Zulks vertoon als jij moet per direct opgehangen worden, doe niet alsof je weet wanneer iemand naar de hel gaatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:39 schreef Irakees het volgende:
[..]
Whatever dude. Als je mensen naar de hel wilt leiden, be my guest.
HOW DO YOU KNOWWWWquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iemand die volgens het Jodendom leeft zal dus ook echt geen hel krijgen omdat hij een V1.3 van islam aanhangt ipv de laatste update hiervan. Zolang het maar rechtvaardig is.
Daarom ook geen mensen adviseren wat ze moeten geloven. Niemand, maar dan ook niemand kent de waarheid, dus als mensen vertelt dat de islam de ware religie is, breng je zielen toch (onbewust) in gevaar. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:39 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ik ga niet eens wa zeggen over het feit dat je Allah zonder hoofdletter schrijft, maar gebruik tenminste een hoofdletter aan een begin van een zinquote:
hoe kom je bij de hel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:39 schreef Irakees het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daarom ook geen mensen adviseren wat ze moeten geloven. Niemand, maar dan ook niemand kent de waarheid, dus als mensen vertelt dat de islam de ware religie is, breng je zielen toch (onbewust) in gevaar. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef darkmond het volgende:
Zulks vertoon als jij moet per direct opgehangen worden, doe niet alsof je weet wanneer iemand naar de hel gaat
als allah wil dat dat gebeurd, zal het gebeuren inshallahquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga niet eens wa zeggen over het feit dat je Allah zonder hoofdletter schrijft, maar gebruik tenminste een hoofdletter aan een begin van een zin.
SHIT!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als allah wil dat dat gebeurd, zal het gebeuren inshallah
In de Koran staat duidelijk aangegeven dat de islam de ware religie is en dus de waarheid. Mensen adviseren om de juiste religie te volgen wil je juist wel op je geweten hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef Morrigan het volgende:
Daarom ook geen mensen adviseren wat ze moeten geloven. Niemand, maar dan ook niemand kent de waarheid, dus als mensen vertelt dat de islam de ware religie is, breng je zielen toch (onbewust) in gevaar. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
er staat niets over een gebrek aan andere godsdiensten... sterker nog, moslims hebben een gebrek aan andere godsdiensten, lijkt mij dat moslims toch niet automatisch naar de hel moeten?quote:
Je snapt heus wel wat ze bedoelt. Anders kan ik ook zeggen : in de bijbel staat dat het christendom het ware geloof is en dat Jezus de zoon van God is. Dus nu is 't zo? Maar de twee spreken elkaar tegen, welke is de ware nou?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Irakees het volgende:
[..]
In de Koran staat duidelijk aangegeven dat de islam de ware religie is en dus de waarheid. Mensen adviseren om de juiste religie te volgen wil je juist wel op je geweten hebben.
Ik volg dit even niet meerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er staat niets over een gebrek aan andere godsdiensten... sterker nog, moslims hebben een gebrek aan andere godsdiensten, lijkt mij dat moslims toch niet automatisch naar de hel moeten?
Elke religie beweert de ware religie te zijn. Ook niet zo vreemd, aangezien het behoorlijk ongeloofwaardig overkomt wanneer je zegt dat je religie uit onzin bestaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Irakees het volgende:
[..]
In de Koran staat duidelijk aangegeven dat de islam de ware religie is en dus de waarheid. Mensen adviseren om de juiste religie te volgen wil je juist wel op je geweten hebben.
Ja maar de bijbel kun je, in tegenstelling tot de Koran, niet meer serieus nemen als je het eenmaal uitgelezen hebt. Dan neem je hun claim dat zij de ware religie zijn ook niet serieus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:47 schreef darkmond het volgende:
Je snapt heus wel wat ze bedoelt. Anders kan ik ook zeggen : in de bijbel staat dat het christendom het ware geloof is en dat Jezus de zoon van God is. Dus nu is 't zo? Maar de twee spreken elkaar tegen, welke is de ware nou?
atheisme is geen godsdienstquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef Irakees het volgende:
Wie iets anders dan de Islaam [de overgave aan God] als godsdienst wenst
Nee, daar heb je gelijk in. Maar je denkwijze is fout, je kunt niet zeggen dat Islam de ware religie is omdat de Qur'an dit claimt. Als het daarbij zou zijn gebleven was ik allang een atheïst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:48 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ja maar de bijbel kun je, in tegenstelling tot de Koran, niet meer serieus nemen als je het eenmaal uitgelezen hebt. Dan neem je hun claim dat zij de ware religie zijn ook niet serieus.
volgens mij heeft het spagetti-geloof ergens subsidie voor gekregenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Elke religie beweert de ware religie te zijn. Ook niet zo vreemd, aangezien het behoorlijk ongeloofwaardig overkomt wanneer je zegt dat je religie uit onzin bestaat.
Daar denken christenen toch echt anders over. Voor hun is de bijbel de waarheid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:48 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ja maar de bijbel kun je, in tegenstelling tot de Koran, niet meer serieus nemen als je het eenmaal uitgelezen hebt. Dan neem je hun claim dat zij de ware religie zijn ook niet serieus.
nee okayquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:48 schreef Irakees het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |