een hebben ze er al uit gehaald :quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het personeelsbeleid van PostNL zit bomvol met tegenstrijdigheden...
ik ook niet, op de markt kan je voor 5 of 10 euro een donkerblauwe broek kopen,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef Rafierafie het volgende:
Is er hier überhaupt iemand die gebruik gaat maken van die korting om een (donker)blauwe werkbroek te kopen?
Ik kom voor mijn eigen kleding al nooit bij genoemde kledingwinkels, laat staan voor zelf aan te schaffen werkkleding.
Vanaf donderdag zullen ze je gaan bellen om te vragen of je alweer komt werkenquote:Op maandag 19 mei 2014 02:14 schreef V__L_N het volgende:
Ik mag en ik moet geen vrij nemen.
Ik heb vandaag bij een dom ongelukje me enkel en been gebroken... GVD,
Wat een pech! Sterkte en beterschap!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:09 schreef V__L_N het volgende:
Het is aan 1 been ja. En dat worden wel 2 maanden vrij denk ik zo.
Dom ongelukje. Paard besloot dat ie over me heen wilde en ik donderde daardoor over de waterbak en dat was knak.
inderdaad, ze heeft immers nog 1 goed beenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:55 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Vanaf donderdag zullen ze je gaan bellen om te vragen of je alweer komt werken
Beterschap!quote:Voorlopig heb ik ook nog geen loopgids. Ze weten pas woensdag of ze nog willen gaan opereren (hoop van niet). Maar evengoed krijg ik anders nog zeker 2 weken geen loopgids en mag ik alleen hupsen.
oef! Beterschap!! Wat vervelend!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:09 schreef V__L_N het volgende:
Het is aan 1 been ja. En dat worden wel 2 maanden vrij denk ik zo.
Dom ongelukje. Paard besloot dat ie over me heen wilde en ik donderde daardoor over de waterbak en dat was knak.
Het mag ook wel eens meevallen, geniet er van!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:03 schreef superkimmi het volgende:
wauw, wat is mn salaris van mei goed! Vakantiegeld, plus veel werk in april, plus tijdelijke contractverhoging..
Jouw salaris strook staat al online?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:03 schreef superkimmi het volgende:
wauw, wat is mn salaris van mei goed! Vakantiegeld, plus veel werk in april, plus tijdelijke contractverhoging..
Ja. Maar heb m vaak vroeger dan de meesten hierquote:Op maandag 19 mei 2014 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw salaris strook staat al online?
Mijne nog niet.
@VLN Beterschap.
Ja, terwijl ik er een paar weken geleden nog een op papier heb ingevuld.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef gelestipjes het volgende:
Mensen hier trouwens ook een mail ontvangen over een betrokkenheidsonderzoek van Postnl, uitgevoerd door TNS NIPO?
Ja, maar de papieren versie schijnt nu geheel vervangen te worden door een versie via internet, de papieren versie had eigenlijk eind vorig jaar al afgeschaft moeten worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef posje het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik er een paar weken geleden nog een op papier heb ingevuld.
het tc salaris wordt deze maand verdeeld onder harde werkersquote:Op maandag 19 mei 2014 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw salaris strook staat al online?
Mijne nog niet.
@VLN Beterschap.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het tc salaris wordt deze maand verdeeld onder harde werkers
Ja, al ingevuld ook. Het zal niet de meest positieve feedback zijn die ze ooit gehad hebben vrees ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef gelestipjes het volgende:
Mensen hier trouwens ook een mail ontvangen over een betrokkenheidsonderzoek van Postnl, uitgevoerd door TNS NIPO?
Ik denk dat ze daar inmiddels wel aan gewend zullen zijn, kan toch ook niet echt een grote verrassing zijn dat de meeste mensen niet extreem positief zullen zijn. Vragen als "ik heb in mijn huidige functie genoeg ruimte om me te ontwikkelen" vind ik trouwens sowieso wat raar als voorbereider of bezorger of zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef lololo het volgende:
[..]
Ja, al ingevuld ook. Het zal niet de meest positieve feedback zijn die ze ooit gehad hebben vrees ik.
Ontwikkelen naar pet of postverdelerquote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar inmiddels wel aan gewend zullen zijn, kan toch ook niet echt een grote verrassing zijn dat de meeste mensen niet extreem positief zullen zijn. Vragen als "ik heb in mijn huidige functie genoeg ruimte om me te ontwikkelen" vind ik trouwens sowieso wat raar als voorbereider of bezorger of zo.
Pet levert dat nog iets op?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ontwikkelen naar pet of postverdeler![]()
Doorgroeien naar tc, sprak er twee weken geleden 1 en die was een half jaar pbz geweest en nu tc.
Wat extra uurtjes als je opleiding geeft en het depot controleert/tassen verdeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |