ik zie duidelijk irritatie de kaart invullen en daar moeten ze het mee doen, niet jezelf laten misbruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik word hier nu toch wel erg moe van de telefoontjes steeds of ik al begonnen ben met wijk X. Moeten hier nu dus uiterlijk 14.00 beginnen, maar met 2 wijken ben ik niet altijd voor 14.00 bij de 2e. Vandaag fietste ik om 14.05 weg bij mijn 2e wijk en toen was er dus blijkbaar al gemeld dat mijn wijk er nog stond. Heb de betreffende collega niet gezien, dus zeer waarschijnlijk was het nog voor 14.00 toen hij/zij belde. Ze bellen me ondertussen bijna elke dag op aan het eind vd middag.... nou is er dan verder geen probleem, maar het is gewoon irritant. Op piekdagen heb ik toch al weinig vrijheid wat betreft de werktijden, maar op daldagen op deze manier ook niet meerals ik de telefoontjes wil ontwijken iig.
Zo erg is het toch niet om gebeld te worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik word hier nu toch wel erg moe van de telefoontjes steeds of ik al begonnen ben met wijk X. Moeten hier nu dus uiterlijk 14.00 beginnen, maar met 2 wijken ben ik niet altijd voor 14.00 bij de 2e. Vandaag fietste ik om 14.05 weg bij mijn 2e wijk en toen was er dus blijkbaar al gemeld dat mijn wijk er nog stond. Heb de betreffende collega niet gezien, dus zeer waarschijnlijk was het nog voor 14.00 toen hij/zij belde. Ze bellen me ondertussen bijna elke dag op aan het eind vd middag.... nou is er dan verder geen probleem, maar het is gewoon irritant. Op piekdagen heb ik toch al weinig vrijheid wat betreft de werktijden, maar op daldagen op deze manier ook niet meerals ik de telefoontjes wil ontwijken iig.
Het zou in principe waar kunnen zijn, als de schrijver van het berichtje jonger dan 23 is. Degenen bij Sandd die een contract hebben verdienen allemaal hetzelfde uurloon, nml het minimumloon voor 23 jaar en ouder. Maar aangezien ik steeds overal hoor dat de looptijden bij Sandd enorm krap staan is het de vraag of het effectieve uurloon ook zo hoog ligt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef ophaling10 het volgende:
dit heb ik even geleend bij de BVPP:
#458 hans 14-05-2014 20:56
weet je wat mij opvalt jullie beloven van alles maar in werklijkheid regelen en doen jullie helemaal niks voor sorteerders en postbodes als ik lees als ex postbode
dat je steeds meer een folder bezorger bent van plaats een postbode en dat postnl gewoon je als slaaf behandeld denk ik toch dat je eigen als bond moet schamen zeg om niet op te komen ik werk nu voor het sandd en ik verdien daar meer dan bij postnl en doe dit maar twee keer per week wat ik verdien bij sandd moest ik bij postnl twee wijken doen en een hele maand voor werken en nog wel 5 dagen met huis aan huis erbij wanneer komen jullie nou eens echt op voor deze mensen zeg.
- je moet wel de waarheid vertellen lijkt me, postnl betaald nog net even "meer"uit dan die sanddzooi
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:47 schreef swimmie86 het volgende:
Vorige week zaterdag nog in het regenpak gelopen, vandaag in shirt en korte broek. Wat een tegenstelling. Heb met dit weer toch meer zin om te gaan, ook al is het zaterdag.
Valt mij op dat jullie vandaag rijkelijk laat zijn met de post. Normaliter ligt het omstreeks 12:00 uur in de bus,vandaag pas na 13:00 uur. Dus hoezeer er meer motivatie ( en dus eerder beginnen zodat je werk ook eerder kan eindigen) is blijkt i.i.g. nog niet in de praktijk bij mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:47 schreef swimmie86 het volgende:
Vorige week zaterdag nog in het regenpak gelopen, vandaag in shirt en korte broek. Wat een tegenstelling. Heb met dit weer toch meer zin om te gaan, ook al is het zaterdag.
Na 13.00 laat noemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Valt mij op dat jullie vandaag rijkelijk laat zijn met de post. Normaliter ligt het omstreeks 12:00 uur in de bus,vandaag pas na 13:00 uur. Dus hoezeer er meer motivatie ( en dus eerder beginnen zodat je werk ook eerder kan eindigen) is blijkt i.i.g. nog niet in de praktijk bij mij.
Trololololo!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Valt mij op dat jullie vandaag rijkelijk laat zijn met de post. Normaliter ligt het omstreeks 12:00 uur in de bus,vandaag pas na 13:00 uur. Dus hoezeer er meer motivatie ( en dus eerder beginnen zodat je werk ook eerder kan eindigen) is blijkt i.i.g. nog niet in de praktijk bij mij.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
"We" zijn niet laat, ik was om 12 uur al thuis. Jouw bezorger was ook niet laat, slechts later dan anders. Maar waaruit leid je af dat dat door motivatie komt? Je bezorger kon ook gewoon 2 wijken hebben vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
de v en d is op sterven na dood, gezien de cijfers, toch nog een heel grote mailing rondgestuurdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Ook met dit weer blij dat ik weg ben bij de post. 5 HAH in de bus waaronder erg glad modeboekje. Volgens mij is 5 HAH op zaterdag de standaard aan het worden. Had hier alleen zo'n V&D kaartje dus eigenlijk 6 HAH...Kan je toch echt niet meer postwaardig noemen. Zag mijn opvolger lopen... lijkt amper 15, maar moet volgens mij 16 zijn. Mag niet beoordelen op uiterlijk, maar echt vertrouwd komt zo'n piepjong ventje niet over met bankafschriften, bekeuringen e.d. voor de hele wijk. Al is het bij Sandd nog veel erger heb ik me laten vertellen...
hoe later je start des te meer je er tegen aan zit te hikken in de namiddagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
ik heb niet echt het idee dat leeftijd nu zo'n grote rol speelt. Of je nu 15 bent of 40, het bezorgen van een bankafschrift zal echt wel lukken. Misschien is zo'n joch van 15 nog wel gemotiveerder ook, die verdienen immers overal slecht dus dan valt het wat tegenvallende uurloon minder op. Hier hebben we ook wel wat personen van die leeftijd rondlopen, doen hun werk prima en klagen een stuk minder dan de gemiddelde bezorgerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Ook met dit weer blij dat ik weg ben bij de post. 5 HAH in de bus waaronder erg glad modeboekje. Volgens mij is 5 HAH op zaterdag de standaard aan het worden. Had hier alleen zo'n V&D kaartje dus eigenlijk 6 HAH...Kan je toch echt niet meer postwaardig noemen. Zag mijn opvolger lopen... lijkt amper 15, maar moet volgens mij 16 zijn. Mag niet beoordelen op uiterlijk, maar echt vertrouwd komt zo'n piepjong ventje niet over met bankafschriften, bekeuringen e.d. voor de hele wijk. Al is het bij Sandd nog veel erger heb ik me laten vertellen...
als 15jarige hoef je je ook nog niet echt druk te maken over maandelijkse vaste lasten (huur/hypo/gas etc) ouderen welquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb niet echt het idee dat leeftijd nu zo'n grote rol speelt. Of je nu 15 bent of 40, het bezorgen van een bankafschrift zal echt wel lukken. Misschien is zo'n joch van 15 nog wel gemotiveerder ook, die verdienen immers overal slecht dus dan valt het wat tegenvallende uurloon minder op. Hier hebben we ook wel wat personen van die leeftijd rondlopen, doen hun werk prima en klagen een stuk minder dan de gemiddelde bezorger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |