En gewoon nog 2 keer z'n service had moeten houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
Lucky bastard.. Al kan je zeggen dat Kei dan zijn wedstrijden maar makkelijker had moeten winnen.
Dit bedoel ik. Nadal doet het bij jou toch nooit goed? Het is sport en blessures horen er helaas gewoon bij.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
Lucky bastard.. Al kan je zeggen dat Kei dan zijn wedstrijden maar makkelijker had moeten winnen.
Elke overwinning van Nadal maakt de GOAT status van Federer betwistbaarder. daarom doet Nadal het nooit goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Nadal doet het bij jou toch nooit goed?
Fair enough.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Elke overwinning van Nadal maakt de GOAT status van Federer betwistbaarder. daarom doet Nadal het nooit goed.
Maar je zag vanaf het moment dat die kramp er in schoot dat hij moest forceren. Zeker die laatste game was gewoon heel anders dan toen hij nog fit was.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En gewoon nog 2 keer z'n service had moeten houden.
En misschien speelt mee dat hij er dan ook niet meer in gelooft. Ik begreep dat Kei mentaal vaak problemen heeft gehad. Ik heb hem nooit echt gevolgd.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar je zag vanaf het moment dat die kramp er in schoot dat hij moest forceren. Zeker die laatste game was gewoon heel anders dan toen hij nog fit was.
Ik heb niet gezegd dat hij vandaag iets niet goed doet hoor. En ik geef juist aan dat dat erbij hoort.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Het is sport en blessures horen er helaas gewoon bij
"Lucky bastard" klinkt niet positief. Ik vind dat onder meer jij hem vaak lijkt te verwijten dat hij geluk heeft, ook met mishits en makkelijke draws. Maar goed zonder blessure had Kei er misschien zo overheen gewandeld.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij vandaag iets niet goed doet hoor. En ik geef juist aan dat dat erbij hoort.
pffquote:Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef TennispeRFect het volgende:
En Nadal een Master titel met prut tennis. En Agassi maar zeggen wat een tegenstand Nadal heeft. hahahaha
Ik denk zijn onderrug. Maar nu kenelijk ook kramp.quote:
Vandaag is hij toch ook lucky? Maar daar kan hij niks aan doen zoals ik aangeef. Dan had Nishikori in zijn vorige partijen maar minder energie moeten verspelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Lucky bastard" klinkt niet positief. Ik vind dat onder meer jij hem vaak lijkt te verwijten dat hij geluk heeft, ook met mishits en nmakkelijke draws.
Ik vind altijd dat als iets structureel gebeurd het geen geluk meer is.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vandaag is hij toch ook lucky? Maar daar kan hij niks aan doen zoals ik aangeef. Dan had Nishikori in zijn vorige partijen maar minder energie moeten verspelen.
Dat hij mazzel heeft met mishits lijkt me duidelijk, die lijken bij hem bijna altijd in te vallen. En dat het mij bij hem meer opvalt zal zeker er mee te maken dat ik een Fed fan ben. Maar het valt hier ook genoeg mensen op die geen Nadal/Federer fan zijn. En die merken dat ook op.
vaag hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk zijn onderrug. Maar nu kenelijk ook kramp.
Da's waar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vandaag is hij toch ook lucky? Maar daar kan hij niks aan doen zoals ik aangeef. Dan had Nishikori in zijn vorige partijen maar minder energie moeten verspelen.
Klopt en mee eens voor zijn hele carrière, maar de laatste weken is dat minder en vallen de mishits vaak uit.quote:Dat hij mazzel heeft met mishits lijkt me duidelijk, die lijken bij hem bijna altijd in te vallen.
Dat is ook zo. Je bent zeker niet de enige, maar bij jou valt het mij meer op, vooral omdat je inderdaad een trouwe fan bent van Federer.quote:En dat het mij bij hem meer opvalt zal zeker er mee te maken dat ik een Fed fan ben. Maar het valt hier ook genoeg mensen op die geen Nadal/Federer fan zijn. En die merken dat ook op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |