Totaal niet verwacht ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dat andere topic is het weer de grote verwijdershow
Inderdaad, zij hoeven toch niet de dupe te zijn van de situatie in hun land.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb medelijden met de Russische meisjes
Modjes.quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Frankrijk gaat veel punten uit Turkije krijgen.
Inderdaadquote:
Mijn dochter zei gisteren ook dat ze een tweeling wilde zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil ook een zusje om staarten mee te knopen *huil*
email to berlin ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef amaranta het volgende:
heeft Nederland ook niet eens een tweeling gestuurd?
Nee, die haalde de voorronde niet!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef amaranta het volgende:
Nee, gestrand in de nationale voorrondes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ja, that ship has sailed in mijn geval... kan natuurlijk zelf wel een tweeling maken, da's ook een optiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn dochter zei gisteren ook dat ze een tweeling wilde zijn.
En anders moest ik er nog maar een maken.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, die haalde de voorronde niet!
Dat was vast niet omdat ze zo zuiver zongen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, gestrand in de nationale voorrondes.![]()
Dat.quote:
Zelfs erg goed, zeker bij de beste 5quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:14 schreef Pluto1975 het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik Rusland eigenlijk best te pruimen vind
Nee klootzakjes die hele lappen tekst erin pleuren en quoten, dat gaat weg ja.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee klootzakjes die hele lappen tekst erin pleuren en quoten, dat gaat weg ja.
Lief zijn
Haha, nou dat niet. Maar je wordt altijd als duo gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel de tegen je eigen smoel enzo aankijken.
Hier doen we erg ons best hoorquote:
Nee en geloof me, ik heb er behoorlijk op gehooptquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oostenrijk wordt door wat anderen vals genoemd. Hoorden jullie dat ook?
Was stuk minder sterk dan vorige keer (hoewel ik het nummer én de act echt afschuwelijk vind, heb het niet zo op protest statements)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruikt naar kip.quote:
De gokkers niet in elk geval.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |