Dat scheelt, ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat zei je. Goed bezig!!
Ik heb veel lengte om het gewicht over te verdelen.
Eh?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Reisje naar het platteland van Engeland aan het plannen?
Die namen klinken als Engelse plaatsen waarschijnlijk.quote:
Je noemt allemaal namen van die kleine dorpjes op.quote:
meen je die sorry?quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je noemt allemaal namen van die kleine dorpjes op.
Eigenlijk wel, Ik was google aan het checken voor de juiste spelling.quote:
Uit X&Y generatie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh.. Fera.. Wat vindt jij de meeste freaky nieuwe?
Kan jij de tt veranderen in Gotta Catch'em All?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je noemt allemaal namen van die kleine dorpjes op.
Idem.quote:
Vrouwen in de kroeg tegenkomen. Wat zeg je na "hoi"?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Snijd een ander onderwerp aan, zou ik zeggen.Ik ben flexibel.
Gogoat.quote:
Zullen wij het over comics gaan hebben?quote:
Oh oh fellatioquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
PS> Tijn zijn date is nu toch bij hem?
Als iemand het tegen mij zegt of als een vrouw het tegen jou zegt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen in de kroeg tegenkomen. Wat zeg je na "hoi"?
Nee, ik tegen een potentieeltjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand het tegen mij zegt of als een vrouw het tegen jou zegt?
Ja maar ... Moet ik reageren vanuit jou of de vrouw?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik tegen een potentieeltje
pics.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Snijd een ander onderwerp aan, zou ik zeggen.Ik ben flexibel.
Vanuit mij, meestal krijg je wel een hoi terug en dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Moet ik reageren vanuit jou of de vrouw?
"Neuken?"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik tegen een potentieeltje
Zelfs op FOK! werkt dat nietquote:
Neuh, niet zo'n zin in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zullen wij het over comics gaan hebben?
Vermoeid?quote:
Alleen figuurlijk helaas.quote:
Ligt aan de situatie en wat er zowel om je heen gebeurt. Iets actueels aankaarten? Meestal is het verstandig iets te zeggen te hebben voordat je iets gaat zeggen. Dus dat je iemand aanspreekt met met een reden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanuit mij, meestal krijg je wel een hoi terug en dan?
"Hoi, je bent cute"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen figuurlijk helaas.
[..]
Ligt aan de situatie en wat er zowel om je heen gebeurt. Iets actueels aankaarten? Meestal is het verstandig iets te zeggen te hebben voordat je iets gaat zeggen. Dus dat je iemand aanspreekt met met een reden.
"Dank je wel"quote:
Toffe aanvallen.quote:
Loop je dan al vast?quote:
Jup.quote:
Niet zo snel opgeven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup.
Ik wijs mezelf wel naar buiten
Zal ik zeggen dat ik voor een leuk gesprek ga met een beetje inhoud of zal ik eerlijk zijn en je zeggen dat ik uiteindelijk mijn fallus in haar vagina wil begraven?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven.Waarom spreek je haar aan? Ze is cute, oké. Maar wat wil je bereiken?
Oké, je wilt neuken. Niets mis mee. Maar ik zou in kleine stapjes beginnen. Gewoon een leuk gesprek met haar hebben en als het gesprek geslaagd is uiteindelijk haar nummer vragen. Of wil je per se nog iemand diezelfde avond in je bed hebben?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat ik voor een leuk gesprek ga met een beetje inhoud of zal ik eerlijk zijn en je zeggen dat ik uiteindelijk mijn fallus in haar vagina wil begraven?
Ow, wacht. Ik geloof dat je helemaal geen Eevee kunt krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven.Waarom spreek je haar aan? Ze is cute, oké. Maar wat wil je bereiken?
Zo vervelend is dat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hij doet het de hele dag ook al.
Zonder Eevee is Pokémon waardeloos.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, wacht. Ik geloof dat je helemaal geen Eevee kunt krijgen.Kutspel.
[..]
Zo vervelend is dat.
Net als je ooglid dat trilt. Zo irritant.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zo vervelend is dat.
Ik ben geen ONS materiaal, maar gaan voor een nummer lijkt me de eerste stapquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, je wilt neuken. Niets mis mee. Maar ik zou in kleine stapjes beginnen. Gewoon een leuk gesprek met haar hebben en als het gesprek geslaagd is uiteindelijk haar nummer vragen. Of wil je per se nog iemand diezelfde avond in je bed hebben?
Ik zit nu ook Pokémon te doen om te kijken welke ik allemaal heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zo vervelend is dat.
Hij blijft het ook doehoen. Moeilijk irritant ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat.
Dan zou ik gewoon casual een gesprek aanknopen. Heb ik ook wel eens gehad met een jongen, op een gegeven moment was er een leuke discussie over bier en welke beter was. De barman gaf mij gelijk en ik plaagde hem daarmee. Daarna nog wat gepraat over van alles en nog wat. Hij ging even later naar de wc, kwam terug en zoende me spontaan. Gewaagd, maar leuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen ONS materiaal, maar gaan voor een nummer lijkt me de eerste stap
Ja als er eenmaal een gesprek is kom ik wel door. Maar ik moet ergens over beginnen. Maar wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon casual een gesprek aanknopen.
quote:Heb ik ook wel eens gehad met een jongen, op een gegeven moment was er een leuke discussie over bier en welke beter was. De barman gaf mij gelijk en ik plaagde hem daarmee. Daarna nog wat gepraat over van alles en nog wat. Hij ging even later naar de wc, kwam terug en zoende me spontaan. Gewaagd, maar leuk.
Ik wil zo graag eens Leafeon en Glaceon hebbenquote:
Je kunt wel Magikarp kopen, en Milotic vangen, maar Eevee kan weer nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind B&W sowieso maar een vage generatie..
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit nu ook Pokémon te doen om te kijken welke ik allemaal heb.
Zit ik bij het opstarten in een bos zonder fly.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij blijft het ook doehoen. Moeilijk irritant ja.
Ja, weet ik veel ... Ik kom daar spontaan op, ligt helemaal aan de situatie, wat er om je heen gebeurt ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als er eenmaal een gesprek is kom ik wel door. Maar ik moet ergens over beginnen. Maar wat?
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel ... Ik kom daar spontaan op, ligt helemaal aan de situatie, wat er om je heen gebeurt ...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ja dat hangt van de situatie af maar is lastig
Ja fuck, toen had ik het al getypt. Give me a fucking break.quote:
Wel eruit inmiddels ,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens Leafeon en Glaceon hebben
Nog nooit gehad.
[..]
Je kunt wel Magikarp kopen, en Milotic vangen, maar Eevee kan weer niet
[..]
[..]
Neuk pauze? On my wayquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja fuck, toen had ik het al getypt. Give me a fucking break.
Slechte hossel dit.quote:
Naaktcavia's.quote:
Hoi neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoi neuken?Nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo cute.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zwaar leven, ik moet iets eten voordat ik de volgende pijnstiller mag nemen.
En die caviaaaaa.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
ik en mijn nieuwe naaktcaviaWaarom lijken baby nijlpaarden op dino's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(of is het een dwergnijlpaard? of een babydwergnijlpaard?)A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
het is een poepiebeejbiejhippoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom lijken baby nijlpaarden op dino's?
(of is het een dwergnijlpaard? of een babydwergnijlpaard?)
Ik had het over die vrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahhaquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over die vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat ligt eraan, er hangt een gezwel aan haar neus en ik zie haar gezicht alleen van de zijkant.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
---
Maar douchen, lijk wel een bejaarde met al die bouwstof
Donker haar, hè.quote:
Maakt mij niks uitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, er hangt een gezwel aan haar neus en ik zie haar gezicht alleen van de zijkant.
kut, betraptquote:
Douchepics.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je toch niet jonguh!
[..]
Zolang ze maar tetten en een gat heeft?
neequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je toch niet jonguh!
[..]
Zolang ze maar tetten en een gat heeft?
Douchepics zijn the shit.quote: