abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139832469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:42 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk Nederland 11. Voor de rest heb ik ze te weinig gehoord.
Ik had dit goed, 1 + 1 =2, romeinse 2. :9
pi_139917626
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:44 schreef grazz het volgende:
1.Oostenrijk
2.Verenigd Koninkrijk
3.Nederland
4.Zweden
5.Armenie

6.Spanje
7.Hongarije
8.Denemarken
9.Zwitserland
10.Oekraine

11.Montenegro
12.Frankrijk
13.Azerbeidzjan
14.Finland
15.Rusland
16.Griekenland
17.Slovenië
18.Malta
19.Noorwegen
20.Polen
21.San Marino
22.Italië
23.Roemenie
24.Duitsland
25.IJsland
26.Wit Rusland
Dacht echt dat het VK zou gaan winnen, had dit niet zien aankomen. Zat er dus compleet naast :@

NL, ZWE en Armenie gewoon ook achter elkaar *O*

Top 10: 8/10, zeer, zeer tevreden mee.

Andere grote missers; Frankrijk, Azerbeidzjan, Noorwegen, Roemenie
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_139925027
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Dacht echt dat het VK zou gaan winnen, had dit niet zien aankomen. Zat er dus compleet naast :@

NL, ZWE en Armenie gewoon ook achter elkaar *O*

Top 10: 8/10, zeer, zeer tevreden mee.

Andere grote missers; Frankrijk, Azerbeidzjan, Noorwegen, Roemenie
Volgens mij is er gerotzooid met de stemmen voor VK. Op mijn sms voor VK volgde een foutbericht, terwijl ik niks fouts gedaan had. Hoe kunnen ze in godsnaam een bericht sturen met bedankt voor het stemmen, maar er is iets fout gegaan controleer uw bericht?

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 13-05-2014 22:16:21 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:12:14 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139929874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Volgens mij is er gerotzooid met de stemmen voor VK. Op mijn sms voor VK volgde een foutbericht, terwijl ik niks fouts gedaan had. Hoe kunnen ze in godsnaam een bericht sturen met bedankt voor het stemmen, maar er is iets fout gegaan controleer uw bericht?
Hoe vaak heb je geprobeerd op het VK te stemmen? En als dat meerdere keren was, ging dat elke keer fout? En lukte het wel op een ander land te stemmen? Waren er nog anderen die een foutmelding kregen bij het stemmen op het VK?

Zo ja, dan kan je stellen dat er mogelijk gerotzooid is. Maar op basis van een SMS, waarbij je een foutbericht kreeg, lijkt het mij wat te snel om van fout spel te spreken :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139930667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je geprobeerd op het VK te stemmen? En als dat meerdere keren was, ging dat elke keer fout? En lukte het wel op een ander land te stemmen? Waren er nog anderen die een foutmelding kregen bij het stemmen op het VK?

Zo ja, dan kan je stellen dat er mogelijk gerotzooid is. Maar op basis van een SMS, waarbij je een foutbericht kreeg, lijkt het mij wat te snel om van fout spel te spreken :P
De eerste keer kreeg ik geen bericht dus toen heb ik het nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik veel later een foutbericht.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:26:14 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139930804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:24 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De eerste keer kreeg ik geen bericht dus toen heb ik het nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik veel later een foutbericht.
Ah dat zegt al wat meer. Maar het is nog steeds wel wat te snel om het als gerotzooi met stemmen af te doen ;)

Waarbij het vooral de vraag is? Wie heeft er bij het storen van stemmen op het VK?
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139931533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah dat zegt al wat meer. Maar het is nog steeds wel wat te snel om het als gerotzooi met stemmen af te doen ;)

Waarbij het vooral de vraag is? Wie heeft er bij het storen van stemmen op het VK?
Ik denk dat ik iets verkeerds gedaan heb. Eerst 9090 en daarna in het schermpje 26 terwijl je waarschijnlijk 909026 moet doen en niets in het schermpje? Zo niet, dan is het wel vreemd dat foutbericht.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:42:00 #33
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139931645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik iets verkeerds gedaan heb. Eerst 9090 en daarna in het schermpje 26 terwijl je waarschijnlijk 909026 moet doen en niets in het schermpje? Zo niet, dan is het wel vreemd dat foutbericht.
Een fout bericht is zeker vreemd hoor. Maar denk dat er tijdens zo'n avond honderden (of nog meer) smsjes niet goed aankomen, van diverse landen.

Misschien dat in het VK zelf, daarom alleen door te bellen, gestemd kon worden. Via SMS en de app was niet mogelijk.
pi_139939700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Een fout bericht is zeker vreemd hoor. Maar denk dat er tijdens zo'n avond honderden (of nog meer) smsjes niet goed aankomen, van diverse landen.

Misschien dat in het VK zelf, daarom alleen door te bellen, gestemd kon worden. Via SMS en de app was niet mogelijk.
Dus in VK zijn alle stemmen goed gegaan maar in veel andere landen niet wat verklaart dat VK een beetje lager dan verwacht is geëindigd.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:58:23 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139962930
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dus in VK zijn alle stemmen goed gegaan maar in veel andere landen niet wat verklaart dat VK een beetje lager dan verwacht is geëindigd.
Ik zou die conclusie er niet uit trekken. Ik gaf alleen aan, dat ze in het VK het zo deden. En dat het een reden is.

Verder lijkt het mij sterk dat alleen (een van deel van) de stemmen voor het VK niet aan zijn gekomen.

De lage score van de Britten heeft er gewoon mee te maken, dat het voor veel mensen geen aansprekend nummer is. En de Britten sowieso de afgelopen vijftien jaar zelden goed scoren op het ESF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')