A$AP Rocky is wel leuk, verder vind ik het maar zo zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog een nieuw festival in de Goffert.
[ afbeelding ]
Ik denk dat enorm hot en hip en happening is onder heel veel mensen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
A$AP Rocky is wel leuk, verder vind ik het maar zo zo.
Niet echt mijn genre ook dat festival.
Zou heel goed kunnen hoor, ken ook lang niet alles van het affiche. Volgens mij vrij veel R&B toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat enorm hot en hip en happening is onder heel veel mensen.
Maar die gaan er niet voor naar de Goffert denk ik.
Yep, had dit in het Amsterdamse bos gehouden of Sloterpark gehouden en je had uitverkochte huis denk. Weet niet of de massa naar Nijmegen gaat hiervoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor, ken ook lang niet alles van het affiche. Volgens mij vrij veel R&B toch?
Idd had gewoon in Amsterdam/Rotterdam moeten zijn. De R&B liefhebbers zitten toch wat meer in de randstad heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yep, had dit in het Amsterdamse bos gehouden of Sloterpark gehouden en je had uitverkochte huis denk. Weet niet of de massa naar Nijmegen gaat hiervoor.
Iemand aanraders? Is hier nog veel te zien op het gebied van indie/alternative rock?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Exit is ook compleet.
[ afbeelding ]
Jambinai is erg tof, maar zit niet in die hoek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:16 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Iemand aanraders? Is hier nog veel te zien op het gebied van indie/alternative rock?
Craig Davidquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog een nieuw festival in de Goffert.
[ afbeelding ]
Adele doet geen festivals, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Interessant voor het festival seizoen 2015. Adele gaat touren waarschijnlijk.
Zou wel wat zijn voor Pinkpop denk ik.
Heeft ook op Norh Sea Jazz gestaan. Maar goed dat is misschien weer net een andere vorm van festivals dan Pinkpop natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Adele doet geen festivals, toch?
Wel veel drugs gebruik toch? Staat het op bekend. Vind de line-up ieder jaar best tof, maar hoor veel negatieve dingen over het festival zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Ramboetan het volgende:
Zo gisteren terug gekomen van Dour. Wat was het dit jaar weer helemaal te gek. Niet normaal en ook helemaal niet duur voor wat je allemaal kunt zien.
Was een dode dit jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wel veel drugs gebruik toch? Staat het op bekend. Vind de line-up ieder jaar best tof, maar hoor veel negatieve dingen over het festival zelf.
Volgend jaar gaan ze naar 5 dagen overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |