Dat is zeker vervelend als je je lens niet in hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:15 schreef Herfstblad het volgende:
Hier ging het totaal niet. In straat 1 mepte ik een lens uit mijn oog. Fijn als je -7.5 hebt
Buiten in de zon. Nou ja nu binnen wachten tot het avondeten klaar is.quote:
zie je had ik toch voor de tc functie moeten gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten in de zon. Nou ja nu binnen wachten tot het avondeten klaar is.
@ Herfstblad, dat kijkt wel aangenamer na je tc.
vpro idem meerdere en dik, maakte het allemaal redelijk aan het gewichtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef posje het volgende:
Pffff ik werd meteen gestraft voor die vergissing met de Linda (ipv van Plus, die we kwijt zijn). Volgens mij heeft mijn hele wijk een gratis proefabonnement gekregen
Nah, ik blijf bij mijn meningquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten in de zon. Nou ja nu binnen wachten tot het avondeten klaar is.
@ Herfstblad, dat kijkt wel aangenamer na je tc.
Ja. Dit lijkt mij ook (maar ik ben dan maar alleen een voorbereider). Vind het zelf ook makkelijker/sneller om te doen omdat je (ongeveer) kunt onthouden wat het huisnummer is van het grote stuk wat je hebt gezet. Dus alles veel makkelijker kunt vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
De sorteerder moet toch kunnen bedenken dat zoiets toch helemaal niet handig werkt? Liever alles met de rug naar boven en twee kanten adressen op moeten lezen dan de open kant van de gids boven
Zelfde piramidezetten. Dat werkt veel beter dan alles voor een adres maar lukraak doen, waardoor het bij het bezorgen totaal niet werkt
Piramidezetten, dat mis ik zoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfde piramidezetten. Dat werkt veel beter dan alles voor een adres maar lukraak doen, waardoor het bij het bezorgen totaal niet werkt
De omgekeerde piramide lijkt de nieuwe trend. Bankafschriften het liefst achter een Bol.com-pakje.quote:
De keren dat ik voorbereid heb, vond ik piramide zetten ook veel handiger om deze reden inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja. Dit lijkt mij ook (maar ik ben dan maar alleen een voorbereider). Vind het zelf ook makkelijker/sneller om te doen omdat je (ongeveer) kunt onthouden wat het huisnummer is van het grote stuk wat je hebt gezet. Dus alles veel makkelijker kunt vinden.
Dit is natuurlijk niet zo als er haast geen reet aan post is.
Alleen bij ons mag je niet piramide zetten want dat is te langzaam volgens iedereen.. Maar ik blijf het gewoon doen want ik merk dat ik veel sneller ben daardoor. En m'n tijd haal ik toch altijd wel ruim.
toevallig vrij geweest vandaag ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef superkimmi het volgende:
Leuk als je bij sandd werkt en bang bent voor insecten: bij de quest van deze maand zit een sprinkhaan.. Inclusief recepten
Ik mag toch hopen dat de meeste bezorgers tegen die tijd ook in de zon al zaten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:21 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zie je had ik toch voor de tc functie moeten gaan
dat is inderdaad het beste, regelmatig is het net of je zelf nog alles moet gaan voorbereiden,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
De sorteerder moet toch kunnen bedenken dat zoiets toch helemaal niet handig werkt? Liever alles met de rug naar boven en twee kanten adressen op moeten lezen dan de open kant van de gids boven
dat is prima te eten, zeker gefrituurdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef superkimmi het volgende:
Leuk als je bij sandd werkt en bang bent voor insecten: bij de quest van deze maand zit een sprinkhaan.. Inclusief recepten
ja met het risico dat ie op straat belandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:40 schreef posje het volgende:
[..]
De omgekeerde piramide lijkt de nieuwe trend. Bankafschriften het liefst achter een Bol.com-pakje.
nou ik nodig je uit, ik zoek nog iemand die hem op wil eten, dan wil ik m wel bereidenquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is prima te eten, zeker gefrituurd
Punt is dat niet iedere bezorger/postbode het fijn vindt op die manier. Ik snap zelf ook niet waarom iemand de open kant boven zou willen hebben, maar enkele collega's zaten er flink over te klagen bij de werkbespreking, en blijkbaar moet het officieel wel met de open kant boven zodat je het adres beter kunt lezen. Ik zet het nog wel steeds met de dichte kant boven omdat ik er vanuit ga dat het merendeel dat toch echt fijner vindt, maar ik kan me dus voorstellen dat andere sorteerders dat niet doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |