SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
De nominatie- en eliminatie data van mei:
DI 13-5 Nominatie
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
quote:
quote:
Dat kan Ginosa zelf toch doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef Marjeltje het volgende:
Kan een modje alleen bas haring uit de ot halen?
Ik dacht dat het fakking moeilijk zou zijn, maar het bleek chill en eerlijk gezegd ook wel vetquote:
jawel hoorquote:
In de OP wel hoor.Gewoon op edit drukken en zinnetje weghalen. De titel kan inderdaad niet. De rest wel.quote:
Tipi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef sjampoeh het volgende:
bill weer met haar deken als sjaal.. lekker gek wijf is het ook he
t Woordenschat is niet heel groot:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef doodmoe het volgende:
Ik heb Ruud en Billy nu al 3586930 keer horen zeggen dat hun zelfgemaakte smoothy "fakking lekker" is
Top.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef doodmoe het volgende:
Ik heb Ruud en Billy nu al 3586930 keer horen zeggen dat hun zelfgemaakte smoothy "fakking lekker" is
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t Woordenschat is niet heel groot:
meen ik oprecht
daar ben ik heel eerlijk in
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ben ik het helemaaaal mee eens
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
Haaai en ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
[..]
meen ik oprecht
ruuhuuud
kom je al
kom dan
ja ik ook
dat was m geloof ik wel
Sjowie zit te bedenken hoe hij van die hand met vellen een eind lul kan makenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef renevanlaaren het volgende:
moet joey met lot naar bed,zit zich op te vreten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Haaaaai, ik ben Billy en ik heb een pukkel op mijn mooie k*t (dat laatste meldt ze dan weer niet erg vaak.
Ik ben ongesteld/moet ongesteld worden
Hoe zit ze nu in haar cyclus.. ben t wat kwijtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Haaaaai, ik ben Billy en ik heb een pukkel op mijn mooie k*t (dat laatste meldt ze dan weer niet erg vaak.
Maar ze snapt het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Boca_Raton het volgende:
En Billy zegt ook altijd zoiets van: "Ik begrijp je helemaal" als iemand 't moeilijk heeft of iets probeert uit te leggen.
Ik had stickers op mijn weekplanner hier, maar kleinzoonlief heeft zijn 'lief gaan slapen' stickers er overheen geplakt. Dus ik weet het ff niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoe zit ze nu in haar cyclus.. ben t wat kwijt![]()
Ik krijg de indruk om de week of zo ietsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoe zit ze nu in haar cyclus.. ben t wat kwijt![]()
Rienk is een schaduw van toen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Rienk is wel veranderd zeg. Weten jullie nog hoe hij binnenkwam? Hij was De Profeet, die alleen met Boeddha zelf in discussie wilde. De rest had niets te melden en boeide hem geen hout. Verder riep hij alleen feiten waar hij zelf van overtuigd was, zonder de 'ik vind'-modus te gebruiken.
Nu is ie véél toegankelijker en die debiele stelligheid is eraf. Lijkt me toch grotendeels dankzij Nicolien.
Heb weer geen wifi, zeggen ze..... Dus niks te zien hier....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef renevanlaaren het volgende:
streams storen als een gek hier en gio zijn kasboek ook niet meer te vinden op de site
En ik heb geen slipje aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Billy meldde net, tijdens een omhelzing met Ruud, dat ze alleen een panty aanhad, geen broekje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Heb weer geen wifi, zeggen ze..... Dus niks te zien hier....
De Febo heeft 'm vervangen voor z'n tweelingbroer. Waarom dacht je anders dat zijn haar en baard er af moesten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Rienk is wel veranderd zeg. Weten jullie nog hoe hij binnenkwam? Hij was De Profeet, die alleen met Boeddha zelf in discussie wilde. De rest had niets te melden en boeide hem geen hout. Verder riep hij alleen feiten waar hij zelf van overtuigd was, zonder de 'ik vind'-modus te gebruiken.
Nu is ie véél toegankelijker en die debiele stelligheid is eraf. Lijkt me toch grotendeels dankzij Nicolien.
Zoveel vind ik hem niet veranderd hoor. Kijk hoe hij net weer stond te drammen tegen Nico over een pannenkoek. Als zij iets niet lekker vindt, dan is het toch klaar of niet?!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Billy meldde net, tijdens een omhelzing met Ruud, dat ze alleen een panty aanhad, geen broekje.
Dus je mist wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |