Wel aan gedacht, maar dan moet het echt een heel goed liedje zijn. Iets als Rood.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:55 schreef ChatGirl het volgende:
Gek idee, maar een Marco Borsato ofzo, zou dat werken in Europa?
We gaan voor de dodici punti uit Italië.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:55 schreef ChatGirl het volgende:
Gek idee, maar een Marco Borsato ofzo, zou dat werken in Europa?
Dat lijkt mij de hel op aarde. Nico een hele avond.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
https://twitter.com/dijkshoorn
En ome Nico met Paul de Leeuw als commentator. Lijkt me wel wat.
Iets wat ik al eerder heb betoogd inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een kwestie van mening maar ik zie liever een kans dat ervaren professionals naar het ESC gaan. Dan heb je ook minder gezeur met zenuwen en valse noten.
En die professionals doen nooit mee aan een NSF.
Hahahahaquote:Op zondag 11 mei 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de hel op aarde. Nico een hele avond.
Dan ga ik ook naar de BBC.
John Ewbank kan best een goed ESF liedje in elkaar zetten.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel aan gedacht, maar dan moet het echt een heel goed liedje zijn. Iets als Rood.
Oh god, nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:00 schreef Anonymousz het volgende:
Jordi Van Loon heeft intresse volgend jaar
Het ergste is dat Nico dan helemaal gaan denken dat hij iets goeds kan.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook aardappel in de strot?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Dan moet je wel goede producers er achter hebben.quote:
Esmee werkt samen met Justin Timberlake. Mr Probz is nu een regelrechte hit in een aantal landen waaronder UK. Profiteer daarvan zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je wel goede producers er achter hebben.
Dat denk ik ook wel. Zolang we hem maar een heel jaar de tijd geven. Als hij dan wint, is het een goedmakertje voor wat er vorig jaar is gebeurd.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John Ewbank kan best een goed ESF liedje in elkaar zetten.
Bombast werkt niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je wel goede producers er achter hebben.
Begin aan de aceton?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn rum is op. Zal ik ook maar gaan slapen?
Dat vind ik omgekeerd ook van jouw mening, dus daarom is voortzetting van deze discussie zinloos.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, je hebt ongelijk en snapt er helemaal niks van.
Mijn wijn en toastjes zijn ook al op. Morgen heb ik gegarandeerd koppijnquote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[ afbeelding ]
Sandokan.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sta je dan...quote:Op zondag 11 mei 2014 03:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En sgijten dat je morgen moet, van die vieze plakpoepquote:Op zondag 11 mei 2014 03:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn wijn en toastjes zijn ook al op. Morgen heb ik gegarandeerd koppijn
Dat mag jij vinden, maar het slaat nergens op, met je NSF.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vind ik omgekeerd ook van jouw mening, dus daarom is voortzetting van deze discussie zinloos.
Schrijf je een boek over mij? Voor vragen moet je je verder maar wenden tot Mani89, dat is mijn zaakwaarnemer.quote:
Dat is omdat ze zich te goed voelden, niet omdat ze niet mee mochten doen. Ze wilden gewoon aangewezen worden zonder enige vorm van concurrentie.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een kwestie van mening maar ik zie liever een kans dat ervaren professionals naar het ESC gaan. Dan heb je ook minder gezeur met zenuwen en valse noten.
En die professionals doen nooit mee aan een NSF.
Ik blijf ook wel even hangen voor de derde keer!quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef ChatGirl het volgende:
Hej, compilatie
ja, ik kijk voor de 2e keer
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En sgijten dat je morgen moet, van die vieze plakpoep
hoeveelste plek staat NLquote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef ChatGirl het volgende:
Hej, compilatie
ja, ik kijk voor de 2e keer
Gezien zijn repertoire heb ik wel vertrouwen in zijn kwaliteiten voor een pakkend ESF liedje.quote:
En maar lekker in hun eigen taal blijven zingen ook he, chauvinistisch kut volkquote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahaha Frankrijk, echt terecht laatste geworden.
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahaha Frankrijk, echt terecht laatste geworden.
Er zijn 100 betere te vinden. Ik noem de producers van Eva Simons haar albumquote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gezien zijn repertoire heb ik wel vertrouwen in zijn kwaliteiten voor een pakkend ESF liedje.
Absoluut. En dat doet -ie soms ook. Maar soms ook niet, zoals het Koningslied pijnlijk heeft bewezen. En dat zal maar net het Songfestival-lied zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ze de punten in het Frans doenquote:
wit rusland was slechterquote:Op zondag 11 mei 2014 03:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch geluisterd?
Dat was een belachelijk slecht liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |