Werd toch nog 4e. Maar dit jaar is het voor Aru.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:33 schreef poiuytr het volgende:
Is die Scarponi echt een favoriet voor de eindzege? Bakte er vorig jaar niks van dacht ik.
4e. Dat is inderdaad echt onwijs slecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:33 schreef poiuytr het volgende:
Is die Scarponi echt een favoriet voor de eindzege? Bakte er vorig jaar niks van dacht ik.
Boks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Werd toch nog 4e. Maar dit jaar is het voor Aru.
Ze moeten wel allemaal gevallen garminrenners ontwijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef Marcoss het volgende:
Deze ploegen hebben echt enorm veel voordeel
Kap eens met je flauwekul. Je vond het niveau hier toch al zo laag? Draag daar dan zelf niet aan bij.quote:
Ja lekker 2 topics doorgelezen, leukquote:
Doe jij dat dan ook niet met je onnodige posts. Is net zo goed flauwekul.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kap eens met je flauwekul. Je vond het niveau hier toch al zo laag? Draag daar dan zelf niet aan bij.
Ik las iets over regen/droog. Heeft OCGE in de regen gereden of droog?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef Principia het volgende:
[..]
Tussenstand zegt alles, ene verder relevante is dat Garmin gevallen is. Martin out.
Bijna droog, laatste gedeelte nat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las iets over regen/droog. Heeft OCGE in de regen gereden of droog?
Deel droog/ deel nat. Belkin heeft in een kletsnat parcour gereden in vergelijking met de teams die nu starten. Erg jammer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las iets over regen/droog. Heeft OCGE in de regen gereden of droog?
Nouja, iets meer dan anderhalve maand, beetje zware breuk kan je dan best de kop kosten.quote:
Valt wel mee, je kunt vrij snel op de roller gaan zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een enorme conditieachterstand...Tour begint al over een week of 7.
Nou ja bizar, het scheelt hooguit een halve minuut.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef TheArt het volgende:
Die weersomstandigheden hebben dua bizar veel invloed gehad
Martin, Haas, Cardoso en Fernandez waren dus gevallen.
Dan hadden ze iig nog 5 man gehad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Garmin zal wel de slechste tijd hebben zeker? nog een geluk dat het niet in het begin gebeurde, anders hadden ze de 30min zeker overtroffen
Hopelijk dat BMC en cs. nog achter Orica eindigen, dan heeft Belkin minder dan een minuut verloren op de topploegen. Prima naar omstandigheden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef TheArt het volgende:
Die weersomstandigheden hebben dua bizar veel invloed gehad
Martin, Haas, Cardoso en Fernandez waren dus gevallen.
Ja Fernandez had ik in een paar pouletjes als goedkope zij-optie meegenomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen op Martin en Fernandez na. Tenzij Fernandez in de tussentijd nog is binnengekomen.
Fernandez lijkt mequote:
Was ze in normaal weer niet gelukt, denk ik. Nu wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
OPQS stond 4.50 voor top 3. Easy money.
Bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef MarijeH het volgende:
BMC 7 seconden trager dan Orica aan de finish.
Poels werd de hekken ingereden. Als je er eenmaal 20 meter achter ligt dan ga je het niet meer redden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet zo slim van ze.
Poels ook eraf.
Dit is gewoon dom op deze manier.quote:
Sorry, maar je hebt twee mannen die misschien iets kunnen in het klassement, en juist die twee laat je achterstand oplopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Poels werd de hekken ingereden. Als je er eenmaal 20 meter achter ligt dan ga je het niet meer redden.
Poels heeft al aangegeven niet voor een eigen klassement te gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt twee mannen die misschien iets kunnen in het klassement, en juist die twee laat je achterstand oplopen?
Uran toch niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt twee mannen die misschien iets kunnen in het klassement, en juist die twee laat je achterstand oplopen?
Idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:51 schreef poiuytr het volgende:
De Gendt en Poels moeten ook een aardig klassement kunnen rijden denk dat Wombcat dat bedoelt.
Ja, maar het is alles voor Uran daar, geen semi-kopmannen of iets dergelijksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:51 schreef poiuytr het volgende:
De Gendt en Poels moeten ook een aardig klassement kunnen rijden denk dat Wombcat dat bedoelt.
dat is nu eenmaal een ploegentijdrit, daar moet je eigenlijk een beetje geluk in hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef Blik het volgende:
Het is bijna competitievervalsing, het verschil in omstandigheden
Weendog.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Szura het volgende:
PieWee gewoon weer in het roze ja volgende week
Werd in de hekken gereden door een ploegmaat bij een bocht waar iedereen er bijna uitvloog. Raakte samen met De Gendt 20 meter achter en kwam niet meer bijquote:
Ik vind dat eigenlijk écht gewoon het eerlijkste ... Eventueel zou je nog de ploegen in volgorde van de stand van vorig jaar in de giro kunnen nemen , maar al de rest is echt bullshit. De world-tour ranking tot nog toe zegt niks over de favorietenrol in deze Giro.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef JMachi het volgende:
. Snap ook niet dat ze met een pure loting de volgorde hebben bepaald.
Vlak ja, maar een fantastische omgeving voor waaiers als de wind goed staat. Kan best spektakel opleveren.quote:
Verheug me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vlak ja, maar een fantastische omgeving voor waaiers als de wind goed staat. Kan best spektakel opleveren.
Is samen met De Gendt op 22 seconden gefinisht, dus 17 seconden achter hun eigen ploegmaats. Valt wel mee dus, 40 seconden voor op de bv de Belkin renners.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef jaykop het volgende:
[..]
Werd in de hekken gereden door een ploegmaat bij een bocht waar iedereen er bijna uitvloog. Raakte samen met De Gendt 20 meter achter en kwam niet meer bij
Hij heeft z'n sleutelbeen ook gebroken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef Marcoss het volgende:
Koldo alsnog uit de uitslag geschrapt, wel treurig zo..
Bedoelt hij niet etappe 1, dus gisteren?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:07 schreef minimaLL het volgende:
Rodriguez op zijn twitter:
Etapa:1
Stress:8
Velocidad:8
Cansancio:9
Dificultad:10
Vreemd, gaf vorig jaar voor de bergetappes in de slotweek niet eens zo'n hoge cijfers. En nu voor rit 2 al 9 en 10 voor vermoeidheid en moeilijkheidsgraad.
Is een tweet van 40 minuten geleden. Tijdens TdF zette hij dat ook iedere dag voor de aankomende etappe. Dus ik vermoed dat hij het over vandaag toch heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet etappe 1, dus gisteren?
Er staat duidelijk etappe 1 en het zou vreemd zijn als je vantevoren al aangeeft hoe je je voelt over de etappe met stress etc...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:12 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Is een tweet van 40 minuten geleden. Tijdens TdF zette hij dat ook iedere dag voor de aankomende etappe. Dus ik vermoed dat hij het over vandaag toch heeft.
twitter:Lotto_Belisol twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 12:05:30The 4 leaders are Tjallingi, Romero, Fedi and @SanderArmee #Giro reageer retweet
Gek veel keuze uit topsprinters heb je nu ook weer nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:05 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij heeft bijna iedereen hetzelfde team bij TourCoach
Op onderstaande site staat een livestreamquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:05 schreef Stansfield het volgende:
Weer kan ik een stream van de giro vinden?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de F1 Q was weer geen klote aan.
Hoi.
Mercedes 1 & 2?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de F1 Q was weer geen klote aan.
Hoi.
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Het is in Noord-Ierland.quote:
Ierse regen is vooral motregen dat valt wel mee als je het gewend bent.quote:
Het songfestival?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zendt de NOS vandaag nog iets uit?
Niet elke renner is het gewend natuurlijk . De Nederlanders wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ierse regen is vooral motregen dat valt wel mee als je het gewend bent.
2 minuten in het Sportjournaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zendt de NOS vandaag nog iets uit?
Dat is de TROSquote:
Ze zullen weten dat ze in Ierland zijn.quote:
Volgens mijn regel is Herbert een domme paardenlulquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens de regel van Herbert gaan de koplopers het niet redden.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mijn regel is Herbert een domme paardenlul
Godverdommequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef Sheepcidus het volgende:
mooie bocht op 300m van de finnish
[ afbeelding ]
Een ongenaaide zandhaas inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mijn regel is Herbert een domme paardenlul
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog een kleddernat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
nope.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar jongens, zeg het maar, Jetse Bol, maakt hij kans?
Iedereen die in een massasprint bij de beste 30 kan rijden heeft een kans met dit weer en die achterlijke bocht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar jongens, zeg het maar, Jetse Bol, maakt hij kans?
Edwin Avila denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcel Kittel gaat vandaag winnen gok ik
De Italiaanse Rojas wordt netjes vierde.quote:
Laten we ook Kenny Dehaes niet uitvlakken.quote:
Wad een trieste bedoeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat de bergtrui tot in Trieste verdedigen.
Kan je hem toch even editten? Want ik erger me kapot aan die fout.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoeling.
GGMM zou mij nu attenderen op mijn spelling.
zo beter?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je hem toch even editten? Want ik erger me kapot aan die fout.
WE hebben een trui.quote:
quote:
Hier hoorde je het als eerste.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat de bergtrui tot in Trieste verdedigen.
Nu je het zegt bedenk ik me inderdaad pas weer dat hij al weer 36 is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:41 schreef Chiappucci het volgende:
Die Tjallingii heeft toch nog een aardig sprintje in de benen op zijn leeftijd.
Nu de blauwe trui, vanavond het ESF. WE zijn de beste.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hier hoorde je het als eerste.
Dat mag jij zeggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu de blauwe trui, vanavond het ESF. WE zijn de beste.
Je vergeet de etappeoverwinning van Bol zometeenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
van oostenrijk. en van denemarken, en van italiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben dat hij laat begonnen is als prof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu je het zegt bedenk ik me inderdaad pas weer dat hij al weer 36 is.
Dekker met een Ekimovje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je vergeet de etappeoverwinning van Bol zometeen
Wat een courage.twitter:maduc twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 16:39:47@mtjallingii een week in de bergtrui!! Komaan #giroditalia2014 reageer retweet
Dat zou top zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marco Polo Cyclingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben dat hij laat begonnen is als prof.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
We winnen weer van Duitsland en ook Spanjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van oostenrijk. en van denemarken, en van italie
En vegetariër hé. Waarschijnlijk wordt ie ook 126 jaar oudquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik denk eerderquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de Wet van Herbert wordt de kopgroep 2 km voor de streep teruggepakt
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Suggereer jij hiermee dat de Wet van Herbert onjuist is?
Ze moeten dat systeem van capuchon_jongen met postduiven gewoon omarmenquote:
Matthews had vooraf inderdaad al aangegeven elke sprint mee te willen doen, maar dat hij zich vooral richt op de sprints zonder Kittel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef Max23 het volgende:
Ik zie Orica, Matthews dus toch meesprinten in de echt vlakke sprints. Had ik niet verwacht, daarom uit al mijn pronospellen gehaald
Sowieso Nizzoloquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
Zal TREK Nizzolo of Van Poppel inzetten voor de sprints?
Poppelgod natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
Nizzoloquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
xdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je op het juiste perron staat.
Je bent in vorm he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat er geen blaadjes op de rails liggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie wel 1 Belkin redelijk voorinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zien jullie Jetse Bol van voren zitten?
BAZEN!quote:
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn hart springt op hol van Jetse Bol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |