Van Polen is dat een ++quote:
mannen hebben wel eens vaker piemelsquote:
En die heeft ook gewoon een piemel, dus waarom op Conchita stemmen?quote:
quote:Our Russian juries just said that they liked The Netherlands and didn't like Sweden [R] - fhd - 20:42:04
German jury likes Denmark, Netherland and Finland.
Heeft die wenkbrauw ook gezien, denk ik.quote:
2010 zelfsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:47 schreef Jif het volgende:
Ik wil alvast mijn veto-recht inzetten: ik wil Jan Smit NIET als presentator in ESC Amsterdam 2010
yolo, wakker blijvenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Aloria het volgende:
Sjonge moet ik morgen om 7.30 alweer op mijn stage zijn. Maar ik blijf op tot ik de uitslag weet. En mocht NL winnen bouw ik er feestje achteraan !
gewoon slapen op je stage, probleem opgelostquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Aloria het volgende:
Sjonge moet ik morgen om 7.30 alweer op mijn stage zijn. Maar ik blijf op tot ik de uitslag weet. En mocht NL winnen bouw ik er feestje achteraan !
Komt goed. Ik stel voor dat we Yolanthe inschakelen. En dat we Vader Abraham benaderen om een nummer te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:47 schreef Jif het volgende:
Ik wil alvast mijn veto-recht inzetten: ik wil Jan Smit NIET als presentator in ESC Amsterdam 2010
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt goed. Ik stel voor dat we Yolanthe inschakelen. En dat we Vader Abraham benaderen om een nummer te maken.
Het is niet zo dat als je de uitslag live mist dat je nooit te weten zal komen wat de uitslag was. Hoezo stage op zondag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef Aloria het volgende:
Bij de dorpspastoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je de uitslag live mist dat je nooit te weten zal komen wat de uitslag was. Hoezo stage op zondag?
Komt goed staan nog genoeg bedden leeg bij ons op de afdeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gewoon slapen op je stage, probleem opgelost
De zorg gaat gewoon door 24 uur per dag 7 dagen per weekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je de uitslag live mist dat je nooit te weten zal komen wat de uitslag was. Hoezo stage op zondag?
Eerst een vast contract en dan ga jij eventueel eens spreken over weekenddienst, niet eerder. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:51 schreef Aloria het volgende:
[..]
De zorg gaat gewoon door 24 uur per dag 7 dagen per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |