Spanje is wat aan het experimenteren denk ik. Juist die Spaanse liedjes hebben ook helemaal niet gewerkt de laatste jaren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch blijf ik erbij dat Spaanse lied veel beter was geweest als het helemaal in het Spaans was geweest.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
The hair is actually wet... ok. Dus die is morgen verkouden...
Behalve het fluitje is het nummer best slecht door de slechte zang helaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Greys het volgende:
Zwitserland ga ik na het songfestival nog vaak luisteren!
Geef mij nou eens aan welke landen oostenrijk onvoorwaardelijk zullen steunen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie?
Nederland gaat dus NIET winnen, het is allemaal doorgestoken kaart en vriendjespolitiek
Ja! Bij deze haat ik Het Hoofd!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
OH! Zei hij nou dat hij Daniel Dingest niet leuk vond?
vind het wel goed gezongen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Behalve het fluitje is het nummer best slecht door de slechte zang helaas
Ja he!quote:
Onvoorwaardelijk is onzin, maar ik denk nog steeds dat ze wintquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geef mij nou eens aan welke landen oostenrijk onvoorwaardelijk zullen steunen.
Waar lees je dat nou weer?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mja dan moet het maar winnen?![]()
Vrouwen pure simpelheid
Jawel dat maak ik eruit opquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar lees je dat nou weer?
We zeggen dat het een leukerd is, niet dat hij moet winnen?
Wie vind Het Hoofd niet leuk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
OH! Zei hij nou dat hij Daniel Dingest niet leuk vond?
Wel interessant vind ik, maar Carlo moet niet overal tussen willen komen. Laat die regisseur uitpraten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef marcodej het volgende:
Regisseur nu bij Oemberto. Interessant. Het ging mis bij Armenië.
haha tuurlijk, volgens mij zit er niet een serieuze journalist tussenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die lui in de perskamer zijn ook meer fan dan journalist he
Die Spaanse krullenbol met dat wals-liedje van een paar jaar geleden!quote:
Die van het walsje een paar jaar terug. Waar Jimmy Jump op het podium sprongquote:
Nou ja dat heb je met sport ook wel, je moet toch eigenlijk ook wel fan zijn om het allemaal te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
haha tuurlijk, volgens mij zit er niet een serieuze journalist tussen
Dat zijn ze ook , anders was POlen nooit doorgegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan zeggen ze dat mannen oppervlakkig zijn
Ze spreekt de 'th' ook meer uit als een spaanse 'c' zo net iets teveel s erbij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:36 schreef ato het volgende:
Spanje is over de top en te veel geschreeuw (had toch mooi in het spaans geweest).
Zwitserland geweldig..
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook , anders was POlen nooit doorgegaan
Klopt. In het dagelijks leven is 'ie advocaat, zei 'ie laatst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die lui in de perskamer zijn ook meer fan dan journalist he
Volgens mij vond ik die ook niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Spaanse krullenbol met dat wals-liedje van een paar jaar geleden!
Algo pequenito oid. Die opnieuw mocht omdat hij die streaker op het podium kreeg.
Algo pequeñito. Daniel Diges. Vond ik ook leuk maar scoorde ondanks de tweede poging teleurstellend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Algo pequenito oid. Die opnieuw mocht omdat hij die streaker op het podium kreeg.
Hahaha ohjaaaaaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Haha. Ik zou er nooit op hebben gestemd, als ik zou stemmen. Als ik op looks afga dan zou ik juist een mooie classy vrouw kiezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook , anders was POlen nooit doorgegaan
Nu is Hongarije (21)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef KoningPils het volgende:
Bij welk liedje zijn ze nu?
Want ik schakel pas in bij Denemarken
Hierna alleen nog Malta en dan Denemarken al.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef KoningPils het volgende:
Bij welk liedje zijn ze nu?
Want ik schakel pas in bij Denemarken
Paula Roemenie dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Ik zou er nooit op hebben gestemd, als ik zou stemmen. Als ik op looks afga dan zou ik juist een mooie classy vrouw kiezen.
Ik denk dat Nederland de jury-votes in de pocket heeft en omdat de loting gunstig is, de public votes(zeker in oost- en zuid Europa) beter zullen uitpakken voor Nederland dan voor oostenrijk, als nederland geloot was op als 14 of 15de had ik er minder vertrouwen in gehad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk is onzin, maar ik denk nog steeds dat ze wint
Er zijn denk ik maar weinig landen namelijk die echt uit protest NIET op haar gaan stemmen.
Top 10 is niet leuk. Je gaat voor de winst anders lekker thuis blijvenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:40 schreef Fossieltje het volgende:
Duimen dat alles goed gaat voor Nederland. Maar ach, top 10 is ook leuk
Juryvotes denk ik idd dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland de jury-votes in de pocket heeft en omdat de loting gunstig is, de public votes(zeker in oost- en zuid Europa) beter zullen uitpakken voor Nederland dan voor oostenrijk, als nederland geloot was op als 14 of 15de had ik er minder vertrouwen in gehad.
Begin eens aan je tepels?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb al een nagel helemaal opgebeten.... als dat zo doorgaat ben ik maandag genoodzaakt nepperts te nemen
Goeie kans ja! Ik vond Slovenië en Ierland wat dat betreft ook leuk. Maar Slovenië is op foto's minder, zag ik.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik wil gewoon een nog beter resultaat dan Birds.
Hoger dan 9e dus
1ste rest is teleurstellingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
Mot lukkequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
Zegt mij niks iigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van BabeWatcher?
Dat zit allang in de tas, maak je daar nou niet druk om.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
Komt wel goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
Zeker omdat Anouk zo lelijk tegen en over haar deed/doetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
Gaat ook gebeuren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
Malta is nu bezig, dan Denemarken, daarna NL.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef grazz het volgende:
wanneer is NL jongens dan schakel ik ook ff over op de stream
met 5 minuutjes schat ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef grazz het volgende:
Je draaft een weinig door, mijn bestequote:
Tenzij Waylon ineens helemaal instort en Ilse op het podium met z'n gitaar neersabelt, halen we die achtste plek echt wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoger dan 9e dus
2 weken geleden waren we al blij als we de finale haalden. Ik hoop nr 1, maar top 10 is gewoon goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Top 10 is niet leuk. Je gaat voor de winst anders lekker thuis blijven
Dat blijft wel hangen ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenzij Waylon ineens helemaal instort en Ilse op het podium met z'n gitaar neersabelt, halen we die achtste plek echt wel.
Zelfs mét dat scenario waarschijnlijk nog wel. Dit is het Songfestival.
Welke stream grazzzje, want ik zie alleen dat hoofdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef grazz het volgende:
Ah als je zon opmerking maakt ben je sexueel gefrustreerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net zo seksueel gefrustreerd, maar dan gefocust op 18-
Ik heb altijd gegokt op top 3. Gewoon kwaliteit dit jaar wat we sturen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
2 weken geleden waren we al blij als we de finale haalden. Ik hoop nr 1, maar top 10 is gewoon goed
Ik heb het hoofd op geluid en het beeld op Fok. Dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welke stream grazzzje, want ik zie alleen dat hoofdWil eigenlijk Ilse en Weelon zien
Hoofdstream i meanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welke stream grazzzje, want ik zie alleen dat hoofdWil eigenlijk Ilse en Weelon zien
Denk niet dat ze van een Jury-stream veel reclame-inkomsten van verwachten.quote:
Weinig redenen om nu een reclamepauze in te lassenquote:
Ah, goezzo, thanks!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het hoofd op geluid en het beeld op Fok. Dan is het wel te doen.
DAT IS HET OOK, PIPO!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Jan noemt Denemarken een "catchy song" woehahaha
url]http://www.escxtra.tv/p/url]quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Huh is er iets live bezig op dit moment? Linkje?
Die opmerking, de opmerking over het kwakje, dan ga ik al gauw zoiets vermoeden ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah als je zon opmerking maakt ben je sexueel gefrustreerd?
http://www.escxtra.tv/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Huh is er iets live bezig op dit moment? Linkje?
Nou, heeft Jan er dan ooit echt naastgezeten wat het Songfestival betreft?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Jan noemt Denemarken een "catchy song" woehahaha
Contain yourself Greys! Nederland is de gedoodverfde favoriet!quote:
Op wat? Winst? Nee toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Greys het volgende:
Nou, Denemarken...
Benieuwd of hij niet al te vals zingt, dan maakt hij grote kans
hahahahahaahquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Scoobydoo i love you 0 points to Denmark
Ja in die stukjes die Hoofdje schrijft zijn misschien 4-5 nummers wat negatief beoordeeld, de rest nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Henno het volgende:
Heeft die gast eigenlijk al eens gezegd dat ie een nummer klote vond? Zo is t nog geen vergelijking
U ziet Het Hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Contain yourself Greys! Nederland is de gedoodverfde favoriet!
Om de shine pal voor Nederland te stealen...quote:
Nee dat willen ze juist niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:45 schreef Pandaplint het volgende:
Hadden ze het geluid niet rechtstreeks door kunnen prikken op de stream?
En op hitpotentiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef aarontje112 het volgende:
Gelukkig oordelen jury's niet alleen op stem maar ook op originaliteit
En dan zit Nederland al hoog, qua stem ook, uitvoering ook, show ook, heeeequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef aarontje112 het volgende:
Gelukkig oordelen jury's niet alleen op stem maar ook op originaliteit
Nee joh... I&W shinen anders... beter zelfsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Om de shine pal voor Nederland te stealen...
En in alle recaps.
Ik zie ze daar al staan met hun 'hoeee-oeeee'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef grazz het volgende:
Miss Montreal denkt..wat Ilse en Waylon kunnen kan ik ook samen met Nielson
Als ze flink gaat zitten stotteren tijdens de persconferenties zou het kunnen werkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef grazz het volgende:
Miss Montreal denkt..wat Ilse en Waylon kunnen kan ik ook samen met Nielson
Nee, want dat effect gaat onze staging dus temperen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef Greys het volgende:
Dit hangt nog dagen in je hoofd na het horen...
Ik heb alleen scooby-doo onthouden en mijn hoofd zingt dan 'scooby-doobie-doo, I love you...' ... maar misschien ben ik wel raarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef Greys het volgende:
Dit hangt nog dagen in je hoofd na het horen...
Ah Bruno heeft z'n hoedje thuis gelaten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Wollah, zemmel! waz met jou?
[ afbeelding ]
Daarom juist, Nederland mag niet mee stemmen, en stel dat 4 andere landen dat ook niet doen, maar de rest je 5 punten geven, dan zit je al op honderd, vandaar dat die loting wmb ook een goede is, het is nl niet een nummer dat kan winnen als het zegmaar net na de pauze word gezongen en daarna vergeten word omdat er nog 12 nummers achteraan komen.quote:
Dat hoorde ik ookquote:
Ja, ze kunnen me wegdragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef Greys het volgende:
Snapten jullie die grap?
Over de camera's en de enveloppen?
Ja. De cameraman baalde, want het is veel werk om dit zo te filmen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef Greys het volgende:
Snapten jullie die grap?
Over de camera's en de enveloppen?
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het Hoofd zou blij zijn als wij winnen.
En noemt het goed voor de wedstrijd.
jaa! na alles echt wow omgquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef grazz het volgende:
Volgens mij werkt het wel na het vrolijke Denemarken, toch?
Yep. Al kon het contrast wat groter. Denemarken heeft volgens mij ook een redelijk stijlvolle act.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:50 schreef grazz het volgende:
Volgens mij werkt het wel na het vrolijke Denemarken, toch?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:52 schreef heywoodu het volgende:
HIJ STAAT EN IK STA OOK IK GA HELEMAAL UIT MIJN DAK
maar op de beelden zie je ook alleen hoe het er in de zaal uitzietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:52 schreef Greys het volgende:
Hm, ik moet toch écht de beelden er bij zien om het echt iets te vinden
Zo met alleen geluid vind ik het nog steeds weinig.
quote:Simple is the perfect word to describe this entire performance. The entier performance is recorded with two cameras, one at the start and the end, and the other one in between. Ilse and Waylon give us once again a good vocal performance. Everything is rather dark, and looks close to being black and white. The flags in the audience and Waylon's guitar are the ones that give away the other colours. I would call this a proper dark horse to win this contest.
Omdat het Valentina gegund is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:52 schreef TLC het volgende:
Waarom zit San Marino in de finale ipv dat bake a cake liedje, dat zit laatst nogal in mn hoofd
quote:22:51 24 The Netherlands
Simple is the perfect word to describe this entire performance. The entier performance is recorded with two cameras, one at the start and the end, and the other one in between. Ilse and Waylon give us once again a good vocal performance. Everything is rather dark, and looks close to being black and white. The flags in the audience and Waylon's guitar are the ones that give away the other colours. I would call this a proper dark horse to win this contest.
Ik zeg wel even niets...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:53 schreef Drrk het volgende:
Ik ben nu zó benieuwd naar hoe het overkomt als je de recap krijgt. Of het na Denemarken ook nog overkomt.
quote:22:51 24 The Netherlands
Simple is the perfect word to describe this entire performance. The entier performance is recorded with two cameras, one at the start and the end, and the other one in between. Ilse and Waylon give us once again a good vocal performance. Everything is rather dark, and looks close to being black and white. The flags in the audience and Waylon's guitar are the ones that give away the other colours. I would call this a proper dark horse to win this contest.
Kan je nagaan, wij maken het spannend terwijl we alleen naar een hoof kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
Whhaha, ik zit in de trein met mn telefoon, dus ik kan niet mee luisteren, maar meelezen met jullie is net zo spannend![]()
quote:Visually and vocally this is just so stunningly presented. Less is usually more... for the Netherlands that's really working.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef Drrk het volgende:
"Rehearsen" ze zometeen die recap ook nog even?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef Drrk het volgende:
"Rehearsen" ze zometeen die recap ook nog even?
Gaat 'ie nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:52 schreef heywoodu het volgende:
Is het ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch vind ik San Marino best leuk hoor
ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, wij maken het spannend terwijl we alleen naar een hoof kijken
Godzijdankquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Pluto1975 het volgende:
Zie net op twitter dat ie de wink weer heeft gedaan
Zie, vlak Denemarken niet uit morgen jongens!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef grazz het volgende:
Denmark
The hosts on next with Basim singing a very simple catchy tune. It has elements of some 70′s pop tune but its highly infectious easy to sing-along to and extremely memorable. That makes it dangerous. It will be a big winner tonight and tomorrow and in the mix for a double victory. Possible 1-6th.
The Netherlands
Another big favourite who came from nowhere to 2nd favourite after their semi final. Its country music done well and simply staged. The staging of it is excellent and the double microphone allows them to face each other and the sweeping camera work around them look great. Its musically a great song sung really perfectly. This could well win tomorrow night and will get high jury votes tonight. Possible 1-4th.
Vast op dat moment dat the crowd begon te loeien!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Pluto1975 het volgende:
Zie net op twitter dat ie de wink weer heeft gedaan
Ik dacht dat alleen niet natives zulke slechte teksten bedachtquote:We're dancing on the edge of time
Children of the universe
Power to the people!
Nietszeggend artikel. Veel landen met meer inwoners etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
oei.. http://www.volkskrant.nl/(...)de-achterhoede.dhtml
Israël staat er ook in. Frankrijk staat ook hoog. Zou er geen acht op slaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
vraag me af in hoeveel landen er gebruik wordt gemaakt van spotify..ik ga liever uit van iTunesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
Dit heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
Vorige week was er een lijstje en stonden ze in de top vijf?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |