Dat is een kwestie van een slechte loting, iets waar Ilse en Waylon zowel in de halve als in de Finale geen 'last' van hebben gehad, zoals ik van tevoren al beweerde.quote:
als je geen stemmen meer kunt kopen...quote:Op zondag 11 mei 2014 11:57 schreef aarontje112 het volgende:
En Griekenland en Azerbeidzjan dan, Azerbeidzjan dat altijd top 5 haalt nu opeens 22e. Vond het lied ook niks trouwens, maar had wel gedacht top 10.
Misschien omdat er dit jaar niet is gefraudeerd.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:57 schreef aarontje112 het volgende:
En Griekenland en Azerbeidzjan dan, Azerbeidzjan dat altijd top 5 haalt nu opeens 22e. Vond het lied ook niks trouwens, maar had wel gedacht top 10.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, in de meeste landen heeft Nederland meer punten gekregen door de televoters, vakjury's zetten Nederland in de middenmoot. Ook Verenigd Koninkrijk had de jury Nederland maar op een 7e plaats gezet, terwijl de televoters NL op 2 hadden. Hieronder een overzicht van de landen waar het publiek beter op Nederland had gestemd dan de jury (in posities):
Land/Jury/Publiek (Getallen zijn de posities)
Oostenrijk: 7/1
Malta: 22/5
Azerbaijan: 19/13
België: 8/2
Denemarken: 3/1
Estland: 2/1
Finland: 4/3
IJsland: 3/1
Ierland: 3/2
Israël: 19/10
Litouwen: 2/1
Moldavië: 14/11
Montenegro: 18/9
Roemenië: 11/3
Slovenië: 3/2
Spanje: 10/3
Zweden: 3/2
Zwitserland: 3/2
Oekraïne: 15/12
Verenigd Koninkrijk: 7/2
Ik vind dit toch erg opvallend. had het juist andersom verwacht
Juist nietquote:Op zondag 11 mei 2014 11:58 schreef Greys het volgende:
heb nog niks terug gelezen, hebben we bij alleen de vakjury wel gewonnen?
Nee, allebei tweede. Alleen het verschil bij televoting is een stuk groter.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:58 schreef Greys het volgende:
En de Duitsers gaven ons 12 puntenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de belgen en de fransen gaven ons maar 8 punten, het is een schande.
Nee, televoting deden we beter dan vakjury, bizar hequote:Op zondag 11 mei 2014 11:58 schreef Greys het volgende:
Maar zelfs met televoting waren we zeker 2e geworden?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee, televoting deden we beter dan vakjury, bizar he.
Jup, alleen kregen we daar meer puntenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:03 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Maar zelfs met televoting waren we zeker 2e geworden?
Het verschil met Oostenrijk is bij televoting-only veel groter.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:03 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Maar zelfs met televoting waren we zeker 2e geworden?
twitter:waylonline twitterde op zondag 11-05-2014 om 11:51:01Ok Nederland... Onderweg naar huis! Volgens mij hebben we geen idee:) Ik verlang naar m'n eigen heerlijke bedje! reageer retweet
Leuk voor de portemonnee voor hun.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:20 schreef Max23 het volgende:
iTunes:
Oostenrijk: Genoteerd in 37 landen, waarvan 18 keer in de top 10, geen nummer 1
Nederland: Genoteerd in 33 landen, waarvan 22 keer in de top 10 en 6 keer op nummer 1
En Polen kreeg echt ontzettend veel punten bij de televoting?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het verschil met Oostenrijk is bij televoting-only veel groter.
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Ik heb echt genoten gister.Eindelijk eens "The Netherlands twelve points" gehoord.
Vond ook oprecht Nederland en Oostenrijk de twee beste deelnemers.
Gelukkig maar!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FOK! is te leuk om nu zelfmoord te plegen.
Haha, dat hele verhaal ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Niemand die de fransen puntentoebedeling heeft verstaan
alleen paypasquote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Hij riep alleen maar wat wij allemaal riepen, deze man heeft ons wel een paar hele mooie ESF liedjes gebracht.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Piperidine het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-Dodelijk-saai.dhtml
Van Tijn.
quote:
Ik wel maar je mist er niks aan.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Juist!quote:Op zondag 11 mei 2014 12:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij riep alleen maar wat wij allemaal riepen, deze man heeft ons wel een paar hele mooie ESF liedjes gebracht.
Heel lekker album is datquote:
Die beschrijving is wel precies het gevoel wat ik ook bij dat nummer had/heb, er gebeurt niks en het kabbelt maar een beetje voortquote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Piperidine het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-Dodelijk-saai.dhtml
Van Tijn.
kun je nu al luisteren op Spotify.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit het nu voor het eerst in de woonkamer te luisteren, heb er gewoon kippenvel van.![]()
Blijft een geweldig nummer en wat kunnen we trots zijn, gewoon op de inzending an sich.Niet nadenkend over de eindplek.
Ben heel benieuwd naar dat album!
Hier tegengifquote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Bladergroen het volgende:
Dat hele lied van Ilse en Waylon boeide me nergens, ik vond het helemaal niks aan. Maar vanaf het moment dat het succesvol leek te zijn, zat het in mijn hoofd en begon ik het zelfs leuk te vinden. En nu krijg ik die melodie niet meer uit mijn neurie-zone. Waarom werkt dat zo, vraag ik me nu af. Vreemd.
De kracht van het onbewuste. Met betrekking tot mediabeeldvorming en aanpassen aan de meutequote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Bladergroen het volgende:
Dat hele lied van Ilse en Waylon boeide me nergens, ik vond het helemaal niks aan. Maar vanaf het moment dat het succesvol leek te zijn, zat het in mijn hoofd en begon ik het zelfs leuk te vinden. En nu krijg ik die melodie niet meer uit mijn neurie-zone. Waarom werkt dat zo, vraag ik me nu af. Vreemd.
Jawel hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Met track 3 van het album graag. Wat een prachtalbum.quote:
Arms of salvation?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met track 3 van het album graag. Wat een prachtalbum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |