Voor het nummer al. Waarschijnlijk door de zaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Oostenrijk is ineens topfavoriet bij de bookies..
En een pruikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Andere landen hadden ook gewoon een jurk aan moeten doen.
Pleur op zeg
Mwah. Ik vind gewoon dat een liedje zonder gekkigheden moet winnen. Als het een keer met gekkigheid gebeurt, oke, maar het ESF is er een comedy show door geworden..quote:
nou nou ..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef Onnoman het volgende:
ik moest net bloed kotsen om deze smeerlap
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Jane het volgende:
Oké, wij straks met Ilse met hoed en Waylon in een jurk.
ook zonder gekkigheid was het de terechte winnaar. Zou niet weten wie anders. Ja, Nederland, maar Nederlands liedje is net iets te vlak.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind gewoon dat een liedje zonder gekkigheden moet winnen. Als het een keer met gekkigheid gebeurt, oke, maar het ESF is er een comedy show door geworden..
Zonder gekkigheid was het een goede winnaar gewweest, maar juist door de gekkigheid heb ik dat het liever niet wint..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ook zonder gekkigheid was het de terechte winnaar. Zou niet weten wie anders. Ja, Nederland, maar Nederlands liedje is net iets te vlak.
preciesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid was het een goede winnaar gewweest, maar juist door de gekkigheid heb ik dat het liever niet wint..
Dan moet hij lekker zonder jurk winnen, geen problemen mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ook zonder gekkigheid was het de terechte winnaar. Zou niet weten wie anders. Ja, Nederland, maar Nederlands liedje is net iets te vlak.
Doe maar even normaal of zout op, idiootquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef Onnoman het volgende:
ik moest net bloed kotsen om deze smeerlap
Ik hoor het nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
QFTquote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is prachtig. Jammer dat ze niet echt kan zingen
Details.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is prachtig. Jammer dat ze niet echt kan zingen
hahaha heerlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe maar even normaal of zout op, idioot
+1quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind gewoon dat een liedje zonder gekkigheden moet winnen. Als het een keer met gekkigheid gebeurt, oke, maar het ESF is er een comedy show door geworden..
Boeiend wat het imago is, haters gonna hate.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen intolerantie overigens, van mij mag ie doen wat ie wil, maar dit verziekt het image van het ESF alleen maar verder
't Is een man hoor. Die moeten jurken aan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Jif het volgende:
volgens mij had ze beter een tuinbroek aan kunnen trekken
Ik stoor me eraan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Boeiend wat het imago is, haters gonna hate.
Ik denk dat ze die privé ook draagt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Jif het volgende:
volgens mij had ze beter een tuinbroek aan kunnen trekken
Niet als je een echte killersong hebt, zoals bijv. Lena in 2010.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lig je eigenlijk niet al achter als je pas voor het eerst een nummer hoort terwijl de andere al een keer hebben opgetreden?
Bij sommige liedjes is dat juist een voordeelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lig je eigenlijk niet al achter als je pas voor het eerst een nummer hoort terwijl de andere al een keer hebben opgetreden?
Nou inderdaad.Vroegtijdig afkappenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef Jif het volgende:
met een beetje geluk krijgt ze dadelijk die confetti weer in haar gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |