SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
De nominatie- en eliminatie data van mei:
DI 13-5 Nominatie
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
quote:
quote:
Dat kan Ginosa zelf toch doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef Marjeltje het volgende:
Kan een modje alleen bas haring uit de ot halen?
Ik dacht dat het fakking moeilijk zou zijn, maar het bleek chill en eerlijk gezegd ook wel vetquote:
jawel hoorquote:
In de OP wel hoor.Gewoon op edit drukken en zinnetje weghalen. De titel kan inderdaad niet. De rest wel.quote:
Tipi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef sjampoeh het volgende:
bill weer met haar deken als sjaal.. lekker gek wijf is het ook he
t Woordenschat is niet heel groot:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef doodmoe het volgende:
Ik heb Ruud en Billy nu al 3586930 keer horen zeggen dat hun zelfgemaakte smoothy "fakking lekker" is
Top.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef doodmoe het volgende:
Ik heb Ruud en Billy nu al 3586930 keer horen zeggen dat hun zelfgemaakte smoothy "fakking lekker" is
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t Woordenschat is niet heel groot:
meen ik oprecht
daar ben ik heel eerlijk in
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ben ik het helemaaaal mee eens
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
Haaai en ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
Sjowie zit te bedenken hoe hij van die hand met vellen een eind lul kan makenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef renevanlaaren het volgende:
moet joey met lot naar bed,zit zich op te vreten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Haaaaai, ik ben Billy en ik heb een pukkel op mijn mooie k*t (dat laatste meldt ze dan weer niet erg vaak.
Ik ben ongesteld/moet ongesteld worden
Hoe zit ze nu in haar cyclus.. ben t wat kwijtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Haaaaai, ik ben Billy en ik heb een pukkel op mijn mooie k*t (dat laatste meldt ze dan weer niet erg vaak.
Maar ze snapt het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Boca_Raton het volgende:
En Billy zegt ook altijd zoiets van: "Ik begrijp je helemaal" als iemand 't moeilijk heeft of iets probeert uit te leggen.
Ik had stickers op mijn weekplanner hier, maar kleinzoonlief heeft zijn 'lief gaan slapen' stickers er overheen geplakt. Dus ik weet het ff niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoe zit ze nu in haar cyclus.. ben t wat kwijt![]()
Ik krijg de indruk om de week of zo ietsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Rienk is een schaduw van toen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Rienk is wel veranderd zeg. Weten jullie nog hoe hij binnenkwam? Hij was De Profeet, die alleen met Boeddha zelf in discussie wilde. De rest had niets te melden en boeide hem geen hout. Verder riep hij alleen feiten waar hij zelf van overtuigd was, zonder de 'ik vind'-modus te gebruiken.
Nu is ie véél toegankelijker en die debiele stelligheid is eraf. Lijkt me toch grotendeels dankzij Nicolien.
Heb weer geen wifi, zeggen ze..... Dus niks te zien hier....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef renevanlaaren het volgende:
streams storen als een gek hier en gio zijn kasboek ook niet meer te vinden op de site
En ik heb geen slipje aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Billy meldde net, tijdens een omhelzing met Ruud, dat ze alleen een panty aanhad, geen broekje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Heb weer geen wifi, zeggen ze..... Dus niks te zien hier....
De Febo heeft 'm vervangen voor z'n tweelingbroer. Waarom dacht je anders dat zijn haar en baard er af moesten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Rienk is wel veranderd zeg. Weten jullie nog hoe hij binnenkwam? Hij was De Profeet, die alleen met Boeddha zelf in discussie wilde. De rest had niets te melden en boeide hem geen hout. Verder riep hij alleen feiten waar hij zelf van overtuigd was, zonder de 'ik vind'-modus te gebruiken.
Nu is ie véél toegankelijker en die debiele stelligheid is eraf. Lijkt me toch grotendeels dankzij Nicolien.
Zoveel vind ik hem niet veranderd hoor. Kijk hoe hij net weer stond te drammen tegen Nico over een pannenkoek. Als zij iets niet lekker vindt, dan is het toch klaar of niet?!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Billy meldde net, tijdens een omhelzing met Ruud, dat ze alleen een panty aanhad, geen broekje.
Dus je mist wel wat.
Daarom snap ik niet waarom hij niet gewoon verder gaat met Nicoline. Laat gaan, en zie wat er van komt. Zolang ze nog bij elkaar zijn in 1 omgeving zou ik niet zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:
Kom op , wissel telefoonnummers uit!quote:
Nicolien wil dat volgens mij niet meer. Vind je 't gek. Hij maakt het geheid toch weer uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet waarom hij niet gewoon verder gaat met Nicoline. Laat gaan, en zie wat er van komt. Zolang ze nog bij elkaar zijn in 1 omgeving zou ik niet zo moeilijk doen.
Oh bahbah, stel dat die zuignap op je bank komt zittenquote:
liefst zit ze op tafel of aanrechtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bahbah, stel dat die zuignap op je bank komt zitten
Ze drukt dingen achterover bij de bestellingen. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef maryo55 het volgende:
nieuwe laarzen kopen van haar zakgeld. Vanes hoe kan ze zoveel zakgeld gespaard hebben.
Rookt als een schoorsteen a. 7, euro per pakje drank ect.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze drukt dingen achterover bij de bestellingen. Kan niet anders.
Ze mag wat uitzoeken als verjaardagskadootjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef maryo55 het volgende:
nieuwe laarzen kopen van haar zakgeld. Vanes hoe kan ze zoveel zakgeld gespaard hebben.
Rookt als een schoorsteen a. 7, euro per pakje drank ect.
Traanpreutquote:
De FEBO kan van bijna iedereen afkomen nu. Er zijn er toch 12 automatisch genomineerd na die positieve stemming?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:39 schreef Luna1956 het volgende:
Zat me net te bedenken. Zouden ze (FEBO) die positieve stemming in het leven hebben geroepen om van Isa af te komen, zodat ze van de koeien af zijn? Dit geeft natuurlijk wel mooie TV als de koeien daar weg gehaald worden. Als Isa nl weg gaat zal blijken, dat Ruud totaal niets met die koeien doet in de zin van uitmesten, melken en de machine schoonmaken. De koeien kosten alleen maar geld en leveren de bewoners bijna niets op, dus zullen ze snel van de koeien afwillen?
Zou tijd worden. Ze klooien toch maar wat aan met dat beestje? Er moet echt naar dat pootje gekeken worden.quote:
Dan kan ze nooit Chably kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa gaat de zeeman of wibra niet in
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanflessa meldt even dat ze niet de Wibra binnengaat, want dat is te min voor haar. Wat een tyfussnol is het toch ook. Ik zou toch met liefde dat porselein uit haar bek rammelen
Ja, dat is waar. Maar misschien gaan ze weer een regel bedenken, dat degene met de minste stemmen in de top 3 komen te staan of zo? Ik roep maar iets hoor? Zoals Andrea zei......niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De FEBO kan van bijna iedereen afkomen nu. Er zijn er toch 12 automatisch genomineerd na die positieve stemming?
Op de marktquote:
Ze kleurt bij de bus.quote:
met de nieuwe stemming en veel genomineerden kunnen ze van iemand af die niet snel op de schopstoel zou komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar misschien gaan ze weer een regel bedenken, dat degene met de minste stemmen in de top 3 komen te staan of zo? Ik roep maar iets hoor? Zoals Andrea zei......niets is wat het lijkt![]()
Wat?quote:
Van wie heb je dan het idee dat ze af willen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
met de nieuwe stemming en veel genomineerden kunnen ze van iemand af die niet snel op de schopstoel zou komen
laura misschien?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Van wie heb je dan het idee dat ze af willen?
Zo zie je maar, dat dit duidelijk door de FEBO is bedacht. Het weg gaan van Jimmy heeft veel beroering gegeven, maar die wilde volgens mij zelf weg. Omdat hij zo populair was konden ze het eigenlijk niet verantwoorden, dat hij nou juist weggestemd zou worden, maar het is toch gebeurd. Met de nieuwe stemming is het idd nog makkelijker om de boel te beinvloeden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
met de nieuwe stemming en veel genomineerden kunnen ze van iemand af die niet snel op de schopstoel zou komen
Er wordt helemaal niets meer gevraagd, er wordt gewoon gebeld en binnenrijden maar die handel. Ik zou zo graag de werkelijke kluis/bank stand wel eens willen zien. Dus alle rekeningen er af.quote:
Kan goed ja,JDM houdt helemaal niet van dwarsliggers,bovendien kennen we dat gekeif van dat wijf nou welquote:
Dat wordt weer iemand inhuren voor honderden euro's per uurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef beequeen het volgende:
Gio zegt dat zijn boekhouding één grote pleurisbende is. Alweer?
Dat denk ik ook. Vanas is net zo'n type als Hakim. Als het haar niet zint, gaat ze dreigen met weglopen (doet ze ook als er een Centraal is) en nog een 'Petertje' willen ze niet hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef zwellever het volgende:
[..]
Kan goed ja,JDM houdt helemaal niet van dwarsliggers,bovendien kennen we dat gekeif van dat wijf nou wel
de laatste bestelling van nico wilde ze hem haar bon geven, en die hoefde hij niet, was niet nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef beequeen het volgende:
Gio zegt dat zijn boekhouding één grote pleurisbende is. Alweer?
Ook dat nog.quote:
Ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef D-B het volgende:
Koerier alleen bij zijn busje: Tja ik ken het je niet uitleggen.
Even later : Nee ik doe het niet meer.
Kan die niet gewoon beginnen? Of heeft die het druk met die dikke padquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio laat Oom Koerier een wilde stapel facturen zien. "Moet ik nog allemaal inboeken. Eén grote pleurisbende."
Hij is dus weer lekker op schema.
Daarom wordt het tijd voor een goede boekhouder(ster). Hoop dat die woensdag binnen wandelt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio laat Oom Koerier een wilde stapel facturen zien. "Moet ik nog allemaal inboeken. Eén grote pleurisbende."
Hij is dus weer lekker op schema.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef D-B het volgende:
Koerier alleen bij zijn busje: Tja ik ken het je niet uitleggen.
Even later : Nee ik doe het niet meer.
Valse hoop?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef RVer het volgende:
Waarom hebben ze die nieuwe schilder spullen? Ze verkopen toch helemaal niks? Weggegooid geld
Voor de dagbesteding van de patiënten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef RVer het volgende:
Waarom hebben ze die nieuwe schilder spullen? Ze verkopen toch helemaal niks? Weggegooid geld
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor de dagbesteding van de patiënten.
We hebben verhaal Streepje nog!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef Ransjih het volgende:
vanas kan ook ja, geen verhaal meer, beter voor haar kids ook
ze moet me toch een leuke bijstand uitkering gehad hebben met die 750 per maandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanflessa meldt even dat ze niet de Wibra binnengaat, want dat is te min voor haar. Wat een tyfussnol is het toch ook. Ik zou toch met liefde dat porselein uit haar bek rammelen
billy is een stuk beter te pruimen als ze schildert, als dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef RVer het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
billy is een stuk beter te pruimen als ze schildert, als dat ze dat niet doet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef maryo55 het volgende:
Makkelijk voor joey dat Emil en Gio voor hem zijn route voor zijn run klaarmaken. Zelf lekker op zijn luie gat zitten Even sporten Helemaal buiten adem. verder laptoppen of op de bank zitten.
quote:
Fijne dagquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef maryo55 het volgende:
Makkelijk voor joey dat Emil en Gio voor hem zijn route voor zijn run klaarmaken. Zelf lekker op zijn luie gat zitten Even sporten Helemaal buiten adem. verder laptoppen of op de bank zitten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Capaja het volgende:
emil : dit is toch joey zn ding ?
gio : als het aan joey ligt dan gebeurt alles automatisch
Gio nooit van de pot en de ketel gehoord?!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Capaja het volgende:
emil : dit is toch joey zn ding ?
gio : als het aan joey ligt dan gebeurt alles automatisch
Nadat ze ongeveer wekelijks ongesteld was, is ze volgens mij nu al minstens 2 maanden niet meer ongesteld geweest. Zwanger?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Joey is luier dan Gio. Gio doet sommige dingen half, Joey doet helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Gio nooit van de pot en de ketel gehoord?!
Watskebeurd???quote:
ze was met de vorige stemming ongesteldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nadat ze ongeveer wekelijks ongesteld was, is ze volgens mij nu al minstens 2 maanden niet meer ongesteld geweest. Zwanger?
Oh ja.. lijkt al weer langer geleden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze was met de vorige stemming ongesteld
daardoor was het zo'n groot drama
Ik word er altijd helemaal vrolijk van als ik T-Rex weer hoor.quote:
Wtf is dat de nieuwe stofzuiger?quote:
time flies when we're having funquote:
quote:
Jammer dat dat ding niet op zijn harses terechtkomtquote:
die vent is echt knettergek, hij en billy verdienen elkaar, die moeten alvast begeleid wonen aanvragen als ze daar losgelaten worden!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef Capaja het volgende:
[..]![]()
die van de B
waar Marleen niet meer naar toe mag
Door met een doos rond te sjouwen, krijg je meer aandachtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef Persefoneia het volgende:
Waarom maakt Ruud niet een leuk rennetje voor T-rex. Voor binnen in de loods.
Omdat hij zelf geen factuur kan maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef Ginosa het volgende:
Ruud gaat ineens Ron in 1 van zijn grappen betrekken !
Die is al wel een maandje verdwenen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:31 schreef Joezi het volgende:
Waar is onze COSvriend PeZu eigenlijk? We Miss U PeZu!
een fokker die daar gister was raadde hem dat aan geloof ik. Eerst even nadenken voor ie iets doet en evt iemand erbij betrekken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef Ginosa het volgende:
Ruud gaat ineens Ron in 1 van zijn grappen betrekken !
Zo heel langzaam aan blijven we met steeds minder mensen over.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:31 schreef Joezi het volgende:
zielig voor t-rex maar dan zeik ik echt in mijn broek van het lachen, dan breekt de paniek los hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:34 schreef Injetta het volgende:
Ruud is zo onhandig. Straks zuigt hij T-rex per ongeluk op..
Nog even en Huub zit hier in z'n eentje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zo heel langzaam aan blijven we met steeds minder mensen over.
Ik mis PeZu ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:31 schreef Joezi het volgende:
Dat zal het inderdaad zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:31 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Door met een doos rond te sjouwen, krijg je meer aandacht
Nee ik houd het fort hier ook veilig tot het einde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog even en Huub zit hier in z'n eentje.
die heeft al een verzuurde zuignap volgens oma nijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:36 schreef Injetta het volgende:
Ruud wil het haar van een van de vrouwen 'opzuigen'.
Volgende idiote ondoordachte actie. Gelukkig willen ze het niet.
Billy laat het dan toch toe..![]()
![]()
![]()
Dat zou die willen!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog even en Huub zit hier in z'n eentje.
Hij is in staat om te kijken of hij T-rex ook kan stofzuigen en dan plop weg kuikentje..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef brabomiep het volgende:
[..]
zielig voor t-rex maar dan zeik ik echt in mijn broek van het lachen, dan breekt de paniek los haha
De meesterwerken volgen elkaar in hoog tempo op nu.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
Ruud heeft een scheet opgeblazen (zijn woorden)
Hij vindt het echt vet.
Ik vind het om te huilen
misschien heeft de puist van Billy wel weggezogenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is in staat om te kijken of hij T-rex ook kan stofzuigen en dan plop weg kuikentje..
Als ik streams neem stop ik hier. Daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik houd het fort hier ook veilig tot het einde.
Wat een inspiratie heeft ze toch weer. Dat komt vast door de verkering en hun pas geadopteerde kippenkindje met een lichamelijke beperkingquote:
Dan zit de slang nu verstoptquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:40 schreef brabomiep het volgende:
[..]
misschien heeft de puist van Billy wel weggezogen
kleutergehalte is hoog daarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
Hij vindt het echt vet.
Ik vind het om te huilen
Het liefst een die flink hard draait en dan de kop van Ruud ertussen.quote:
quote:
In de COS worden er de laatste tijd ook veel scheetjes gelaten, ik vind het niet zo fris ruiken hieroquote:
Het is te erg voor woorden. Soms denk ik dat hij in zijn fantasie een soort van terror Jaap is. Dat dat zijn tactiek is. Smerige, nare grappen uithalen en dan dus winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
Hij vindt het echt vet.
Ik vind het om te huilen
En dan kaapt Vanes vlug zijn gebitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het liefst een die flink hard draait en dan de kop van Ruud ertussen.
Prachtige streams zullen dat zijn.
Het is om te huilen hier , achterlijk zootje ongeregeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik streams neem stop ik hier. Daar heb ik dan helemaal geen tijd meer voor.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het liefst een die flink hard draait en dan de kop van Ruud ertussen.
Prachtige streams zullen dat zijn.
Gister in de uitzending zei Giorgio dat ze technisch failliet waren want -2000 euro in kas.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:43 schreef D-B het volgende:
INKOMSTEN:
Vakantieveiling 3JS en worstelevenement - ¤3701.52
http://www.utopiatv.nl/news/detail/6638/giorgio-s-kluis-66
Het is off topic, maar ik ben 50.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef brabomiep het volgende:
[..]![]()
volgens mij ben jij ook een jonge oma, Oma Nijn
Oeps sorryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
In de COS worden er de laatste tijd ook veel scheetjes gelaten, ik vind het niet zo fris ruiken hiero
Ja dat was met alle vaste lasten van 3 maanden ofzo, onduidelijke Gio altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister in de uitzending zei Giorgio dat ze technisch failliet waren want -2000 euro in kas.
Hoe komen ze nou aan 208,45 voor de muntjes van de Academie ??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:43 schreef D-B het volgende:
INKOMSTEN:
ik ben gister 52 geworden en 2x omi, mijn moeder is oma, en nee ik ben ook nog geen bloemetjesjurk of oude preutse doos hahaha en we gaan weer verderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is off topic, maar ik ben 50.en nog zindelijk. Alhoewel ik me om de commentaren af en toe bezeik bijna
Vind je het mooi?quote:
Maar dat hier een afzegging van een huiskamerdiner als uitgave wordt genoemd, vind ik ook wel raar,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat was met alle vaste lasten van 3 maanden ofzo, onduidelijke Gio altijd
OMG... die afgrijselijke tattoos op dat magere vreemde lijfje (er klopt iets niet in de verhoudingen bij haar)quote:
Ze heeft een foute bh aan, toch? Drukt haar borsten geheel plat.quote:
Maar je bent wel van onder de rivieren...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef brabomiep het volgende:
[..]
ik ben gister 52 geworden en 2x omi, mijn moeder is oma, en nee ik ben ook nog geen bloemetjesjurk of oude preutse doos hahaha en we gaan weer verder
The best place in the worldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar je bent wel van onder de rivieren...
Dan doe je het om ons te gallenquote:
ja maar dat vind ik een pluspunt, maar ik schaam me voor vanesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kom op Oma je kan toch wel ergens tegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan doe je het om ons te gallenLeer spoileren, grapjurk
Dat waren ze een tijdje geleden ook. Vervolgens worden er binnen 1 à 2 dagen aan de lopende band stoelen, tafels, kazen, armbandjes, schilderijen enz. verkocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister in de uitzending zei Giorgio dat ze technisch failliet waren want -2000 euro in kas.
Wat lief.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze heeft een foute bh aan, toch? Drukt haar borsten geheel plat.
aghja ik probeer eens watquote:
quote:
nee alles boven de rivieren denkt dat hier alleen Vanessa's wonen, en die halve zolen die daar gaan eten, maar we hebben hier ook uitschot en helliemond is nog een apart geval hier in de regioquote:
Van binnen nog meer dan van buiten. Kun je nagaan!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Jonguhhh, je moest eens weten.
Maar vind het gewoon een lelijk mokkel
Die lagen vanaf dag één al op het terrein, daar hebben ze al kilometers mee lopen slepenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef Injetta het volgende:
Hoe komen ze ineens aan als die bakstenen? En wat kost dat allemaal we niet?
Je heb helemaal gelijk Oma nijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Jonguhhh, je moest eens weten.
Maar vind het gewoon een lelijk mokkel
tussen de 0,18 en 0,27 cent per stuk inclusief btw.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef Injetta het volgende:
Hoe komen ze ineens aan als die bakstenen? En wat kost dat allemaal we niet?
Tja... Bewijs?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:53 schreef brabomiep het volgende:
[..]
nee alles boven de rivieren denkt dat hier alleen Vanessa's wonen, en die halve zolen die daar gaan eten, maar we hebben hier ook uitschot en helliemond is nog een apart geval hier in de regio
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
tussen de 0,18 en 0,27 cent per stuk inclusief btw.
Meen je niet.. Tot nu toe dan alleen als ik niet naar de streams keek. Ik heb het nog geen een keer gezien...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die lagen vanaf dag één al op het terrein, daar hebben ze al kilometers mee lopen slepen
Voor het huiskamerdiner moet toch een aanbetaling gedaan worden? Terugbetaling van de aanbetaling is natuurlijk wel een uitgave!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat hier een afzegging van een huiskamerdiner als uitgave wordt genoemd, vind ik ook wel raar,
Dat was van de week inderdaad toen de laptop weg was/ kapot was. Hij heeft toen van de laatst bekende bedragen van het banksaldo en in de kas een rekensom gemaakt. Hij had alle geldbedragen bij elkaar opgeteld (bank + kas), daar alle vasten lasten van de maanden april, mei en juni van afgetrokken (inclusief de tot nu toe bekende af te dragen belasting) en daar bij dan op geteld de opbrengsten van de maand mei. Zo kwam hij op het bedrag van -2000 euro. Iedereen vond het een wazig verhaal, maar als je goed kijkt en luistert snap ik het verhaal toch. Het komt er dan ook op neer dat hij wel alle tot nu toe bekende onkosten dus heeft afgetrokken en dat alles wat er in de maanden mei en juni nog bij komt kan je hier dan weer bij optellen en dat zou dan toch inhouden dat ze dan weer in de plus komen. Maar aangezien de groep daar bij hoge bedragen gelijk dollar tekens in de ogen krijgt is dit helaas niet de beste manier om dit te brengen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor dat tempo zouden ze zo'n 3,5 miljoen per jaar moeten omzetten. Dat vind ik best knap.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren ze een tijdje geleden ook. Vervolgens worden er binnen 1 à 2 dagen aan de lopende band stoelen, tafels, kazen, armbandjes, schilderijen enz. verkocht.
Utopia blijft een wondere (financiële) wereld.
Waar, als ik zeg Den Haag denken mensen ook dat ik de hele dag in een groen-geel shirt rondloop en bananen op het veld gooi. Maar toevallig is Bea mijn buurvrouw geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:53 schreef brabomiep het volgende:
[..]
nee alles boven de rivieren denkt dat hier alleen Vanessa's wonen, en die halve zolen die daar gaan eten, maar we hebben hier ook uitschot en helliemond is nog een apart geval hier in de regio
Leuker kunnen we het niet maken.........quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Voor het huiskamerdiner moet toch een aanbetaling gedaan worden? Terugbetaling van de aanbetaling is natuurlijk wel een uitgave!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
Nu definitief het paspoort opgezegd. Kan nog tijdje kijken mocht ik echt de behoefte krijgen, maar denk dat er dan echt iets drastisch moet veranderen aan deze kutzooi.
Die hele kluis is vreemd. Ik dacht trouwens dat het tasje met inhoud voor Umberto een kadootje was, maar dat heeft hij dus moeten afrekenen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dat hier een afzegging van een huiskamerdiner als uitgave wordt genoemd, vind ik ook wel raar,
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
Nu definitief het paspoort opgezegd. Kan nog tijdje kijken mocht ik echt de behoefte krijgen, maar denk dat er dan echt iets drastisch moet veranderen aan deze kutzooi.
O ja, het is het enige restaurant waar je bagger geserveerd krijgt voor veel te veel geld dat je ook nog eens van tevoren moet voldoenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Voor het huiskamerdiner moet toch een aanbetaling gedaan worden? Terugbetaling van de aanbetaling is natuurlijk wel een uitgave!
Lot noemt altijd enorme bedragen wat ze aan armbandjes heeft verkocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor dat tempo zouden ze zo'n 3,5 miljoen per jaar moeten omzetten. Dat vind ik best knap.
word moeilijk, mijn opmerkingen spreken me misschien tegenquote:
Ben al paar maanden geen elite meer. En ik geloof daarbij ook niet dat die stem echt geteld wordt.quote:
Plausibele optiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef brabomiep het volgende:
ik heb een vermoeden wat betreft Vanes, Vanes is betrapt en geconfronteerd met haar drankgebruik en de regie heeft weer heibel gehad met de familie, haar kinderen willen niet meer komen en daar ging het toch al niet zo goed mee, ik denk dat vanes eruit moet/wil maar ze kan niet zomaar weg, is nu zo vervelend dat ze eruit gestemd word. maar ik kan ook helemaal fout zitten
Volgens mij heeft HT alleen betaald voor een kaas en armbandjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die hele kluis is vreemd. Ik dacht trouwens dat het tasje met inhoud voor Umberto een kadootje was, maar dat heeft hij dus moeten afrekenen.
Nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben al paar maanden geen elite meer. En ik geloof daarbij ook niet dat die stem echt geteld wordt.
Dat is jammer, volgende week komt er toch weer een nieuwe in?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
Ook al veel minder, maar dat heeft andere oorzaken zoals men wel weet. Als de COS leuker was geweest was ik ook nog streamer geweest. Het moet zo zijn denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
NietNu hebben ze me echt alles afgepakt
![]()
Maar je blijft wel cossen?
Wij hebben ook een Hagenees als vriend, woont nu wel hier door zijn vrouw (een brabantse) en toen is ie er wel op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar, als ik zeg Den Haag denken mensen ook dat ik de hele dag in een groen-geel shirt rondloop en bananen op het veld gooi. Maar toevallig is Bea mijn buurvrouw geweest
Klinkt helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef brabomiep het volgende:
ik heb een vermoeden wat betreft Vanes, Vanes is betrapt en geconfronteerd met haar drankgebruik en de regie heeft weer heibel gehad met de familie, haar kinderen willen niet meer komen en daar ging het toch al niet zo goed mee, ik denk dat vanes eruit moet/wil maar ze kan niet zomaar weg, is nu zo vervelend dat ze eruit gestemd word. maar ik kan ook helemaal fout zitten
Overdag is het leuker dan 's avonds. 's Avonds heb je van die 'simpele' zielen die veel te agressief zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook al veel minder, maar dat heeft andere oorzaken zoals men wel weet. Als de COS leuker was geweest was ik ook nog streamer geweest. Het moet zo zijn denk ik dan maar.
Massaal vandaag om 20:00 paspoort opzeggen ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook al veel minder, maar dat heeft andere oorzaken zoals men wel weet. Als de COS leuker was geweest was ik ook nog streamer geweest. Het moet zo zijn denk ik dan maar.
Als dit de eindafrekening is van beide evenementen, dan is het nog slechter dan verwacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:43 schreef D-B het volgende:
INKOMSTEN:
yep de tranen zitten hoog en heeft ze nog gedronken sinds maandag?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet raar.
Ik vind de reactie en het gejank van Vanes de laatste 2 dagen wel erg overdreven.
Zou dus kunnen dat ze inderdaad geconfronteerd is met haar drankgedrag op 5 mei en dat de kinderen niet willen komen.
Dat weet je maar nooit bij Vanassquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef brabomiep het volgende:
[..]
yep de tranen zitten hoog en heeft ze nog gedronken sinds maandag?
Neem maar van mij aan dat Utopia die provisie niet hoeft te betalen. Vakantieveilingen is 3x geweest. 1000000x keer genoemd en is dus gewoon een sponsor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Als dit de eindafrekening is van beide evenementen, dan is het nog slechter dan verwacht.
Uitgaande van 100 deals voor 3JS en 200 deals voor het nepworstelgala, kom ik dan op een gemiddelde verkoopprijs van ¤ 15,-- per deal voor 3JS en ¤ 30,-- per deal voor het gala, rekening houdend met de provisie, die vakantieveilingen zelf in de zak steekt.
Nu is het in dit geval gewoon rondpompen van geld, want JdM bezit een meerderheidsbelang in VV, maar het geeft maar aan, dat veilen via zo'n site niet garant staat voor winstgevende kaartverkoop.
ja dat is ook weer zo, alcoholisten hebben overal verstopplaatsenquote:
Sterker nog, gisteren met boodschappen opschrijven had ze commentaar op Isa en Aike dat ze een fles martine/wijn wilden bestellen. Omdat zij niet meer dronk door de weeks, was zij het goede voorbeeld, wat iedereen eigenlijk maar moest volgen, en een aantal deden dat alquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Of van die blikjes mix. Met rum, wodka o.i.d.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sterker nog, gisteren met boodschappen opschrijven had ze commentaar op Isa en Aike dat ze een fles martine/wijn wilden bestellen. Omdat zij niet meer dronk door de weeks, was zij het goede voorbeeld, wat iedereen eigenlijk maar moest volgen, en een aantal deden dat al![]()
![]()
Ik had mooi drie flessen besteld
ja iedereen moet die grote slabek volgen, of komt ze in de verleiding als er drank is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sterker nog, gisteren met boodschappen opschrijven had ze commentaar op Isa en Aike dat ze een fles martine/wijn wilden bestellen. Omdat zij niet meer dronk door de weeks, was zij het goede voorbeeld, wat iedereen eigenlijk maar moest volgen, en een aantal deden dat al![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Waar bemoeit ze zich mee. Maar ja aan de andere kant heeft Isa haar de brief laten lezen van d'r moeder en daarin stond dat Isa's moeder ook vond dat Isa teveel drinkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
drankverstopplek onder de vloerquote:
Er zijn 400 kaarten verkocht volgens Emil. Dus nog slechterderder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef rokkutsaains het volgende:
Als dit de eindafrekening is van beide evenementen, dan is het nog slechter dan verwacht.
Uitgaande van 100 deals voor 3JS en 200 deals voor het nepworstelgala, kom ik dan op een gemiddelde verkoopprijs van ¤ 15,-- per deal voor 3JS en ¤ 30,-- per deal voor het gala, rekening houdend met de provisie, die vakantieveilingen zelf in de zak steekt.
Dan komt de jaloezie naar boven. Drank kan ze zo pakken, er staan ladingen wijn voor het restaurant. En de eters zie ik vaak aan het kraanwater of lauwe sinas.... oh wachtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:09 schreef brabomiep het volgende:
[..]
ja iedereen moet die grote slabek volgen, of komt ze in de verleiding als er drank is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben al paar maanden geen elite meer. En ik geloof daarbij ook niet dat die stem echt geteld wordt.
Als Vanes naar huis is houden ze geld overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Injetta het volgende:
Die voorraadkast van Vanes.. Echt abnormaal. Ik vermoed dat zij zelf geen eten bestelt van haar geld. Ze eet gewoon van het restaurant eten en van die ongelofelijke voorraad.
Dan kan zij haar eigen geld volledig besteden aan sigaretten en drank en af en toe 'iets voor de groep' zodat zij de weldoener kan spelen.
Als ze echt niet zonder kan en dus een probleem met alcohol heeft dan zal de verleiding te groot zijn ja. Maar die flessenboom is er ook nog en de alcohol van haar restaurant. Hmzzz is even goed opletten de komende dagen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:09 schreef brabomiep het volgende:
[..]
ja iedereen moet die grote slabek volgen, of komt ze in de verleiding als er drank is.
De utopiasinas is heerlijk, ga ik op mijn feestje ook schenken, ben bang dat niemand snapt wat ik bedoel, Utopiasinasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan komt de jaloezie naar boven. Drank kan ze zo pakken, er staan ladingen wijn voor het restaurant. En de eters zie ik vaak aan het kraanwater of lauwe sinas.... oh wacht
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Als Vanes naar huis is houden ze geld over
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef brabomiep het volgende:
[..]
De utopiasinas is heerlijk, ga ik op mijn feestje ook schenken, ben bang dat niemand snapt wat ik bedoel, Utopiasinas
Huub zei hier van de week dat drank geen probleem was.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet raar.
Ik vind de reactie en het gejank van Vanes de laatste 2 dagen wel erg overdreven.
Zou dus kunnen dat ze inderdaad geconfronteerd is met haar drankgedrag op 5 mei en dat de kinderen niet willen komen.
Gisteravond nog, is ze gezien met een glas bier, in de pauze (Bas Haring lezing)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef brabomiep het volgende:
[..]
dat glas bier was niet duidelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Gisteravond nog, is ze gezien met een glas bier, in de pauze (Bas Haring lezing)
Die zuipt gewoon door hoor, zeker als ze anderen ziet drinken.
Ja heb voor mijn vent ook zo'n shirtje en een spijkerblouse gekocht, allebei 2 maten te klein dan gaat ie ook als homo pratenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]![]()
Mooi, en dan helemaal katjelam op de bank hangen met je streepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |