Sowieso. Daar ga ik je een boks op geven morgenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd als laatste in SC's in de nachten
kankerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef WebHawk het volgende:
Zeg fles, waar spreken we af? Ohja, en hoe kunnen we je herkennen?
Dat is voor iedereen die uit Kampen of met de stoptrein uit Utrecht of enkele bussen komt inderdaad dichterbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon in de stationshal, die is toch klein (overdekt) en het makkelijkst vindbaar voor iedereen
Op z'n minst een knuffelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Daar ga ik je een boks op geven morgen
Lange vloei en tip heb ik ook welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
check! anders zou ik voorgedraaide halen! moet ik dan nog lange vloei en tips meenemen?
quote:
sigaretten heb ik altijd, de rest zal ik dan wel daar halen. neem ook wel een grammetje mee (of iets meer) ga voor die tijd naar de coffeeshop dus als iemand nog wat nodig heeft, mag die mij DMenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm dat kan, is wel handig. Meestal kun je bij de shop wel een paar losse pakkenEn als je iets van shag of sigaretten hebt is ook wel fijn
Toppie. Dan komen die jointjes draaien wel goed hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sigaretten heb ik altijd, de rest zal ik dan wel daar halen. neem ook wel een grammetje mee (of iets meer) ga voor die tijd naar de coffeeshop dus als iemand nog wat nodig heeft, mag die mij DMen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb het er nog steeds moeilijk mee dat ollie blank is. ik loop nu al maanden bij ggz om acceptatie te zoeken
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]na de stonermeet m'n ondertitel maar gewijzigd
ik heb geen idee wie wit en zwart isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb het er nog steeds moeilijk mee dat ollie blank is. ik loop nu al maanden bij ggz om acceptatie te zoeken
Ik ben een grote neger van 2 meter, dus mij herken je welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie wit en zwart is
Ik hoef jou niet te herkennenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben een grote neger van 2 meter, dus mij herken je wel
garpje
het is mijn eerste meet, dus ik hoop ook dat ik een glimlach krijg na morgen als ik aan de ONZ meet denkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg toch elke keer weer een glimlach als ik aan de stonersmeet denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |