Dat was vroegah toch wel echt leukquote:
quote:
En de vrouw die de zus van Chuck Bartowski speelt is in de new Saved By the Bell destijds ingehuurd als de 'nieuwe' TATquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij lijkt op de zus van Chuck Bartowski
Nou, van de week lukte het niet hoor... reply bij post 130 en whop, topic volquote:
Volgens mij zat zij ook in BHquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is voor mijn tijd![]()
TAT is van Saved by the Bell hè
Godverdommequote:
4 jaar zelfsquote:
Dit soort posts, de kers op de taartquote:
whehehehe.... hij is in ieder geval niet helemaal toonvastquote:
Je hebt taart?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit soort posts, de kers op de taart
Mwah ik vind de opbouw wel mooi, jammer dat ie zo slecht bij stem is. 6/10quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Het nummer moet het alleen hebben van de quasi-dubstep, maar zelfs dat is nauwelijks de moeite waard.
Hoe heet dat programma om zelf muziek te maken, dat als ongeveer eerste op de markt kwam, music maker?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Het nummer moet het alleen hebben van de quasi-dubstep, maar zelfs dat is nauwelijks de moeite waard.
Bolle bosschenquote:
er lopen 3 topics tegelijk..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:40 schreef D. het volgende:
Ik kon opstaan, iets te drinken pakken, en gewoon weer verder lezen in hetzelfde topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |