Gewoon doen kun jij wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben er over aan t denken, ik ga nog niet
Balen joh! Wordt het nu verplaatst of gewoon geannuleerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Morgen onverwacht vrij... Vliegdag gaat zoals ik al verwachtte niet door.
Wordt verplaatst, een vervangende datum wordt gezocht. Maar of wij dan kunnen helpen, is dan maar de vraag (alles moet opnieuw ingepland worden)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen joh! Wordt het nu verplaatst of gewoon geannuleerd?
Ja dat is waar, afwachten dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wordt verplaatst, een vervangende datum wordt gezocht. Maar of wij dan kunnen helpen, is dan maar de vraag (alles moet opnieuw ingepland worden)
Het is erger voor die 100 kleintjes die nu niet kunnen vliegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is waar, afwachten dan maar
Mja, hoop dat die ouders ze al wel een beetje voorbereid hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is erger voor die 100 kleintjes die nu niet kunnen vliegen
Gelukkig is dat meestal een verrassing voor ze (als in: het wordt ze vooraf niet verteld). Dat is wat makkelijker op te vangen denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja, hoop dat die ouders ze al wel een beetje voorbereid hebbenNiks aan te doen overmacht he.
Ik had er vandaag onverwacht ruimte voor, is het van dat weer waarbij je van alles kunt doen behalve het struikgewas in met je camera.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Morgen onverwacht vrij... Vliegdag gaat zoals ik al verwachtte niet door.
Dat scheelt dan wel weer ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelukkig is dat meestal een verrassing voor ze (als in: het wordt ze vooraf niet verteld). Dat is wat makkelijker op te vangen denk ik.
Je mag nu gecertificeerd onder water zwemmenquote:
"En zo moet ook de Grote Hoogvliegersdag Rotterdam worden afgelast. het weer wordt té slecht om fijn te kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is waar, afwachten dan maar
Proficiat!quote:
Jep!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je mag nu gecertificeerd onder water zwemmen
Thx!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"En zo moet ook de Grote Hoogvliegersdag Rotterdam worden afgelast. het weer wordt té slecht om fijn te kunnen vliegen.
Jammer voor de Hoogvliegertjes die een avontuur zouden beleven maar ze krijgen vast een herkansing.
Voor de organisatoren is het zuurder. Al die 100den uren die in de voorbereiding zijn gestoken zijn tevergeefs geweest. De kalender van de Hoogvliegers en Rotterdam The Hague Airport bieden geen ruimte voor een alternatieve datum in 2014.
Volgend jaar proberen we het opnieuw."
[..]
Proficiat!
Dat is wel heel erg zuur zegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"En zo moet ook de Grote Hoogvliegersdag Rotterdam worden afgelast. het weer wordt té slecht om fijn te kunnen vliegen.
Jammer voor de Hoogvliegertjes die een avontuur zouden beleven maar ze krijgen vast een herkansing.
Voor de organisatoren is het zuurder. Al die 100den uren die in de voorbereiding zijn gestoken zijn tevergeefs geweest. De kalender van de Hoogvliegers en Rotterdam The Hague Airport bieden geen ruimte voor een alternatieve datum in 2014.
[..]
Proficiat!
Tja... weer blijft onvoorspelbaar op lange termijn ..quote:
zondequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Proficiat!
Ja dat is zeker. Voor ons is het ook maar afwachten met dat vlieggebeuren voor mijn vriend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tja... weer blijft onvoorspelbaar op lange termijn ..
Ynske, er zijn ongeveer 14 grote en een aantal kleine Hoogvliegersdagen verspreid over verschillende vliegvelden gedurende het jaar. Het seizoen loopt van april tot oktober. Elke hoogvliegersdag vereist ongeveer 50 vrijwilligers, pakweg 40 piloten, 10 truckchauffeurs, marechaussee en ongeveer een maand aan planning (uitnodigen kinderen, inschrijving, land- en luchtcoordinatie, sponsoren). Het is nogal een klus en er worden voor zover mogelijk altijd een uitwijkdatum aangehouden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonde
je zou bijna zeggen plan dan 2 data in
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ynske, er zijn ongeveer 14 grote en een aantal kleine Hoogvliegersdagen verspreid over verschillende vliegvelden gedurende het jaar. Het seizoen loopt van april tot oktober. Elke hoogvliegersdag vereist ongeveer 50 vrijwilligers, pakweg 40 piloten, 10 truckchauffeurs, marechaussee en ongeveer een maand aan planning (uitnodigen kinderen, inschrijving, land- en luchtcoordinatie, sponsoren). Het is nogal een klus en er worden voor zover mogelijk altijd een uitwijkdatum aangehouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]ketsjing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goeie werkgevert zo te horenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een week zeg. Zelf op een vrijdag overwerk.
Alleen ik en 2 anderen waren er nog na 5 uur en omdat de rest te lui is om wat langer te blijven op een vrijdag blijkbaar. Lekker collegiaal. Komt de directeur ineens langs om 50,- contant in mijn hand te drukken met de mededeling dat ik vast wel een extra biertje kan gebruiken vanavond. Erg tof gebaar.
En dan fiets ik net zonder regenpak vol door een enorme hagel bui/ wolkbreuk dinges naar huis. Ik dacht dat ik ter plekke zou overlijden aangezien ik nergens kon schuilen. Hagelstenen waren niet echt klein.
Maar het is WEEEEEEEKEND!
Ik zou eigenlijk niet gaan want had andere plannen maar denk dat ik toch zo de auto in stap en die kant op ga. Verrassingquote:Op zondag 11 mei 2014 10:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jup, en Chinees eten![]()
Ga jij nog langs moeders?
Goed zo, brave Uncle.quote:
Dat vinden ze altijd tof iddquote:Op zondag 11 mei 2014 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet gaan want had andere plannen maar denk dat ik toch zo de auto in stap en die kant op ga. Verrassing
Zal je zien zijn ze zelf weg ofzoquote:
Ik waag het er maar opquote:
Kan ook.quote:
hier in IJsland is het nog beter weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef Ouwesok het volgende:
Nou, ik heb dus ook een keer een lang weekend![]()
[ afbeelding ]
Ik zet volledig in op de tweede helft
Ben je nou nog niet terug...quote:Op zondag 11 mei 2014 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hier in IJsland is het nog beter weer.
nee was ik het maar... want hebben al meer dan 2 uur vertraging. Maar ik zit nu. Nu wachten tot we eindelijk gaan. Ik heb wel mooie foto's al zeg ik het zelf.quote:
We zien ze wel verschijnenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee was ik het maar... want hebben al meer dan 2 uur vertraging. Maar ik zit nu. Nu wachten tot we eindelijk gaan. Ik heb wel mooie foto's al zeg ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |