Was weer fijn om haar live te zien.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze NL geen punten gaf, maar gelukkig nog wel aan Conchita.
We zijn 2de geworden ontzettende natnek.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ben ik de enige die het lied van Ilse en Waylon SAAI en slaapverwekkend vond? Net zoals Birds vorig jaar.. Er mag wel wat meer vrolijkheid en swing in zitten.
Dus moet ik het een goed nummer vinden? Als er iets meer vrolijkheid/snelheid in het nummer zat waren ze 1e gewordenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn 2de geworden ontzettende natnek.
Sjalalie was ook vrolijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dus moet ik het een goed nummer vinden? Als er iets meer vrolijkheid/snelheid in het nummer zat waren ze 1e gewordenDe tekst was niet slecht, en Ilse en Waylon zongen goed.
Ja maarja die tekstquote:
We zijn 2de geworden, best resultaat in 40 jaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja maarja die tekstDeze tekst was wel goed voor een songfestival, maar de instrumenten zijn gewoon niet goed uitgevoerd..
39 jaar geleden waren we 1equote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn 2de geworden, best resultaat in 40 jaar.
juichen, niet jankenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ben ik de enige die het lied van Ilse en Waylon SAAI en slaapverwekkend vond? Net zoals Birds vorig jaar.. Er mag wel wat meer vrolijkheid en swing in zitten.
Nee, totaal niet mijn ding ook. Vreselijk dat Country. Suf nummer.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef vaagjunior het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |