quote:1 Kittel
2 Bouhanni
3 Nizzolo
4 Viviani
5 Ferrari
6 Belletti
7 Swift
8 Matthews
9 Appollonio
10 Farrar
Ja, die heb ik toch maar mooi op nummer 1 gezetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knap dat je Kittel had uitgekozen.
Totale verrassing dit.
Verklaar je nader...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix en ik hebben een anti-Sky complot ontdekt.
een IRA complotquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix en ik hebben een anti-Sky complot ontdekt.
Ja.quote:
Ook heel jammer voor mijn poultje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend dat Peta niet sprintte, die had roze kunnen pakken
Zit je ook in de FOK! subpoule?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Team Koekoek debuteert deze giro
Team Edgar Allen Poe is er ook voor het eerst bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Team Koekoek debuteert deze giro
18dequote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveelste is Colbrelli geworden??
Klopt Kenneth! Ze zijn aan het fucken met Sky, maar weten nog niet dat ze dit allemaal keihard terug gaan krijgen in de Tour de France als ze iedereen KAPOT gaan rijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou dat ze Swift gewoon aan het blokken zijn natuurlijk!! Alleen maar omdat hij van Sky is
Scorito ga ik weer doen tijdens de Tourquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef theodoor9 het volgende:
Heb van de top 10 alleen Viviani en Appollonio niet bij Scorito!
Wat is het WWquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit je ook in de FOK! subpoule?
Ik heb namelijk ook een naam met koekoek er in.
Ambro en ik vinden dit off-topic, maar ik denk JA.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
Hé Johannes, gaan WE winnen straks? groningenvlag.gif
Viviani is dan juist een van de usual suspectsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef theodoor9 het volgende:
Heb van de top 10 alleen Viviani en Appollonio niet bij Scorito!
KELDERGODquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
20 KELDERMAN Wilco NED BEL 5:13:12 0:00
21 ALAFACI Eugenio ITA TFR 5:13:15 0:03
[ afbeelding ]
Ja maar je moet keuzes maken he, met budget enzo!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Viviani is dan juist een van de usual suspects
Het zit hem in de details bij succes hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Om te zorgen dat z'n leuter niet in beeld komt net.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:15 schreef OProg het volgende:
EN TjalingGod heeft zijn eigen truitje voorlopig niet nodig.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:19 schreef OProg het volgende:
De eerste bergtrui in de Giro sinds Thorwald Veneberg. En die kent u niet meer.
Colbrelligod ook nietquote:
Dat moet die FXdinges zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Colbrelligod ook niet
Toch staat koekoekopdefiets tweede in de subpoule.
Ik moet alleen TeamNoDopeNoGlory voor mij dulden. Wie is dat?
Di Luca.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Colbrelligod ook niet
Toch staat koekoekopdefiets tweede in de subpoule.
Ik moet alleen TeamNoDopeNoGlory voor mij dulden. Wie is dat?
Nee, redelijk matig, ik had geen Nizzolo en Swift.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De rest wel prima neem ik aan? Ideale sprint-etappeuitslag
[ afbeelding ]
Van nostalgie kun je niet vreten, zo blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jij dan, met je Petacchi!
Weening misschien 1 etappe in het roze?quote:General Classification after Stage 2
AUS 1 MATTHEWS, Michael (ORICA GreenEDGE) 5:37:54
AUS 2 DURBRIDGE, Luke (ORICA GreenEDGE) + 3
ITA 3 SANTAROMITA, Ivan (ORICA GreenEDGE)
CAN 4 TUFT, Svein (ORICA GreenEDGE)
NED 5 WEENING, Pieter (ORICA GreenEDGE)
AUS 6 MEYER, Cameron (ORICA GreenEDGE)
COL 7 URAN URAN, Rigoberto (OMEGA PHARMA - QUICK-STEP) + 8
ITA 8 BRAMBILLA, Gianluca (OMEGA PHARMA - QUICK-STEP)
BEL 9 SERRY, Pieter (OMEGA PHARMA - QUICK-STEP)
ITA 10 PETACCHI, Alessandro (OMEGA PHARMA - QUICK-STEP)
Santaromita rijd hij er ook niet zomaar vanaf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weening misschien 1 etappe in het roze?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Santaromita rijd hij er ook niet zomaar vanaf.
De held die als anti-sprinter ooit in de Scheldeprijs Vaitkus klopte in een sprint a deux, dezelfde Vaitkus die later een massasprint in de Giro wonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:19 schreef OProg het volgende:
De eerste bergtrui in de Giro sinds Thorwald Veneberg. En die kent u niet meer.
Als je een pietluttige NOS-samenvatting ook tolereert.quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
http://www.steephill.tv/p(...)=9e1qrdjXLdk&yr=2014
twitter:cycling_podcast twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 20:36:41Strongly rumoured that the Giro d'Italia will start in Dubai in 2016. Expect an announcement during this year's race. reageer retweet
Mooi man.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:19 schreef wimderon het volgende:
twitter:cycling_podcast twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 20:36:41Strongly rumoured that the Giro d'Italia will start in Dubai in 2016. Expect an announcement during this year's race. reageer retweet
quote:Op zondag 11 mei 2014 07:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mooi man.Mooi parcours, veel mensen langs de kant en prachtige kastelen.
![]()
En in het interview achteraf zei "met nog 100 km te gaan wist ik al dat we het wel eens konden gaan redden en begon ik na te denken over hoe ik kon winnen hier." Die heeft goed nagedacht in die 2½ uurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De held die als anti-sprinter ooit in de Scheldeprijs Vaitkus klopte in een sprint a deux, dezelfde Vaitkus die later een massasprint in de Giro won
Laten we dan ook maar een keer San Francisco doen, of Hong Kong of zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:19 schreef wimderon het volgende:
Natuurlijk met een aankomst in de historische binnenstad aldaar op een geweldig steil muurtje ...quote:Op zondag 11 mei 2014 07:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mooi man.Mooi parcours, veel mensen langs de kant en prachtige kastelen.
![]()
Antarcticaquote:Op zondag 11 mei 2014 11:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar een keer San Francisco doen, of Hong Kong of zo.
Het is wat koud, maar wel een mooi parcours, veel mensen langs de kant en prachtige kastelenquote:
Er bestonden toch al plannen om een keer met de Giro in Amerika te starten?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar een keer San Francisco doen, of Hong Kong of zo.
Weet wel dat de Tour ooit speelde met het idee om in Guadeloupe of Martinique te beginnen. Belachelijke plannen natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er bestonden toch al plannen om een keer met de Giro in Amerika te starten?
Staat me iets bij dat ergens aan de Oostkust (Boston/Washington?) een stad interesse had getoond en dat men daar wel oren naar had.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Weet wel dat de Tour ooit speelde met het idee om in Guadeloupe of Martinique te beginnen. Belachelijke plannen natuurlijk.
Ik heb er ook niks op tegen en vind het ook wel leuk, maar het moet niet te ver weg zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:13 schreef Ereinion het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik die starten in het buitenland meestal wel leuk. Veel enthousiast publiek langs de kant, gewoon duidelijk dat het een groot evenement is voor zo'n plaats die alles uit de kast trekken om er een feest van te maken, bij de gemiddelde Giro start in Bari of zo staan er drie bejaarden en een dode hond langs de kant.
Een start in de VS (het plan was ooit Washington) lijkt me eigenlijk best wel tof. Het tijdsverschil maakt het natuurlijk bijna onmogelijk, maar ik denk dat het fantastische beelden zou opleveren. Dubai is natuurlijk geen zak aan, daar hebben ze veel geld, maar geen persoon die zich ook maar een reet van de Giro aantrekt.
twitter:giroditalia twitterde op zondag 11-05-2014 om 13:18:48In fuga: Dockx, Tjallingii, Godoi, Rubiano and Cecchinel.#Giro reageer retweet
Maarten 'Johnny" Tjallingiiquote:Op zondag 11 mei 2014 13:24 schreef Marcoss het volgende:
twitter:giroditalia twitterde op zondag 11-05-2014 om 13:18:48In fuga: Dockx, Tjallingii, Godoi, Rubiano and Cecchinel.#Giro reageer retweet
Morgen geen punten volgens mij, dus dat is een gratis dagje.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat 'ie weer mee is, die bergtrui moet hij wel wat dagen kunnen houden zo.
Morgen geen etappe.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Morgen geen punten volgens mij, dus dat is een gratis dagje.
Dan zijn er toch ook geen punten te verkrijgen of krijgen ze tegenwoordig ook al punten door als eerste het vliegtuig in te stappen?quote:
Maar ook geen podium en ook geen nieuw exemplaar van de trui.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan zijn er toch ook geen punten te verkrijgen of krijgen ze tegenwoordig ook al punten door als eerste het vliegtuig in te stappen?
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar ook geen podium en ook geen nieuw exemplaar van de trui.
Allemaal ijsbeeldenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wat koud, maar wel een mooi parcours, veel mensen langs de kant en prachtige kastelen
Libie zou ook leuk zijn, proloog met 12 rondjes om het graf van Khadaffiquote:Op zondag 11 mei 2014 13:07 schreef Blik het volgende:
Ierland - Italie is nauwelijks dichterbij dan Dubai - Italie. Denk dat het van Dubai ongeveer 3 a 4 uur vliegen is. Vanuit Dublin is het ook zeker 2 a 3 uur vliegen
Ja, en dan? Drie dagen in de VS rijden en dan al twee rustdagen? Zo'n rustdag na nog geen 500 km is sowieso al wat vreemd, laat staan twee.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Uitstapje naar de VS zou ook wel 's mooi zijn. Tijdsverschil en lange vliegreis is natuurlijk wel een nadeel, maar je kan ook voor 2 rustdagen kiezen om van de VS naar Italië te reizen.
Dan zou je op vrijdag moeten starten, een dag of 4 a 5 in de VS rijden. Vervolgens 2 rustdagen om te reizen plus te acclimatiseren. Daarna alleen nog een rustdag op de laatste maandag. Je hebt dan even veel koersdagen als bij een "gewone" Giro.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en dan? Drie dagen in de VS rijden en dan al twee rustdagen? Zo'n rustdag na nog geen 500 km is sowieso al wat vreemd, laat staan twee.
So he spuuglelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Dat blauw met groen ziet er niet echt uit zo.
Je moet er tegen aan kijken tot woensdagquote:Op zondag 11 mei 2014 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 113 km te gaan.
Dat blauw met groen ziet er niet echt uit zo.
Het heeft allebei met Italië te makenquote:
Mwah, ik verwacht dat hij die mouwtjes in Italië niet altijd aanhoeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet er tegen aan kijken tot woensdag
Hij kan verder toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Mykonos het volgende:
Belletti eruit is slecht voor mijn poultjes
Nog wel. Maar zag er niet goed uit. Vandaag zal hij sowieso geen punten pakken.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij kan verder toch?
Wat waren de doorkomsten bij de sprint? Kittel houdt zijn rode trui?
nu net een discussie over James Bond. Ik denk dat ze ook maar een James Bond maand moeten doen op Canvasquote:
Wel interessant dat Sean Connery de favoriete James Bond van José blijkt te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nu net een discussie over James Bond. Ik denk dat ze ook maar een James Bond maand moeten doen op Canvas
Amaai dat is straf hequote:Op zondag 11 mei 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel interessant dat Sean Connery de favoriete James Bond van José blijkt te zijn.
zijn nog in koers Kelderman moest van fiets wisselenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:29 schreef Principia het volgende:
Belletti en Kelderman gevallen zie ik, wat is de actuele status van de twee?
Tja, ze moeten het ergens over hebben om de 3 uur live tv te kunnen vullen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nu net een discussie over James Bond. Ik denk dat ze ook maar een James Bond maand moeten doen op Canvas
is toch lekker manquote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef golfer het volgende:
Nu weer een hele verhandeling over Guinness en andere biersoorten.
Wat een geouwehoer...
Heerlijk zo op een druilerige zondagmiddag.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef golfer het volgende:
Wat een geouwehoer...
2 rustdagen is niet genoeg. In principe hanteren ze dat je per uur tijdverschil 1 dag moet hebben om weer in het hetzelfde sportritme te komen. Dat zou voor Amerika dus al snel 5 rustdagen betekenenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou je op vrijdag moeten starten, een dag of 4 a 5 in de VS rijden. Vervolgens 2 rustdagen om te reizen plus te acclimatiseren. Daarna alleen nog een rustdag op de laatste maandag. Je hebt dan even veel koersdagen als bij een "gewone" Giro.
Tournée Générale maar dan met Renaat en José.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef golfer het volgende:
Wat een geouwehoer...
en vandaag weer punten!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hoor![]()
En Tjallingii een trui.
Niet verkeerd
Ha haquote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Wombcat het volgende:
"het wegdek dat er niet altijd even proper bijligt". En dat zegt een Belg
Dat wist ik ook niet meerquote:Op zondag 11 mei 2014 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat die gestart is in Ierland ben ik helemaal vergeten.
denk de 1e tour die ik echt volgde op de TV en radio Kan nog wel de overwinningen herinneren van Leon van Bon en Blijlevensquote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep. Daarna de grote Priem en Festina -show.
+ staking renners met als leider Bjarne Riis.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep. Daarna de grote Priem en Festina -show.
Toen gingen ze allemaal op de grond zitten ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
+ staking renners met als leider Bjarne Riis.
Nee, want we geven geen fuck om Gesink of NLers.. zoals het hoort.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Falco het volgende:
Heeft iemand zich al afgevraagd waar Gesink zit
Ik heb wel een paar motoren gezien.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Falco het volgende:
Blijft grappigquote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Falco het volgende:
Gewaagd.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zou zomaar weer Kittel kunnen zijn vandaag.
gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zou zomaar weer Kittel kunnen zijn vandaag.
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcel Kittel gaat vandaag winnen gok ik
Bedankt dat je het even terug zoekt.quote:
Geen dank, was een kleine moeitequote:Op zondag 11 mei 2014 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je het even terug zoekt.
Onmogelijke S-bocht op 300 meterquote:Op zondag 11 mei 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog bochten in de laatste km?
Coolquote:
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Evertjan het volgende:
ik denk trouwens dat het een massasprint word
ze doen mee voor de top 10 plaatsenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Syntix het volgende:
Ik denk trouwens dat Belkin niks voorstelt in grote rondes...
RATATATATATATAquote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef baggerbaas het volgende:
1. Kittel
2. Swift
3. Viviani
4. Appollonio
En dan klagen wij altijd op ons Nederlandse olijke duo.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Roepen ze weer Sutton he. Niet weten dat Swift sinds dit jaar een topsprinter is.
Gewoon Eurosport kijken dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Marcoss het volgende:
En Renaat die pas een half uur na de aankomst ziet dat het Swift was
Kut voor je.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik had met nog 300 meter te gaan Kittel gelayed tegen 1.6. Ik dacht natuurlijk dat ie het nooit meer zou halen
Wint ie alsnog![]()
Wat een enorme faalhaas is dat inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bouhanni, de man die anderhalf miljoen per jaar wil verdienen, zat mooi in het wiel en wordt gewoon losgereden. Doe daar dus maar een miljoen af.
Op Eurosport is een beter olijk duo tegenwoordig.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan klagen wij altijd op ons Nederlandse olijke duo.
Die vind ik goed ja. Alleen jammer van die commercial breaks.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Op Eurosport is een beter olijk duo tegenwoordig.
Ik verbaas me dat Boogerd zich zoveel kan herinneren van wedstrijden van de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Op Eurosport is een beter olijk duo tegenwoordig.
Viviani klopte Cav een paar keer in Turkije, denk dat Kittel nóg beter is dan vorig jaar eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze sprint![]()
Dat wordt weer tof in de Tour tegen Cav.
In de Tour is er altijd wel wat, daar mag je al blij zijn als er 1 of 2 sprints zijn waarin zowel Cav, Kittel als Greipel uit een sterke beginpositie eens puur tegen elkaar mogen sprinten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze sprint![]()
In deze vorm een walkover voor Kittel.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze sprint![]()
Konden we jou maar uitsluiten van deelname aan dit forum.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:25 schreef Syntix het volgende:
Kunnen we duitsers niet gewoon uitsluiten in de grote rondes?
Nee, dan zouden jullie mijn waardevolle bijdrage missen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Konden we jou maar uitsluiten van deelname aan dit forum.
Cavendish had er in de Tour van 2011 ook eens zo'n rare. Die kwam toen ook uit 15e positie.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
Ik kan me op een keer een sprint van Cav die ook zo bizar was qua topsnelheid, ik meen vorig jaar, eigenlijk weinig van dit soort bizarre sprints herinneren van een renner.
2 jaar geleden was dat, die waar LLS leek te gaan winnen (denk dat je die bedoelt)quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
Ik kan me op een keer een sprint van Cav die ook zo bizar was qua topsnelheid, ik meen vorig jaar, eigenlijk weinig van dit soort bizarre sprints herinneren van een renner.
Was dat niet toen Leon Sanchez van Rabobank nog voor hem was?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
Petacchi ook eens, toen die 4 etappes won in de Tour, daar won 'ie er ook eentje van uit 15e positie of zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
Deze jaquote:
Waarom staat Kelderman niet in de uitslag?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Marcoss het volgende:
http://www.gazzetta.it/Gi(...)_class.shtml?lang=it
Kiserlovski, Scarponi en Majka pakken 11 seconden op de concurrenten
Fietswissel?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom staat Kelderman niet in de uitslag?
Staan sowieso maar 5 Belkins in de uitslag, opvallendquote:Op zondag 11 mei 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom staat Kelderman niet in de uitslag?
Lagen bijna allemaal bij een valpartij.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Staan sowieso maar 5 Belkins in de uitslag, opvallend
De propagandamachine van Nazi Duitsland zou trots en blij zijn geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel een hele Duitse kop.
Toch wat marginal gains.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Hurel en Ruffoni 13e en 14e verdimme, daar gaat m'n Tourcoach weer.
Je had natuurlijk voor Edwin Avila moeten gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Hurel en Ruffoni 13e en 14e verdimme, daar gaat m'n Tourcoach weer.
Omdat hier niet de A-ploeg opgesteld is?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Giant wel slechte leadouts, moet toch echt beter kunnen
Top 25 hierquote:Op zondag 11 mei 2014 18:00 schreef Principia het volgende:
Top 100 Scorito nu![]()
Wat is er trouwens met onze Jetse Bol gebeurd, gevallen?
Ach, zolang hij er niks aan overhoudt, maakt het niet zo heel veel uit. Gesink bijvoorbeeld valt bijna nooit, maar als hij valt, breekt hij direct van alles..quote:Op zondag 11 mei 2014 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Kelderman twee keer gevallen vandaag, maar dat is zijn geval niet zo bijzonder...
Zoveel scheelt dat niet. Alleen De Kort ontbreekt als man vóór Veelers. En Degenkolb, maar die speelt geen uitgesproken rol in het treintje en daar is Mezgec nu voor in de plaats.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat hier niet de A-ploeg opgesteld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |