat mensen 'kwaad' zijn van de een op andere dag zonder een reden te geven en het afdoen als ' tis klaar'

Mensen, in heb pdd dus ik heb duidelijkheid nodig!
Uhuh, ik praat het liefst alles meteen uit, niet morgen of later maar nu!
En dat kan niet ;(
Twiddel
pi_139884535
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:57 schreef Donald250 het volgende:

[..]

En, hoe ging het?
Ja, omdat we 1x in de 2 maanden / 8 weken een gesprek hebben, hebben we altijd veel te bespreken, over hoe het op het werk gaat en met het UWV, maar ook gewoon gezellig kletsen.
Toffe gast hoor mijn SM! ^O^
Ging wel prima ^O^ Moet alleen nog wel even hopen dat het financieel goedkomt. Zit een vage constructie achter, ik blijf ingeschreven op mn oude school die vervolgens het geld moet doorgeven aan de nieuwe school. Normaal gaat dat via t UVW maar ik ben nog geen 18 :P
pi_139885254
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ging wel prima ^O^ Moet alleen nog wel even hopen dat het financieel goedkomt. Zit een vage constructie achter, ik blijf ingeschreven op mn oude school die vervolgens het geld moet doorgeven aan de nieuwe school. Normaal gaat dat via t UVW maar ik ben nog geen 18 :P
Vaag idd!
Hopen dat je oude school akkoord gaat! :)
pi_139885431
quote:
99s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik betrek bijna alles op mijzelf :') :@
En ik heb er over kunnen praten, dus dat scheelt. (de oxazepam die ik heb gehad scheelt ook :') :D )

[..]

Uhuh, ik praat het liefst alles meteen uit, niet morgen of later maar nu!
En dat kan niet ;(
Inderdaad. Mensen die " rust" willen. Dankzij mn adhd kan ik bijna nooit lang boos blijven waardoor ik over kom als een psych :')
pi_139886224
Welkom Vlaggenroof :W Herkenbare OP van je, zo heb ik me ook jaren gevoeld. Inmiddels heb ik een stabiele vriendenkring (kringetje ;) ) waar ik op terug kan vallen, dat is fijn. Zij weten allemaal wat in mankeer, en ze willen me helpen waar het kan. Ik word geaccepteerd zoals ik ben.
Ik hou m'n vrienden trouwens wel gescheiden :@ Ik ben nogal van het 1 op 1 contact, en juist de vriendengroepen gingen bij mij vaak mis. Nu is het goed :Y

Oxazepam Summer.. ik kan er alleen maar van dromen :@ Soms hè.. dan wou ik dat ik Billy gewoon even een paar dagen kwijt was en ik flink aan dat spul kon zitten. Gewoon even helemaal rust en slapen slapen slapen.. :@
pi_139887126
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Welkom Vlaggenroof :W Herkenbare OP van je, zo heb ik me ook jaren gevoeld. Inmiddels heb ik een stabiele vriendenkring (kringetje ;) ) waar ik op terug kan vallen, dat is fijn. Zij weten allemaal wat in mankeer, en ze willen me helpen waar het kan. Ik word geaccepteerd zoals ik ben.
Ik hou m'n vrienden trouwens wel gescheiden :@ Ik ben nogal van het 1 op 1 contact, en juist de vriendengroepen gingen bij mij vaak mis. Nu is het goed :Y

Oxazepam Summer.. ik kan er alleen maar van dromen :@ Soms hè.. dan wou ik dat ik Billy gewoon even een paar dagen kwijt was en ik flink aan dat spul kon zitten. Gewoon even helemaal rust en slapen slapen slapen.. :@
Zeg maar Alex! :)
pi_139887301
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Zeg maar Alex! :)
Hoi Alex, zeg maar Poes! :7
pi_139888547
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoi Alex, zeg maar Poes! :7
Hoi Poes!
pi_139889530
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hoi Poes!
Hoi Alex :*

Hier zijn we heel aardig voor elkaar trouwens. Sinds ik hier zit heb ik nog nooit geen ruzie of zelfs maar een vuile opmerking whatsoever meegemaakt hier. En dat is vrij uniek voor een Fok!topic.

Dus voel je welkom en post lekker mee :) Oh ja, een ongeschreven auti-gebruik hier; als iemand van ons geen antwoord weet op een vraag, dan reageren we vaak maar gewoon niet :P Dus voel je dan niet genegeerd ;)
pi_139889649
*O* Overmorgen krijg ik de sleutel voor mijn huisje! :D
pi_139889682
En idd welkom, Vlaggenroof! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')