quote:
het is toch nog niet begonnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk hier terwijl dit niet het LIVE topic is?
Ze hebben het allemaal over het liedje van Nederland.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die wedstrijd zag ik in Rethymnon Kreta met andere Nederlanders op een groot scherm. Kostte mij ongeveer 10 jaar van mijn leven. Dat wordt vanavond niet andersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel nerveuzer dan met Nederland - Spanje 4 jaar terug
maar toen boeide me niet wie er won, want het was kiezen tussen 1 dag feesten of een leven lang heel Nederland trollen.
Hier posten de echte bazen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het rustige topic, voor alle 50+'ers van FOK! zoals tong en elfletterig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als Nederland straks aan de beurt is moeten we naar dit topic?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben het allemaal over het liedje van Nederland.
Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als Nederland straks aan de beurt is moeten we naar dit topic?
Mooiquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
ik begin nu echt heel erg nerveus te worden
dont ask stupid questions!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als Nederland straks aan de beurt is moeten we naar dit topic?
Waar is golfer eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is het rustige topic, voor alle 50+'ers van FOK! zoals tong en elfletterig.
Waren goede spelers hoor daarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had echt niemand verwacht. Nou ja, op jou na dan
Bratwursten mit sauerkrautquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Oostenrijk danWurstenbombardement als ze winnen.
Maar Cornald vergelijkt haar ook met Miley, dus ik denk dat we hem beter kunnen negerenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Zweden gaat het beter doen dan aanvankelijk gedacht Cornald? Nadat Sanna Melodifestivalen won, stond ze onafgebroken in de top-2 van de bookmakers.
quote:
Ben geen 50+, maar kan me nog wel vaag herinneren dat Teach Inn won, dus geldt dat ook?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is het rustige topic, voor alle 50+'ers van FOK! zoals tong en elfletterig.
Jij hier.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?ik vind het wel leuk, maar nerveus, neuh.
Hallo jijquote:
fijne avond!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Zo, ik ga de computer weg doen.
Veel plezier allemaal, tot straks, hopelijk met uitzinnige blijdschap![]()
![]()
Bandje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
is de muziek live of is het op een bandje?
Een bandje kan toch ook live spelen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
Dank lieffie, jij ook veel plezier, ”pįsatelo bien! We gaan er eens lekker voor zittenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:31 schreef Strani het volgende:
Ik ga beginnen met het voorbereiden van het eten en dan kijken naar, hoop ik, onze glorieuze avond
Veel plezier en succes allemaal!!
Kakken beren in het bos?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
Jij ook veel plezier.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik vind dat van Noorwegen niet zo. Veel respect voor het land, de muziekcultuur en de nummers die ze doorgaans sturen, maar het nummer van dit jaar doet me niks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:38 schreef grazz het volgende:
Hopelijk geven NL en Noorwegen elkaar de 12p, fantastische nummers
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
Ga er ook vandoor, superavond allemaal!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
Muziek is bandje, zang is livequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
De computer weg doen, zelfs.... Radicaal zeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
een bandjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
ik geloof dat mijn stream achterlooptquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Elke keer als ik "Conchita" hoor, moet ik denken aan de zoektocht van "Spoorloos" naar Conchita Martinez...
quote:
vandaar dat ik 'man' zeiquote:
Van Polen is dat een ++quote:
mannen hebben wel eens vaker piemelsquote:
En die heeft ook gewoon een piemel, dus waarom op Conchita stemmen?quote:
quote:Our Russian juries just said that they liked The Netherlands and didn't like Sweden [R] - fhd - 20:42:04
German jury likes Denmark, Netherland and Finland.
Heeft die wenkbrauw ook gezien, denk ik.quote:
2010 zelfsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:47 schreef Jif het volgende:
Ik wil alvast mijn veto-recht inzetten: ik wil Jan Smit NIET als presentator in ESC Amsterdam 2010
yolo, wakker blijvenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Aloria het volgende:
Sjonge moet ik morgen om 7.30 alweer op mijn stage zijn. Maar ik blijf op tot ik de uitslag weet. En mocht NL winnen bouw ik er feestje achteraan !
gewoon slapen op je stage, probleem opgelostquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Aloria het volgende:
Sjonge moet ik morgen om 7.30 alweer op mijn stage zijn. Maar ik blijf op tot ik de uitslag weet. En mocht NL winnen bouw ik er feestje achteraan !
Komt goed. Ik stel voor dat we Yolanthe inschakelen. En dat we Vader Abraham benaderen om een nummer te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:47 schreef Jif het volgende:
Ik wil alvast mijn veto-recht inzetten: ik wil Jan Smit NIET als presentator in ESC Amsterdam 2010
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt goed. Ik stel voor dat we Yolanthe inschakelen. En dat we Vader Abraham benaderen om een nummer te maken.
Het is niet zo dat als je de uitslag live mist dat je nooit te weten zal komen wat de uitslag was. Hoezo stage op zondag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Aloria het volgende:
Bij de dorpspastoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je de uitslag live mist dat je nooit te weten zal komen wat de uitslag was. Hoezo stage op zondag?
Komt goed staan nog genoeg bedden leeg bij ons op de afdeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gewoon slapen op je stage, probleem opgelost
De zorg gaat gewoon door 24 uur per dag 7 dagen per weekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je de uitslag live mist dat je nooit te weten zal komen wat de uitslag was. Hoezo stage op zondag?
Eerst een vast contract en dan ga jij eventueel eens spreken over weekenddienst, niet eerder. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:51 schreef Aloria het volgende:
[..]
De zorg gaat gewoon door 24 uur per dag 7 dagen per week
Vind ik te kort door de bocht. Ilse is gewoon erg enthousiast, Waylon wat terughoudender.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is Ilse toch stukken sympathieker en toffer dan Waylon
3,4quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Jif het volgende:
hoeveel miljoen Nederlanders zullen er vanavond voor de tv zitten?
EN HIJ STAATquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf bijna niet te kijkenNet zoals bij Epke Zonderland.
minimaal 5quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Jif het volgende:
Als dat eens kon, zou mooi zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst een vast contract en dan ga jij eventueel eens spreken over weekenddienst, niet eerder. Zo werkt dat.
Ze heeft gezongen! Hij heeft gezongen! Het is ongekend!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf bijna niet te kijkenNet zoals bij Epke Zonderland.
jaa dat was ook zo epischquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
EN HIJ STAAT
Dat wordt vanavond: En ze winnen
Behalve toen 'ie Ilse toeblafte dat 'ie niet helemaal achterlijk wasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik te kort door de bocht. Ilse is gewoon erg enthousiast, Waylon wat terughoudender.
Verschrikkelijk lijkt me datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou best krankjorum worden als je de hele dag moet optrekken met iemand die zo waanzinnig enthousiast is.
En Oostenrijk nu favoriet!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oostenrijk is Zweden aan het passeren in de odds op betfair.
Denk het ook ja, bestaat de uitdrukking mbt Oostenrijk `de angst is de vader van de gedachte`?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef grazz het volgende:
Veel kijkplezier. Oostenrijk wint en wij hopelijk 2 of 3e![]()
0,300,163 maar door de onbetrouwbare meting zal het wel 4,221,533 worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef Jif het volgende:
Doet stream altijd tov tv.quote:
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=102853quote:
jammerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Doet stream altijd tov tv.
Ik had dinsdag meestal dat de uitslagen 2 landen achter liepen tov van wat ik hier las over wie door waren
LIVE topic gaat me nu al te hardquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:03 schreef Jif het volgende:
Gaan jullie in het LIVE topic zitten, of blijven jullie hier?
Maximaal 20 stemmen per nummer, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:04 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ik trouwens nig moet weten is of 20x stemmen nut heeft of dat per nummer maar 1 stem geldt?
Mijn antwoord is afhankelijk van voor wie je gaat stemmenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:04 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ik trouwens nig moet weten is of 20x stemmen nut heeft of dat per nummer maar 1 stem geldt?
Het lijkt ook meer over voetbal(mensen) te gaan, voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
dat andere topic kan ik amper bijhouden joh
nederlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:04 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Mijn antwoord is afhankelijk van voor wie je gaat stemmen
hahahahaha.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is gewoon in het PSV stadion, waarom ga je er niet heen?
beetje koortsig maar dat bedoelde je was nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ole, ole, ole, ole... feeling hot, hot, hot?
Ja, dat is ook bezig zeker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt ook meer over voetbal(mensen) te gaan, voor mijn gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |