Daar was ik dus benieuwd naarquote:Op zondag 19 juli 2015 13:34 schreef ManAtWork het volgende:
Heb je enig idee wanneer hij gekocht en verkocht heeft?
quote:Op zondag 19 juli 2015 13:33 schreef ManAtWork het volgende:
Als je in de spiegel kijkt, zie je dan alleen perfectie?
Het zou je sieren om dit dan te vragen in plaats van alleen een plaatje met smileys te posten wat op verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar was ik dus benieuwd naar![]()
De ideale mens dus.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Ik zie wel een integer persoon die zijn beperkingen kent, geen klanten belazerd, en ook niet krampachtig probeert fouten te verhullen oid door bijvoorbeeld te roepen
En dus moet je andere mensen op hun fouten blijven wijzen?quote:Ik herken mijzelf daar niet in![]()
![]()
![]()
Dat maakt het verschil inderdaad: fouten die worden gemaakt, zijn de oorzaak van een materieel ingestelde mens.quote:Tevens ben ik niet materieel ingesteld en tevreden met weinig
Ik geloof het niet, sorry. Afgaande op je taalgebruik (en PoHi) krijg ik niet de indruk dat jij ooit een universiteit of hogeschool van binnen hebt gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jurist![]()
Te leuk gewoon om al die kneusjes te laten stikken in hun eigen leugens
Het was een sarcastisch bedoelde opmerking, niet serieus.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hij vond het een goede belegging.
Heb je enig idee wanneer hij gekocht en verkocht heeft?
De term "jurist" bezigen zegt toch al genoeg. Ik gok op een LOI-opleiding, die ergens gerelateerd is aan het recht.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, sorry. Afgaande op je taalgebruik (en PoHi) krijg ik niet de indruk dat jij ooit een universiteit of hogeschool van binnen hebt gezien.
En dan anderen voor "leugenaar" uitmaken, right..
De opleiding papiersorteerder dus. Deze TS klinkt ook niet als iemand die bestendig is tegen een baan met verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:33 schreef nostra het volgende:
[..]
De term "jurist" bezigen zegt toch al genoeg. Ik gok op een LOI-opleiding, die ergens gerelateerd is aan het recht.
Je bent in de war met de eisen die gesteld worden aan KPMG partnersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef Intentiion het volgende:
De opleiding papiersorteerder dus. Deze TS klinkt ook niet als iemand die bestendig is tegen een baan met verantwoordelijkheden.
Volgens mij begrijp jij het begrip verantwoordelijkheden niet helemaal. Op dat tweede ga ik maar niet in.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je bent in de war met de eisen die gesteld worden aan KPMG partners
PS bull van de universiteit mag je hier komen inzien
Gelukkig KPMG en hun werknemers welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:44 schreef Intentiion het volgende:
Volgens mij begrijp jij het begrip verantwoordelijkheden niet helemaal..
Wat mij vooral verbaast is dat jij denkt dat dit alleen in de accountantssector gebeurt. Je klinkt wereldvreemd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig KPMG en hun werknemers wel![]()
Incidentenquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:57 schreef DonJames het volgende:
TS, dit is een discussieforum. Geen blog.
Oh, je probeert een discussie uit te lokken door elk nieuwsbericht over deze sector te copy-pasten en deze te voorzien van kotssmiley? En, lukt dat een beetje, een discussie uitlokken? Niet?? Goh, wat raar nou toch!quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Incidentendie ik hier meld dienen om een discussie uit te lokken
![]()
Maar zoals gewoonlijk weer een aanval op de boodschapper ipv inhoudelijk te reageren
Eigenlijk heb je met deze post alles al gezegd over je blogwerk hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iets te lang en te vaak voor de gek gehouden door die randdebielen
Wraak is zoet![]()
Kan er geen genoeg van krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |