Ja zie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hebben ze van tevoren toch al lang gedaan? Of denk je dat San Marino op basis van het goede lied in de finale is gekomen
Teringjantje wat een attentiehoer is dat toch ook zegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef grazz het volgende:
tvtip: bij rtllatenight hebben ze het zometeen over het esf
En Miss Montreal is ook aanwezig
Ze gaat een open sollicitatie doen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef grazz het volgende:
Wie Humberto?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Teringjantje wat een attentiehoer is dat toch ook zeg
Oh vond ik wel. Zo oubollig als de pestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
San Marino was echt niet slecht hoor, spijt me zeer
Ze hadden beter Humphrey Campbell of Sandra Reemer kunnen uitnodigen, of iemand anders die ooit op het ESF gezongen heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef grazz het volgende:
Maak je geen zorgen, zelfs dan kan Nederland nog winnen. Hangt er gewoon van af hoeveel we betaald hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie?
Nederland gaat dus NIET winnen, het is allemaal doorgestoken kaart en vriendjespolitiek
Oubollig, tijdloos, dun lijntje...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vond ik wel. Zo oubollig als de pest
Met dat gordijn er achter en het nietszeggende nummer.
Ik vond het ook wel wat hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vond ik wel. Zo oubollig als de pest
Met dat gordijn er achter en het nietszeggende nummer.
Dat is het probleem, wij betalen nooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zelfs dan kan Nederland nog winnen. Hangt er gewoon van af hoeveel we betaald hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |