Al die homo's wie allemaal dan?quote:
Da's te laat denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:02 schreef Loekie1 het volgende:
Mijn definitieve voorspelling:
1. UK (was het meest impressive)
2. Sweden
3. Nederland.
Ik ben toch erg tevreden. Bij veel zit ik dicht in de buurt. Ik heb missers gemaakt met Griekenland, Azerbeidzjan en Malta, maar de rest heb ik toch wel vagelijk goed. Inclusief dat UK af zou gaan (al heb ik het te overdreven voorspeld).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Ik had dit goed, 1 + 1 =2, romeinse 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:42 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk Nederland 11. Voor de rest heb ik ze te weinig gehoord.
Dacht echt dat het VK zou gaan winnen, had dit niet zien aankomen. Zat er dus compleet naastquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:44 schreef grazz het volgende:
1.Oostenrijk
2.Verenigd Koninkrijk
3.Nederland
4.Zweden
5.Armenie
6.Spanje
7.Hongarije
8.Denemarken
9.Zwitserland
10.Oekraine
11.Montenegro
12.Frankrijk
13.Azerbeidzjan
14.Finland
15.Rusland
16.Griekenland
17.Slovenië
18.Malta
19.Noorwegen
20.Polen
21.San Marino
22.Italië
23.Roemenie
24.Duitsland
25.IJsland
26.Wit Rusland
Volgens mij is er gerotzooid met de stemmen voor VK. Op mijn sms voor VK volgde een foutbericht, terwijl ik niks fouts gedaan had. Hoe kunnen ze in godsnaam een bericht sturen met bedankt voor het stemmen, maar er is iets fout gegaan controleer uw bericht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Dacht echt dat het VK zou gaan winnen, had dit niet zien aankomen. Zat er dus compleet naast![]()
NL, ZWE en Armenie gewoon ook achter elkaar![]()
Top 10: 8/10, zeer, zeer tevreden mee.
Andere grote missers; Frankrijk, Azerbeidzjan, Noorwegen, Roemenie
Hoe vaak heb je geprobeerd op het VK te stemmen? En als dat meerdere keren was, ging dat elke keer fout? En lukte het wel op een ander land te stemmen? Waren er nog anderen die een foutmelding kregen bij het stemmen op het VK?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Volgens mij is er gerotzooid met de stemmen voor VK. Op mijn sms voor VK volgde een foutbericht, terwijl ik niks fouts gedaan had. Hoe kunnen ze in godsnaam een bericht sturen met bedankt voor het stemmen, maar er is iets fout gegaan controleer uw bericht?
De eerste keer kreeg ik geen bericht dus toen heb ik het nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik veel later een foutbericht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je geprobeerd op het VK te stemmen? En als dat meerdere keren was, ging dat elke keer fout? En lukte het wel op een ander land te stemmen? Waren er nog anderen die een foutmelding kregen bij het stemmen op het VK?
Zo ja, dan kan je stellen dat er mogelijk gerotzooid is. Maar op basis van een SMS, waarbij je een foutbericht kreeg, lijkt het mij wat te snel om van fout spel te spreken
Ah dat zegt al wat meer. Maar het is nog steeds wel wat te snel om het als gerotzooi met stemmen af te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De eerste keer kreeg ik geen bericht dus toen heb ik het nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik veel later een foutbericht.
Ik denk dat ik iets verkeerds gedaan heb. Eerst 9090 en daarna in het schermpje 26 terwijl je waarschijnlijk 909026 moet doen en niets in het schermpje? Zo niet, dan is het wel vreemd dat foutbericht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat zegt al wat meer. Maar het is nog steeds wel wat te snel om het als gerotzooi met stemmen af te doen![]()
Waarbij het vooral de vraag is? Wie heeft er bij het storen van stemmen op het VK?
Een fout bericht is zeker vreemd hoor. Maar denk dat er tijdens zo'n avond honderden (of nog meer) smsjes niet goed aankomen, van diverse landen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets verkeerds gedaan heb. Eerst 9090 en daarna in het schermpje 26 terwijl je waarschijnlijk 909026 moet doen en niets in het schermpje? Zo niet, dan is het wel vreemd dat foutbericht.
Dus in VK zijn alle stemmen goed gegaan maar in veel andere landen niet wat verklaart dat VK een beetje lager dan verwacht is geëindigd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een fout bericht is zeker vreemd hoor. Maar denk dat er tijdens zo'n avond honderden (of nog meer) smsjes niet goed aankomen, van diverse landen.
Misschien dat in het VK zelf, daarom alleen door te bellen, gestemd kon worden. Via SMS en de app was niet mogelijk.
Ik zou die conclusie er niet uit trekken. Ik gaf alleen aan, dat ze in het VK het zo deden. En dat het een reden is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus in VK zijn alle stemmen goed gegaan maar in veel andere landen niet wat verklaart dat VK een beetje lager dan verwacht is geëindigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |