Gewoon doen kun jij wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben er over aan t denken, ik ga nog niet
Balen joh! Wordt het nu verplaatst of gewoon geannuleerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Morgen onverwacht vrij... Vliegdag gaat zoals ik al verwachtte niet door.
Wordt verplaatst, een vervangende datum wordt gezocht. Maar of wij dan kunnen helpen, is dan maar de vraag (alles moet opnieuw ingepland worden)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen joh! Wordt het nu verplaatst of gewoon geannuleerd?
Ja dat is waar, afwachten dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wordt verplaatst, een vervangende datum wordt gezocht. Maar of wij dan kunnen helpen, is dan maar de vraag (alles moet opnieuw ingepland worden)
Het is erger voor die 100 kleintjes die nu niet kunnen vliegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is waar, afwachten dan maar
Mja, hoop dat die ouders ze al wel een beetje voorbereid hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is erger voor die 100 kleintjes die nu niet kunnen vliegen
Gelukkig is dat meestal een verrassing voor ze (als in: het wordt ze vooraf niet verteld). Dat is wat makkelijker op te vangen denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja, hoop dat die ouders ze al wel een beetje voorbereid hebbenNiks aan te doen overmacht he.
Ik had er vandaag onverwacht ruimte voor, is het van dat weer waarbij je van alles kunt doen behalve het struikgewas in met je camera.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Morgen onverwacht vrij... Vliegdag gaat zoals ik al verwachtte niet door.
Dat scheelt dan wel weer ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelukkig is dat meestal een verrassing voor ze (als in: het wordt ze vooraf niet verteld). Dat is wat makkelijker op te vangen denk ik.
Je mag nu gecertificeerd onder water zwemmenquote:
"En zo moet ook de Grote Hoogvliegersdag Rotterdam worden afgelast. het weer wordt té slecht om fijn te kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is waar, afwachten dan maar
Proficiat!quote:
Jep!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je mag nu gecertificeerd onder water zwemmen
Thx!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"En zo moet ook de Grote Hoogvliegersdag Rotterdam worden afgelast. het weer wordt té slecht om fijn te kunnen vliegen.
Jammer voor de Hoogvliegertjes die een avontuur zouden beleven maar ze krijgen vast een herkansing.
Voor de organisatoren is het zuurder. Al die 100den uren die in de voorbereiding zijn gestoken zijn tevergeefs geweest. De kalender van de Hoogvliegers en Rotterdam The Hague Airport bieden geen ruimte voor een alternatieve datum in 2014.
Volgend jaar proberen we het opnieuw."
[..]
Proficiat!
Dat is wel heel erg zuur zegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"En zo moet ook de Grote Hoogvliegersdag Rotterdam worden afgelast. het weer wordt té slecht om fijn te kunnen vliegen.
Jammer voor de Hoogvliegertjes die een avontuur zouden beleven maar ze krijgen vast een herkansing.
Voor de organisatoren is het zuurder. Al die 100den uren die in de voorbereiding zijn gestoken zijn tevergeefs geweest. De kalender van de Hoogvliegers en Rotterdam The Hague Airport bieden geen ruimte voor een alternatieve datum in 2014.
[..]
Proficiat!
Tja... weer blijft onvoorspelbaar op lange termijn ..quote:
zondequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Proficiat!
Ja dat is zeker. Voor ons is het ook maar afwachten met dat vlieggebeuren voor mijn vriend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tja... weer blijft onvoorspelbaar op lange termijn ..
Ynske, er zijn ongeveer 14 grote en een aantal kleine Hoogvliegersdagen verspreid over verschillende vliegvelden gedurende het jaar. Het seizoen loopt van april tot oktober. Elke hoogvliegersdag vereist ongeveer 50 vrijwilligers, pakweg 40 piloten, 10 truckchauffeurs, marechaussee en ongeveer een maand aan planning (uitnodigen kinderen, inschrijving, land- en luchtcoordinatie, sponsoren). Het is nogal een klus en er worden voor zover mogelijk altijd een uitwijkdatum aangehouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonde
je zou bijna zeggen plan dan 2 data in
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ynske, er zijn ongeveer 14 grote en een aantal kleine Hoogvliegersdagen verspreid over verschillende vliegvelden gedurende het jaar. Het seizoen loopt van april tot oktober. Elke hoogvliegersdag vereist ongeveer 50 vrijwilligers, pakweg 40 piloten, 10 truckchauffeurs, marechaussee en ongeveer een maand aan planning (uitnodigen kinderen, inschrijving, land- en luchtcoordinatie, sponsoren). Het is nogal een klus en er worden voor zover mogelijk altijd een uitwijkdatum aangehouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]ketsjing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goeie werkgevert zo te horenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een week zeg. Zelf op een vrijdag overwerk.
Alleen ik en 2 anderen waren er nog na 5 uur en omdat de rest te lui is om wat langer te blijven op een vrijdag blijkbaar. Lekker collegiaal. Komt de directeur ineens langs om 50,- contant in mijn hand te drukken met de mededeling dat ik vast wel een extra biertje kan gebruiken vanavond. Erg tof gebaar.
En dan fiets ik net zonder regenpak vol door een enorme hagel bui/ wolkbreuk dinges naar huis. Ik dacht dat ik ter plekke zou overlijden aangezien ik nergens kon schuilen. Hagelstenen waren niet echt klein.
Maar het is WEEEEEEEKEND!
Ik zou eigenlijk niet gaan want had andere plannen maar denk dat ik toch zo de auto in stap en die kant op ga. Verrassingquote:Op zondag 11 mei 2014 10:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jup, en Chinees eten![]()
Ga jij nog langs moeders?
Goed zo, brave Uncle.quote:
Dat vinden ze altijd tof iddquote:Op zondag 11 mei 2014 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet gaan want had andere plannen maar denk dat ik toch zo de auto in stap en die kant op ga. Verrassing
Zal je zien zijn ze zelf weg ofzoquote:
Ik waag het er maar opquote:
Kan ook.quote:
hier in IJsland is het nog beter weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef Ouwesok het volgende:
Nou, ik heb dus ook een keer een lang weekend![]()
[ afbeelding ]
Ik zet volledig in op de tweede helft
Ben je nou nog niet terug...quote:Op zondag 11 mei 2014 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hier in IJsland is het nog beter weer.
nee was ik het maar... want hebben al meer dan 2 uur vertraging. Maar ik zit nu. Nu wachten tot we eindelijk gaan. Ik heb wel mooie foto's al zeg ik het zelf.quote:
We zien ze wel verschijnenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee was ik het maar... want hebben al meer dan 2 uur vertraging. Maar ik zit nu. Nu wachten tot we eindelijk gaan. Ik heb wel mooie foto's al zeg ik het zelf.
Dat suggereert mijn post wel idd, maar nee blijf lekker tot morgenochtend. Als ik dan lui ga zijn doe ik het goed.quote:
Luiwammesquote:Op zondag 11 mei 2014 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat suggereert mijn post wel idd, maar nee blijf lekker tot morgenochtend. Als ik dan lui ga zijn doe ik het goed.
Gisteren avond bij schoonouders geweest. Vandaag mijn ouders. Maar is altijd toch weer een stukje rijden.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef Puala het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn moeders gister in de buurt waren en ik ze toen heb gevraagd langs te komen. Ik hoef vandaag gewoon helemaal niets![]()
Ja studeren, maar ik ben voor elk proefexamen geslaagd tot nu toe. Dus ik denk dat ik zo de laptop maar aan de kant gooi
Mooi lensjequote:Op zondag 11 mei 2014 14:14 schreef Puala het volgende:
Oh en ook hier ff proberen: V&A / [TK] Canon 24-70mm f/2.8L USM iemand interesse?
Ik zal eens een tweetje de wereld in gooien.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 11 mei 2014 14:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal eens een tweetje de wereld in gooien.
Heb je een slotje op je twitter account of open? Anders kan ik je even adden in de tweet.quote:
Slotje.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je een slotje op je twitter account of open? Anders kan ik je even adden in de tweet.
Ah check, waar kunnen mensen je op bereiken dan?quote:
Je zou de marktplaats advertentie er in kunnen zetten? Daar staat mijn 06nr in?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah check, waar kunnen mensen je op bereiken dan?
Ja, sorryquote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef over_hedge het volgende:
Wat een faal dit. In IJsland was het beter weer dan hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
EOS Utility installeren, kabel d'r in en instellen maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan ik mijn naam standaard in de exif van mijn 50D laten komen? Nu staat de naam van de vorige eigenaar er nog bij kom ik net achterr
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan ik mijn naam standaard in de exif van mijn 50D laten komen? Nu staat de naam van de vorige eigenaar er nog bij kom ik net achterr
Kan ook bij je import instellingen van lightroomquote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
EOS Utility installeren, kabel d'r in en instellen maar.
Ah, wist ik niet. Checkquote:Op zondag 11 mei 2014 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ook bij je import instellingen van lightroom
Thanks.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
EOS Utility installeren, kabel d'r in en instellen maar.
Eigenlijk boeit 't me niet zo veel maar het staat toch een beetje slordigquote:
Ze was pas net 6quote:Op maandag 12 mei 2014 09:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ai, dat is niet zo tof..
Ouderdom de oorzaak hoop ik..?!
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen, vannacht is een van de honden van mijn schoonouders overleden. Echt kei zielig.
Sip! Knuffel op.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen, vannacht is een van de honden van mijn schoonouders overleden. Echt kei zielig.
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:30 schreef Ynske het volgende:
Zo... langzaam weer wakker aan t worden en alweer een halve werkdag erop zitten na een tof avondje fotograferen en luisteren naar Jan Vayne.
Wat die man allemaal met zijn vingers kan!
Denk die heeft vannacht meesterlijke seks gehad.. Valt weer tegen dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Denk die heeft vannacht meesterlijke seks gehad.. Valt weer tegen dus...
Ja, iemand met de naam Nikon lover voor ¤650quote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef Merlijn het volgende:
Waren er al geinteresseerden in je glas Puala?
Pincode & Bankpasquote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, als je als popjournalist iets wilt weten over de popfotograaf. Wat zou je dan willen vragen?
interesse wel, maar andere financiele prioriteiten.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, iemand met de naam Nikon lover voor ¤650![]()
Jij interesse?
Hoe je in het vak gerold bent, wat de gaafste foto is en waarom je juist die gemaakt hebt?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, als je als popjournalist iets wilt weten over de popfotograaf. Wat zou je dan willen vragen?
Gaat het voor 1 juli wel lukken?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
interesse wel, maar andere financiele prioriteiten.
Of hij zin heeft in een datequote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Krijg je gratis bier?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar heb je niet zoveel aan hoorquote:
Goede! Tnx!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoe je in het vak gerold bent, wat de gaafste foto is en waarom je juist die gemaakt hebt?
Haha, oeh daten!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Of hij zin heeft in een date
- waar hij op let
- beste plekjes
- hoe je contact krijgt met de artiest tijdens het fotograferen
Solly... ik moet het voorlopig maar met mijn armzalige 24-105 doenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan gaat het hem niet wordenIk heb na die datum t geld nodig
quote:
Hoe hij de toekomst voor zich ziet, hoe hij zich onderscheid van andere popfotografen, hoeveel tijd je er in hebt gestoken voor het zijn vruchten af wierp, of je dingen anders zou doen, of je in de toekomst dingen anders wilt gaan doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ook niet vervelendquote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Solly... ik moet het voorlopig maar met mijn armzalige 24-105 doen
Ja! Awesome, zulke dingen helpen!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe hij de toekomst voor zich ziet, hoe hij zich onderscheid van andere popfotografen, hoeveel tijd je er in hebt gestoken voor het zijn vruchten af wierp, of je dingen anders zou doen, of je in de toekomst dingen anders wilt gaan doen.
Gewoon in je contract zettenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dan moet ik ook een paar van die klusjes binnen hengelen!
ga werkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gratis bier is toch het eerste punt in je contract mag ik hopen.. belangrijke dingen eerst jeweetsz.
Ik verveel me echt de pleuris..
Ben klaar. Heb echt hard mijn best gedaan dacht dan kan ik het huis opruimen.. Maar die is ook opgeruimd.quote:
Mijn huis nog nietquote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben klaar. Heb echt hard mijn best gedaan dacht dan kan ik het huis opruimen.. Maar die is ook opgeruimd.
Als jij dat nou eens doet? Maak ik nasi a la johannes a la kano voor je.quote:
Wat moet je nu met een standaard met 3 leuke vrouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Standaard 3 leuke vrouwen in je kleedkamer dan.
Ja ik niks.. maar ik ken wat mannen die daar wel raad mee weten.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat moet je nu met een standaard met 3 leuke vrouwen
Ja eehj das chantagequote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet? Maak ik nasi a la johannes a la kano voor je.
Noouu..quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat moet je nu met een standaard met 3 leuke vrouwen
Een heerlijk maal! En je hoeft alleen maar even schoon te maken. Ik zou het wel weten!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik niks.. maar ik ken wat mannen die daar wel raad mee weten.
[..]
Ja eehj das chantage![]()
3 is te veel man.quote:
Waarom geloof ik er nou niks van dat dat schoonmaken maar "even" is maar dat ik daar echt een hele tijd mee zoet benquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een heerlijk maal! En je hoeft alleen maar even schoon te maken. Ik zou het wel weten!
[..]
3 is te veel man.
Alsof koken zo gebeurd is.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom geloof ik er nou niks van dat dat schoonmaken maar "even" is maar dat ik daar echt een hele tijd mee zoet ben
Ach twee was geen probleem, dan kan een derde altijd een goede poging wagen zijn toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een heerlijk maal! En je hoeft alleen maar even schoon te maken. Ik zou het wel weten!
[..]
3 is te veel man.
2 lijkt me wel leuk om een keer te doen maar ook weer zo'n gedoequote:Op maandag 12 mei 2014 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach twee was geen probleem, dan kan een derde altijd een goede poging wagen zijn toch?
Nasi a la johannes a la kano is niet iets wat je zo 1-2-3 op tafel hebt. Er is een goede voorbereiding voor nodig en ook tijdens het bereiden zelf ben je er druk mee bezig!quote:
Ach als je dame ervoor open staat scheelt het al een boel. Dus of als vrijgezel twee goede vriendinnen treffen of met je relatie die ervoor open staatquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 lijkt me wel leuk om een keer te doen maar ook weer zo'n gedoe
[..]
Nasi a la johannes a la kano is niet iets wat je zo 1-2-3 op tafel hebt. Er is een goede voorbereiding voor nodig en ook tijdens het bereiden zelf ben je er druk mee bezig!
En daarna kan ze weer opruimen omdat de keuken ontploft is?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Nasi a la johannes a la kano is niet iets wat je zo 1-2-3 op tafel hebt. Er is een goede voorbereiding voor nodig en ook tijdens het bereiden zelf ben je er druk mee bezig!
Ik geloof je helemaalquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk jaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En daarna kan ze weer opruimen omdat de keuken ontploft is?
Ja, een trio doen terwijl je vriendin er niet voor openstaat is niet heel handig voor je relatiequote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach als je dame ervoor open staat scheelt het al een boel. Dus of als vrijgezel twee goede vriendinnen treffen of met je relatie die ervoor open staat
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En daarna kan ze weer opruimen omdat de keuken ontploft is?
Ja? Ik zou het niet weten. Lijkt me nog best snel awkward kunnen worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal![]()
En een trio is best leuk als je je alle 3 gewoon lekker bij elkaar voelt.
En al staat je vriendin er voor open, moet je er zelf ook nog voor open staan als puntje bij paaltje komt. En hoe vind je dan iemand daarvoor.... Lijkt me niet iets wat je ergens tijdens een sociaal event erin gooit...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, een trio doen terwijl je vriendin er niet voor openstaat is niet heel handig voor je relatie
[..]
[..]
Ja? Ik zou het niet weten. Lijkt me nog best snel awkward kunnen worden.
Dat valt best mee. vond het echt een hele toffe leuke ervaring.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ja? Ik zou het niet weten. Lijkt me nog best snel awkward kunnen worden.
Iemand oppikken in een parenclub/sexclub oid? En hoe bedoel je er voor open staan? Dat jij het met een andere vrouw wilt doen of dat er een andere man bij komt?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En al staat je vriendin er voor open, moet je er zelf ook nog voor open staan als puntje bij paaltje komt. En hoe vind je dan iemand daarvoor.... Lijkt me niet iets wat je ergens tijdens een sociaal event erin gooit...
Met een onbekende of iemand die je al kende?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat valt best mee. vond het echt een hele toffe leuke ervaring.
Als je het niet trekt moet je het even zeggen hoor.quote:
Ik kende ze al.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand oppikken in een parenclub/sexclub oid?
[..]
Met een onbekende of iemand die je al kende?
Een sexclub of parenclub is dan weer vaak een stap verder dan een trio... En ja, je moet er ook maar tegen kunnen dat je vrouw met iemand anders ligt te vozen. Man of vrouw. En ja, dat kan aardig hypocriet zijn als je net wel met een trio hebt ingestemd.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand oppikken in een parenclub/sexclub oid? En hoe bedoel je er voor open staan? Dat jij het met een andere vrouw wilt doen of dat er een andere man bij komt?
[..]
Met een vrouw zou ik geen moeite hebben, wel met een andere man. Wat ook hypocriet is.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een sexclub of parenclub is dan weer vaak een stap verder dan een trio... En ja, je moet er ook maar tegen kunnen dat je vrouw met iemand anders ligt te vozen. Man of vrouw. En ja, dat kan aardig hypocriet zijn als je net wel met een trio hebt ingestemd.
Nee is chill hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het niet trekt moet je het even zeggen hoor.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een vrouw zou ik geen moeite hebben, wel met een andere man. Wat ook hypocriet is.
Dat iddquote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een vrouw zou ik geen moeite hebben, wel met een andere man. Wat ook hypocriet is.
Ben wel benieuwd hoe zoiets zich ontwikkeld. Zegmaar hoe hun of jij dat aanpakte om zover te komen. Maar ik snap dat je al die zooi niet online wilt plempenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo'n club lijkt me dan weer 3 x niks. Ik was op het moment toen ook gewoon vrijgezel trouwens. Maar moet ook wel een klik met iemand hebben kan niet zomaar met iemand seksen waar ik verder geen klik mee heb ofzo.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 12 mei 2014 16:14 schreef Susteren het volgende:
Mijn mening voor wie er op te wachten staat: trio lijkt me wel chill met 2 meiden maar nooit met 1 meid en 2 mannen, dat lijkt me echt goor op elke manier eerlijk gezegd.
En wat nou als de vrouw wel een vrouw wilt, maar niet met een man? Altijd zijn de mannen het schuldquote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat idd
ik blijf t niet begrijpen dat er veel mannen wel 2 vrouwen moeten en dat de vrouw er dan maar in moet schikken maar omgekeerd is t drama alsof ze geslacht worden
dat is wat anders, maar er zijn genoeg vrouwen die wel een man erbij willen nadat ze een vrouw erbij gehad hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En wat nou als de vrouw wel een vrouw wilt, maar niet met een man? Altijd zijn de mannen het schuld
Ik mail je wel evenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe zoiets zich ontwikkeld. Zegmaar hoe hun of jij dat aanpakte om zover te komen. Maar ik snap dat je al die zooi niet online wilt plempen
Zie onderstaandquote:
Tsja, als zij het niet erg vind, waarom dan niet? Maar als zij een keer met een andere kerel wilt en ik met een vrouw dan zou ik het toch maar niet doenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat idd
ik blijf t niet begrijpen dat er veel mannen wel 2 vrouwen moeten en dat de vrouw er dan maar in moet schikken maar omgekeerd is t drama alsof ze geslacht worden
Nouja, goor, ik zou 't niet chill vinden om een andere kerel met mijn vriendin te zien neuken. Als ik ze allebei niet ken is het een ander verhaal maar ook dan liever niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:14 schreef Susteren het volgende:
Mijn mening voor wie er op te wachten staat: trio lijkt me wel chill met 2 meiden maar nooit met 1 meid en 2 mannen, dat lijkt me echt goor op elke manier eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik mail je wel evenHet vertellen vind ik niet erg want het is helemaal geen raar verhaal. of voor sommige juist misschien weer wel. maar om het nou zo openbaar op een forum te zetten haha.
Dat is dan weer een stap verder denk ik. Ik zou er net zo goed moeite mee hebben, maar als ik daar een weg mee in sla die ook in mijn toekomstdroom past, tja. Zolang ik niets met die andere vent hoef te doen wil ik het nog wel in overweging nemen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie onderstaand
[..]
Tsja, als zij het niet erg vind, waarom dan niet? Maar als zij een keer met een andere kerel wilt en ik met een vrouw dan zou ik het toch maar niet doen
[..]
Nouja, goor, ik zou 't niet chill vinden om een andere kerel met mijn vriendin te zien neuken. Als ik ze allebei niet ken is het een ander verhaal maar ook dan liever niet.
Iets met een andere kerel doen is sowieso een no go. Lijkt me gewoon niets om te zien hoe een andere vent met je vriendin te zien neukenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer een stap verder denk ik. Ik zou er net zo goed moeite mee hebben, maar als ik daar een weg mee in sla die ook in mijn toekomstdroom past, tja. Zolang ik niets met die andere vent hoef te doen wil ik het nog wel in overweging nemen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Susteren het volgende:
2 vrouwen lijkt me sowieso overall minder goor dan 2 mannen, ook als ik me verplaats in een vrouw.
samen haar laten genietenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is dan weer een stap verder denk ik. Ik zou er net zo goed moeite mee hebben, maar als ik daar een weg mee in sla die ook in mijn toekomstdroom past, tja. Zolang ik niets met die andere vent hoef te doen wil ik het nog wel in overweging nemen.
bullshit, waarom zou dat goor zijn?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Susteren het volgende:
2 vrouwen lijkt me sowieso overall minder goor dan 2 mannen, ook als ik me verplaats in een vrouw.
Snap ik, ik zou er ook niet om staan te springen. Maar als je zo haar kunt laten genieten...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iets met een andere kerel doen is sowieso een no go. Lijkt me gewoon niets om te zien hoe een andere vent met je vriendin te zien neuken
Pun intended ?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Susteren het volgende:
Die snap ik niet. Je doet het toch ook al bij je eigen vent?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:23 schreef Susteren het volgende:
Nee het lijkt me als vrouw minder gaar om te beffen/vingeren dan als man om iemand de pijpen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
bullshit, waarom zou dat goor zijn?
je hoeft je niet te laten palen
Voor mij hoeven die mannen ook niets met elkaar te doen hoor. Focus dan gewoon op de vrouw samen. Omgekeerd kan dat ook prima.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:24 schreef Ynske het volgende:
En dat is nu net de bekrompenheid van een man
Een vrouw moet t maar lekker vinden om iemand anders te beffen, maar zelf Holland in nood en NO WAY dat ze iets zouden doen met een andere man.
En waarom vinden ze dat een vrouw t lekker moet vinden? Omdat zij het lekker vinden om te zien...
Oeh, hier is iets verkeerd gevallenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:24 schreef Ynske het volgende:
En dat is nu net de bekrompenheid van een man
Een vrouw moet t maar lekker vinden om iemand anders te beffen, maar zelf Holland in nood en NO WAY dat ze iets zouden doen met een andere man.
En waarom vinden ze dat een vrouw t lekker moet vinden? Omdat zij het lekker vinden om te zien...
Lijkt me gewoon gaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mij hoeven die mannen ook niets met elkaar te doen hoor. Focus dan gewoon op de vrouw samen. Omgekeerd kan dat ook prima.
en... voelt dat nou anders dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gaar.
Maarja eigenlijk vind ik 1 meisje meer dan genoeg, en tijden dat ik een relatie had had ik echt geen behoefte aan nóg een meisje erbij eigenlijk. Lijkt me ook best wel veel gedoe. Wel eens met een meisje bezig geweest die bi was though.
wat boeit het dat ze bi is?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gaar.
Maarja eigenlijk vind ik 1 meisje meer dan genoeg, en tijden dat ik een relatie had had ik echt geen behoefte aan nóg een meisje erbij eigenlijk. Lijkt me ook best wel veel gedoe. Wel eens met een meisje bezig geweest die bi was though.
Ik snap het niet meer.quote:
Ja ik met een kerel die bi was .. en?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon gaar.
oh?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:33 schreef Merlijn het volgende:
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik niet meer de bekrompen visie als een paar jaar geleden heb hierover..
toen sliep hij nog gescheiden.quote:
Ik kan nu gewoon aangeven wat ik wel en niet zie zitten en nieuwe dingen uitproberen. Aantal jaar geleden viel dat nog onder niet bespreekbaar, iets met prestatiedrang en concurrentie enzo....quote:
quote:
Klinkt als een toffe relatie die je hadquote:Op maandag 12 mei 2014 16:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan nu gewoon aangeven wat ik wel en niet zie zitten en nieuwe dingen uitproberen. Aantal jaar geleden viel dat nog onder niet bespreekbaar, iets met prestatiedrang en concurrentie enzo....
[..]ligt eraan welk jaar je bedoelt maar dat zou kunnen
Haha, inderdaad. Maar dat is voorbij.. Er gaat een wereld voor je open als je er anders in staatquote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klinkt als een toffe relatie die je had![]()
Ja klopt. Ik ben ook wel pro horizon verbreden.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar dat is voorbij.. Er gaat een wereld voor je open als je er anders in staat
Nah, dan kom maar een knuffel brengenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar dat is voorbij.. Er gaat een wereld voor je open als je er anders in staat
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef Uncle het volgende:
Amazon krijgt patent op foto met witte achtergrond
Whutquote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef Uncle het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef Uncle het volgende:
Susteren gaat failliet...![]()
Uncle schiet alleen zwarte achtergronden
Snel, patent aanvragen!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef Uncle het volgende:
Susteren gaat failliet...![]()
Uncle schiet alleen zwarte achtergronden
'Muricaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef Uncle het volgende:
Even dit filmpje kijken (vanaf punt waarop ik link gestuurd heb; vanaf rond 3:40):quote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef Uncle het volgende:
Ben je ze al weer kwijt danquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef over_hedge het volgende:
Vandaag eindelijk de sleutels van mijn huisje gehad
Neequote:
Nee, maar wel even achteraf kijken of er een interessant onderwerp tussen zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Uncle het volgende:
Jij kijkt de WANshow?? Irritant stel is dat zeg
dat denk ik ja want zo is uncle welquote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Of is dit een aanval op mij omdat ik jou Amazon artikel wat nuanceerde?
Sowiesoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 06:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat denk ik ja want zo is uncle wel
Vandaag zit ik vooral in conference calls en ben ik brandjes aan het blussen (hoewel ik ze beter buiten kan zetten gezien het weer...quote:
* zwaait met toverstok en geeft een ram op de dimmerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jij bent de tovenaar.. met wat magie krijg je de lampen vast weer aan
Momentje. Is zo gebeurd...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
and voila! it works again!!
(fix ook mijn tandpijn even als je wilt! ben bijna door mijn gezinsverpakking paracetamol heen)
nu valt de pijn mee.. maar gisteren was dit het overwegen waardquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Momentje. Is zo gebeurd...
[ afbeelding ]
Balen zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In den haag is het best oke...!
[..]
Een innige band met de wc
Thnx, ik heb hier zo'n hekel aan ook, dat thuis zitten, interessante presentatie op mn werk missen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen zeghopelijk voel je je snel beter
Heb je nog leuke boeken ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thnx, ik heb hier zo'n hekel aan ook, dat thuis zitten, interessante presentatie op mn werk missen...
Ik vermaak me welquote:
Ook erg leuk. Doet me er aan denken dat ik daar nog eens heen wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel
Net de 4-delige docu over de bouw van het nieuwe Rijksmuseum gekeken.
Dank!quote:
Ben ik van planquote:
Whehehe. Had nog wel dapper m'n wekker gezet vanmorgen, want lag al vanaf gistermiddag in bed. Maar dat werd 'm toch nuquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:33 schreef Nalbandian het volgende:
Beterschap Xilantof! Ik miste de "Goedemorgen" al op een on-christelijk tijdstip!
Zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook erg leuk. Doet me er aan denken dat ik daar nog eens heen wil.
Veel kijkplezier danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Ben ik van plan
[..]
Whehehe. Had nog wel dapper m'n wekker gezet vanmorgen, want lag al vanaf gistermiddag in bed. Maar dat werd 'm toch nu
[..]
Zeker de moeite waard!![]()
prachtig museum, en dat verhaal over de ontwikkeling/bouw vind ik gewoon erg interessant
Vergeet de geschoren benen nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. En een fietsbroekjes en een baard
Gefeliciteerd! Allereerst met je vaste aanstelling, en met het vooruitzicht op je nieuwe cameraquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef SP22 het volgende:
bij hoge uitzondering vast contract gekregen op m'n werk!
Hallo full frame 6D 😁
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef SP22 het volgende:
bij hoge uitzondering vast contract gekregen op m'n werk!
Hallo full frame 6D 😁
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb een Bell-hoofd en geen Giro-hoofd. Ik ben 't dus niet.
* Xilantof zal niet in de buurt komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er zijn echt veel mensen ziek. Please laat mij beter blijven
Ja gisteren zat hier ook een zieke op de bank. Wou perse mee hardlopen. Ik zei nog geen goed plan.. Dus hele loopje ging voor geen meter. Heb spierpijn omdat ik gewoon geen lekker ritme kon lopen en nu ligt hij verdood op bed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* Xilantof zal niet in de buurt komen
Ook een heerlijke situatie inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja gisteren zat hier ook een zieke op de bank. Wou perse mee hardlopen. Ik zei nog geen goed plan.. Dus hele loopje ging voor geen meter. Heb spierpijn omdat ik gewoon geen lekker ritme kon lopen en nu ligt hij verdood op bed.
ja joh.. maar wist niet dat het zo zwaar was om steeds te moeten inhouden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ook een heerlijke situatie inderdaad
Ik had het jaaaaaaren terug eens met een wedstrijd, dacht ik rustig aan te doen door iemand te volgen, maar was veel sneller gesloopt dan verwacht... Ging ik mijn eigen, snellere tempo weer lopen en 't voelde gelijk beter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja joh.. maar wist niet dat het zo zwaar was om steeds te moeten inhouden.
ja joh, mijn kuiten voelen echt helemaal gemolesteerd aan. Eigen tempo lopen is toch het beste. Sowieso het zinnetje ik loop sneller dan jij heb ik al even niet meer uit zijn mond horen komen. Hij is goed in korte explosies alleen nu komen de duurloopjes eraan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had het jaaaaaaren terug eens met een wedstrijd, dacht ik rustig aan te doen door iemand te volgen, maar was veel sneller gesloopt dan verwacht... Ging ik mijn eigen, snellere tempo weer lopen en 't voelde gelijk beter.
Volgende keer weer lekker op jezelf rennen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja joh, mijn kuiten voelen echt helemaal gemolesteerd aan. Eigen tempo lopen is toch het beste. Sowieso het zinnetje ik loop sneller dan jij heb ik al even niet meer uit zijn mond horen komen. Hij is goed in korte explosies alleen nu komen de duurloopjes eraan.
Als hij ziek is loopt hij op zich wel aardig door. En is het voor mij een mooi moment om wat rustiger aan te lopen. Alleen loop ik een stuk meer door. Maar zal wel zien. Als het op een gegeven moment niet meer gaat dan zullen we alleen moeten gaan lopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgende keer weer lekker op jezelf rennen dus
Ik heb een ochtendje Amsterdam.quote:
altijd gezellig!quote:
Hmmm. wat gaan we eten...quote:
Ik twee donkere Texelse boterhammen 1 met smeerkaas en een met runderrookvleesquote:
Ik heb nog geen honger...quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik twee donkere Texelse boterhammen 1 met smeerkaas en een met runderrookvleesEn jij?
Niet heel gek als je om 11 uur ontbijt haha.quote:
Mijn lunchquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet heel gek als je om 11 uur ontbijt haha.
Wat heb je als ontbijt op?
Je brunch danquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn lunch![]()
omelet met kaas, ham en een boterham met sjokopasta
Ja nu heb ik dus weer honger he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je brunch dan
lekker hoor een eitje.
5 minuten geleden zeg je nog dat je geen honger hebt..quote:
Komt door jou... Ben ik weer helemaal de kluts kwijt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
5 minuten geleden zeg je nog dat je geen honger hebt..
niet te volgen jij
Oh ja heb ik het weer gedaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Komt door jou... Ben ik weer helemaal de kluts kwijt.
Dat is Merlijn, die zit jou te pesten met zijn toverstokquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Ynske het volgende:
Ik heb een magische stoel
Normaal als een bureaustoel kapot is zakt hij automatisch omlaag, deze gaat juist steeds omhoog, ook als je er op zit
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is Merlijn, die zit jou te pesten met zijn toverstok
Whutquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Burritosquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jongens.. niet die toverstok..![]()
![]()
Burrito's lekker!
Hoor ik daar een klacht?quote:
of een jaloerse ondertoonquote:
Waarom zou ik jaloers zijn?quote:
Jij wil ook gewoon geplaagd worden door Merlijn zijn toverstok. Geef nou maar toequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jij wil ook gewoon geplaagd worden door Merlijn zijn toverstok. Geef nou maar toe
Als die toverstok 2 gewillig dames in mijn bed tovert en Merlijn naar een plek daar ver vandaan, dan best wel ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jij wil ook gewoon geplaagd worden door Merlijn zijn toverstok. Geef nou maar toe
Hater!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als die toverstok 2 gewillig dames in mijn bed tovert en Merlijn naar een plek daar ver vandaan, dan best wel ja.
Merlijn ook met zijn toverstafquote:
Het is niet persoonlijk hoor.quote:
Heu... Het was Think-Pink.. Ik had er niets mee te makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Merlijn ook met zijn toverstaf
[..]
Het is niet persoonlijk hoor.
Nietteszquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heu... Het was Think-Pink.. Ik had er niets mee te maken
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat is bijna vol met Merlijns toverstokje?quote:
je topicquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is bijna vol met Merlijns toverstokje?
Had ik kunnen wetenquote:
dat kloptquote:
is het die tijd van de maand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |