Nouja, ik ben ook nogal gespoild maar de aflevering bevatte toch veel verrassende uitwerkingen (zoals bevrijding Theon en trial) waardoor de ep. toch leuker werd voor me.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaIk kan niet wachten en heb nu niet de mogelijkheid om te kijken
(Ik ben die gek die graag gespoiled wil worden, weet je nog?)
Ik kom om half 3 wel weer terugquote:Op maandag 12 mei 2014 10:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook nogal gespoild maar de aflevering bevatte toch veel verrassende uitwerkingen (zoals bevrijding Theon en trial) waardoor de ep. toch leuker werd voor me.
Maar goed, zoals je wil!
Heb ik ook last van!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaIk kan niet wachten en heb nu niet de mogelijkheid om te kijken
(Ik ben die gek die graag gespoiled wil worden, weet je nog?)
Sherlock heeft ongetwijfeld een soort machine ontworpen waarmee je naar alternate realities kan reizen, hoe verklaar je anders dat Watson in The Hobbit terecht is gekomen?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:16 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe ep weer
Oja, en Mycroft wat doe je in Braavos?
Blame the Docter.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sherlock heeft ongetwijfeld een soort machine ontworpen waarmee je naar alternate realities kan reizen, hoe verklaar je anders dat Watson in The Hobbit terecht is gekomen?
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sherlock heeft ongetwijfeld een soort machine ontworpen waarmee je naar alternate realities kan reizen, hoe verklaar je anders dat Watson in The Hobbit terecht is gekomen?
Ik dacht al, fuck wie is dat ook alweerquote:
Dat bedacht ik me ook al! Hoe beter je bent in vechten, hoe makkelijker het is om onder een veroordeling uit te komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Principia het volgende:
Kan iedereen zomaar een "Trial by combat" aanvragen? Dat is toch best raar, als The Hound zijnde zou je bij elke veroordeling iemand moorden en je bent weer vrij.
Dat deed ie toch ook, toen hij bij Beric en Thoros was?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Principia het volgende:
Kan iedereen zomaar een "Trial by combat" aanvragen? Dat is toch best raar, als The Hound zijnde zou je bij elke veroordeling iemand moorden en je bent weer vrij.
Ja maar het mag geweigerd worden door de "rechter" alleen gebeurd dit bijna nooit.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Principia het volgende:
Bruine broek zodat ie in zijn broek kon schijten.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat deed ie toch ook, toen hij bij Beric en Thoros was?
Heeft iemand trouwens de punchline verstaan van die grap die Salador Saan aan het vertellen was?
das levens gevaarlijkquote:
Zou best kunnen, er van uitgaand dat Tyrion hem niet meer betaalde tijdens zijn gevangenschap.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik me afvraag: waar is Bronn in hemels naam? Zou hij Shea aan de Lannisters verkocht kunnen hebben?
Volgens mij geloven ze daarbij dat de goden bepalen wie wint, dus dat het altijd juist is.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook al! Hoe beter je bent in vechten, hoe makkelijker het is om onder een veroordeling uit te komen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef FastFox91 het volgende:
Mag Tyrion nou weer iemand als plaatsvervanger opvragen voor de combat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef FastFox91 het volgende:
Mag Tyrion nou weer iemand als plaatsvervanger opvragen voor de combat?
Maar de persoon die hij kiest, moet ook nog toestemmen lijkt me. Bijv Jaime, zou die het doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef FastFox91 het volgende:
'k wil geen spoilers. Maar erover discussiëren kan altijd. Natuurlijk leuk om te gokken wie ze (Cersei, Tyrion) gaan kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Ja, dat lijkt mij ook. Jaime heeft niet meer z'n beste hand, dus ik weet niet of ik die zou kiezen. Cersie vertrouwt Jaime misschien niet meer helemaal, gezien die aanranding en weigering van vermoorden van Tyrion vóór de trial. Tyrion kan ook weer voor Bronn kiezen. Ze kunnen ook allebei voor Jaime kiezen, maar Bronn vs Jaime lijkt mij ook wel leuk, aangezien ze dat ook al een aantal keer geoefend hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar de persoon die hij kiest, moet ook nog toestemmen lijkt me. Bijv Jaime, zou die het doen?
Toen Yary doorhad dat die gek geworden was en niet meewilde is de motivatie ook weer gekelderd om 'm te redden.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef DO2 het volgende:
Ja, die Yara scene ging echt helemaal nergens over.
Je zeilt weet-ik-veel-hoe-lang met een schip en bewapende bemanning belachelijk veel zeemijlen om je broer te redden, dan ben je ein-de-lijk daar, en dan laat je je vervolgens door een paar honden wegjagen...?
Werkelijk? Ik bedoel... He? Wat?
Ik zie het zelfs anders, waarom zou Ramsay ze laten vluchten? Die Yara gevangen nemen en ook gek laten maken zou een leuk klusje voor 'm zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:02 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar dan had ze toch minstens Ramsay - de verantwoordelijke - z'n keel kun
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef DO2 het volgende:
Je zeilt weet-ik-veel-hoe-lang met een schip en bewapende bemanning belachelijk veel zeemijlen om je broer te redden, dan ben je ein-de-lijk daar, en dan laat je je vervolgens door een paar honden wegjagen...?
Werkelijk? Ik bedoel... He? Wat?Dit x 1000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hallo Yara kan jij misschien hard rennen? Wacht maar es effetjes dan zal ik eens even deze kooi hier open maken. Ja wacht effe he, effe de sleutel zoeken. Goffer nou glijdt ie uit mijn hand, momentje Yara, de honden komen zo hoor, even geduld nog."
En dat Yara daar dan echt staat te wachten.
En stond Ramsay niet tussen Yara en de deur in?
Dit is gewoon flawed writing van D&D. Jammer dat ik voor zeurpiet uitgemaakt wordt als ik er wat van zeg...
Maar goed, het is al heel wat dat Theon niet gewoon meeging met Yara, dat was nog enigszins verrassend... Anders was het helemaal een dertien-in-een-dozijn reddingsactie geweest.
Maar, zoals gezegd, de rest vd ep. was top."Kill the Braavosi, bring the girl!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus die zal ongetwijfeld iets te maken gaan hebben met de trial by combat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je hebt helemaal gelijk hoor, overal lees ik kritiek op deze scene. Het was echt waardeloos.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit x 1000.
"Hallo Yara kan jij misschien hard rennen? Wacht maar es effetjes dan zal ik eens even deze kooi hier open maken. Ja wacht effe he, effe de sleutel zoeken. Goffer nou glijdt ie uit mijn hand, momentje Yara, de honden komen zo hoor, even geduld nog."
En stond Ramsay niet tussen Yara en de deur in?
Dit is gewoon flawed writing van D&D. Jammer dat ik voor zeurpiet uitgemaakt wordt als ik er wat van zeg...
Maar goed, het is al heel wat dat Theon niet gewoon meeging met Yara, dat was nog enigszins verrassend... Anders was het helemaal een dertien-in-een-dozijn reddingsactie geweest.
Zoals gezegd, de rest vd ep. was top.
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag in de preview van volgende week welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus die zal ongetwijfeld iets te maken gaan hebben met de trial by combat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zal dat niet bij Tyrion z'n trial gaan gebeuren.Flesje bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Bronn is geen optie. Tyrion vertrouwt hem niet meer wegens Shae.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Jaime heeft niet meer z'n beste hand, dus ik weet niet of ik die zou kiezen. Cersie vertrouwt Jaime misschien niet meer helemaal, gezien die aanranding en weigering van vermoorden van Tyrion vóór de trial. Tyrion kan ook weer voor Bronn kiezen. Ze kunnen ook allebei voor Jaime kiezen, maar Bronn vs Jaime lijkt mij ook wel leuk, aangezien ze dat ook al een aantal keer geoefend hebben.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef DO2 het volgende:
Werkelijk? Ik bedoel... He? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |