Oorkanker krijg ik ervan, valsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:35 schreef Shuup het volgende:
Ik denk dat dat doek alleen maar averechts gaat werken
Oh van mij mag hij wel over die Belim of hoe hij ook heet vallenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best een flink staaltje schaamteloze zelfverheerlijking idd.
Zolang die banner niet per ongeluk over hem heen valt vind ik het prima.
Was je niet die gast die op 890 gehandeld heeft dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met de wetenschap dat ze op 150+ hebben gestaan heb ik daar geen zin meer in![]()
Ik haat dat kind. Wat een vreselijk xxx jong is dat zeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:27 schreef petrovpalski het volgende:
Ik stel voor om volgend jaar AMIRA te sturen.
Weer eens wat anders.....
Zie het al helemaal in de krant staan. Tienjarig meisje verovert de harten van Europa en omstreken. 26x12 punten! Opera! succes verzekerd......
Er is zelfs zo tegen 800 tot 900 getrade op betfair.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met de wetenschap dat ze op 150+ hebben gestaan heb ik daar geen zin meer in![]()
Hoe zou jezelf geweest zijn op die leeftijd met net zoveel succesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
Amira aub niet snotneus met dr arrogante houdinkje al op die leeftijd bah
Nee, dan is het een materiaalfout en dan mag hij het hele wanoptreden nog een keer doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:39 schreef Shuup het volgende:
[..]
Oh van mij mag hij wel over die Belim of hoe hij ook heet vallen
Niet zo. Ze is heel raar, uit de hoogte en sociaal contactgestoordquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef petrovpalski het volgende:
[..]
Hoe zou jezelf geweest zijn op die leeftijd met net zoveel succes
Oh ja en dan komen er stemmen uit medelijden - laat maar !quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dan is het een materiaalfout en dan mag hij het hele wanoptreden nog een keer doen.
Precies, lekker laten hangen die zakdoek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef Shuup het volgende:
[..]
Oh ja en dan komen er stemmen uit medelijden - laat maar !
Lekker stemmen op een land waarvan we zeker weten dat die 20ste gaat worden in de finalequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Op voorhand had ik heel veel landen de overwinning gegund, maar nu we zelf ook kans lijken te maken probeer ik zoveel mogelijk liedjes naar beneden te praten
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was je niet die gast die op 890 gehandeld heeft dan?
Via loting wordt het thuisland al gekozen, en die kwam op 23. Maar nee inderdaad, had dan geen Nederland er achter geplakt (al vinden wij dat natuurlijk niet erg)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:43 schreef yorrick69 het volgende:
Het lijkt wel of hier op het forum iedereen het een nadeel vindt om na Basim te moeten. Maar ik snap eigenlijk niet waarom de (Deense) organisatie (of bepaalt de EBU de volgord?e) hun eigen nummer vlak voor een van de favorieten plaatst, waarvan iedereen op zijn klompen aanvoelt dat die tien keer zuiverder zingen dan Basim, die verder ook gewoon te kort komt om het overtuigend te brengen. Ergens anders had Basim nog een kans gehad. Vlak voor CATS... No way...
Hm, goed punt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Eehmm... die hangt dan wel een beetje in de weg voor Ilse en Waylon...
Toch heeft het wel voordelen om Amira te sturen , als ze wint heeft dat tot gevolg dat elk land ook zo'n talentje willen sturen. die hebben niet, dus stuurt elk deelnemend land het jaar daarop een jankende kat het podium op waardoor Nederland weer gaat winnen.........quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zo. Ze is heel raar, uit de hoogte en sociaal contactgestoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |