Haha, dat hele verhaal ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Niemand die de fransen puntentoebedeling heeft verstaan
alleen paypasquote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Hij riep alleen maar wat wij allemaal riepen, deze man heeft ons wel een paar hele mooie ESF liedjes gebracht.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Piperidine het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-Dodelijk-saai.dhtml
Van Tijn.
quote:
Ik wel maar je mist er niks aan.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Juist!quote:Op zondag 11 mei 2014 12:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij riep alleen maar wat wij allemaal riepen, deze man heeft ons wel een paar hele mooie ESF liedjes gebracht.
Heel lekker album is datquote:
Die beschrijving is wel precies het gevoel wat ik ook bij dat nummer had/heb, er gebeurt niks en het kabbelt maar een beetje voortquote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Piperidine het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)-Dodelijk-saai.dhtml
Van Tijn.
kun je nu al luisteren op Spotify.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit het nu voor het eerst in de woonkamer te luisteren, heb er gewoon kippenvel van.![]()
Blijft een geweldig nummer en wat kunnen we trots zijn, gewoon op de inzending an sich.Niet nadenkend over de eindplek.
Ben heel benieuwd naar dat album!
Hier tegengifquote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Bladergroen het volgende:
Dat hele lied van Ilse en Waylon boeide me nergens, ik vond het helemaal niks aan. Maar vanaf het moment dat het succesvol leek te zijn, zat het in mijn hoofd en begon ik het zelfs leuk te vinden. En nu krijg ik die melodie niet meer uit mijn neurie-zone. Waarom werkt dat zo, vraag ik me nu af. Vreemd.
De kracht van het onbewuste. Met betrekking tot mediabeeldvorming en aanpassen aan de meutequote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Bladergroen het volgende:
Dat hele lied van Ilse en Waylon boeide me nergens, ik vond het helemaal niks aan. Maar vanaf het moment dat het succesvol leek te zijn, zat het in mijn hoofd en begon ik het zelfs leuk te vinden. En nu krijg ik die melodie niet meer uit mijn neurie-zone. Waarom werkt dat zo, vraag ik me nu af. Vreemd.
Jawel hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef k3vil het volgende:
Met track 3 van het album graag. Wat een prachtalbum.quote:
Arms of salvation?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met track 3 van het album graag. Wat een prachtalbum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |