Met de performance van dinsdag hadden we gvd gewonnen.quote:
Best24quote:
Goede PR voor hun nieuwe album.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef vencodark het volgende:
Ben wel benieuwd wat Waylon en Ilse hier zelf echt van vinden.
Volgens mij gewoon tof, en dat is het ook, tweede is prima.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef vencodark het volgende:
Ben wel benieuwd wat Waylon en Ilse hier zelf echt van vinden.
Dit jaar. Waar het normaal alleen in NL goed zou verkopen. Hebben ze nu een enorm groot publiek.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Henno het volgende:
Als Zweden ons verslagen had had ik er meer vrede mee gehad
Zing je ook mee?quote:
Die baard is gewoon echt hoor, de pruik niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat maakt toch heul niet uit![]()
Sommige mensen hebben neppe baarden, andere mensen hebben neppe fluiten
Ik was persoonlijk erg enthousiast over Hongarije. Dat werd hier door de meesten afgekraakt, maar is keurig in de Top 5 geëindigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Shirleg Bassey echt niet hoor. Ik vond 't ook mooi gezongen, maar er waren zeker wel aantrekkelijkere nummers.
Ik verwarde het even met een ander nummer, excuusquote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gruwelijk nummer wel, ik ga hier de hele avond nog de horlepiep op dansen en een paar frikandellen op eten.
Hahahahhaquote:Op zondag 11 mei 2014 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een stervende op een ziekenhuisbed z'n laatste rochels laten zingen
Of iemand die haar eigen geamputeerde been in haar reet heeft zitten.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval iemand met een zielig verhaaldat werkt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Henno het volgende:
Ja, maar van de winnaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon tof, en dat is het ook, tweede is prima.
de hoed van Waylon is ook niet echtquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef groenen het volgende:
[..]
Die baard is gewoon echt hoor, de pruik niet.
QFTquote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandstalige nummer OOIT.
Grappig, gister geloof ik las ik het hier overal precies omgekeerdquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Henno het volgende:
Spraybaard toch...althans gedeeltelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was persoonlijk erg enthousiast over Hongarije. Dat werd hier door de meesten afgekraakt, maar is keurig in de Top 5 geëindigd.
Harige bende welquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef groenen het volgende:
[..]
Oh zo!quote:
Dat is voor mij denk ik Toen Ik Je Zag. Maar deze staat wel in de top10.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandstalige nummer OOIT.
Senk joequote:Op zondag 11 mei 2014 00:40 schreef alors het volgende:
[..]
npo.nl en dan npo best kiezen. Maar het is deze maand themakanaal graties....
Ik ben bang dat als Conchita niet had meegedaan, dat ook zou zijn gebeurd.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Strani het volgende:
Wel blij met de tweede plek, maar niet met de eerste van Oostenrijk. Ik had liever van Zweden verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |