Het is behoorlijk afgezakt inderdaad. Wel zonde, vroeger wilde ik er graag heen. Maar met David Guetta, een Holland-podium en de Salou sfeer die er schijnt te heersen hoeft het van mij niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt wel wat jaren terug.
2005 was het best leuk maar nou ook weer niet een line-up om bij te watertandenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt wel wat jaren terug.
Commercieel zoals alle anderen, meer dagjesvolk dan op Lowlands. Maar wel gezellig, ik ga dit jaar voor de derde keer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien dat ik zondag naar Indian Summer festival gaWat voor festival is dat eigenlijk? Kende het nog niet..
Ja ik moet dus werken anders was ik beide dagen gegaan. Nu gaat iemand zaterdag en ga ik zondag als het goed isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:34 schreef µ het volgende:
[..]
Commercieel zoals alle anderen, meer dagjesvolk dan op Lowlands. Maar wel gezellig, ik ga dit jaar voor de derde keer.
Hoe zit het met het nachtleven op de camping? Als het programma topt om 00:00 wat dan? Misschien toch zaterdag rijden nuquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:34 schreef µ het volgende:
[..]
Commercieel zoals alle anderen, meer dagjesvolk dan op Lowlands. Maar wel gezellig, ik ga dit jaar voor de derde keer.
Omdat het niet de hele nacht doorgaat is het minder dan andere festivals. En het is kleinerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zit het met het nachtleven op de camping? Als het programma topt om 00:00 wat dan? Misschien toch zaterdag rijden nu![]()
Maar ook geen feesttent of iets? Het moet van d bezoekers zelf komen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef µ het volgende:
[..]
Omdat het niet de hele nacht doorgaat is het minder dan andere festivals. En het is kleiner. Maar het is zeker gezellig hoor
.
Niet voor zover ik mij kan herinneren. Wel koffie 's ochtendsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ook geen feesttent of iets? Het moet van d bezoekers zelf komen?
Ah oke. Dus het is het wel waard om pas 20:00 op zaterdag aan te komen? Of kan je dan beter die camping overslaan en pas zondagochtend erheen tuffen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef µ het volgende:
[..]
Niet voor zover ik mij kan herinneren. Wel koffie 's ochtends.
En een hoop radiootjes links en rechts.
Dan zou ik zondag gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke. Dus het is het wel waard om pas 20:00 op zaterdag aan te komen? Of kan je dan beter die camping overslaan en pas zondagochtend erheen tuffen?
Ah oke. Wij gaan even kijken. Als ik mijn werk kan verzetten rijden wij om 15:00 erheen en anders lijkt mij zondag alleen ook beterquote:
Even hun mail afwachten of wij nog een campingkaart kunnen krijgen bovenop dat ticket en dan rijden wij zaterdag om 14:00 al wegquote:
De regels overtreden en gaan huilen als je daarvan de consequenties moet dragenquote:
Ben er vandaag even geweest, lokaal evenement inderdaad wat nog wat mensen uit de randstad moet gaan trekken. Verwacht dat dat volgend jaar wel gaat gebeuren met mogelijk nieuwe locatie en uitbreiding, al was en is dit nog steeds een bijzonder fijne plek.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
Indian Summer Festival was leukUnderworld was fuckin gaaf gisteravond! Wel duidelijk een lokaal festival eigenlijk.
De locatie is zeker gaaf maar het is niet ideaal qua ligging en bereikbaarheid ook. Geen idee trouwens hoe de camping was aangezien wij in een hotel verderop zaten maar als er meer mensen uit de rest van Nederland komen ook kan het alleen maar leuker worden!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben er vandaag even geweest, lokaal evenement inderdaad wat nog wat mensen uit de randstad moet gaan trekken. Verwacht dat dat volgend jaar wel gaat gebeuren met mogelijk nieuwe locatie en uitbreiding, al was en is dit nog steeds een bijzonder fijne plek.
ISF was zeker geslaagd. Kensington en Chef'Special waren erg goedquote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
Indian Summer Festival was leukUnderworld was fuckin gaaf gisteravond! Wel duidelijk een lokaal festival eigenlijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:49 schreef µ het volgende:
[..]
ISF was zeker geslaagd. Kensington en Chef'Special waren erg goed. Goeie sfeer, toch prima weer geworden
.
Ja die was functioneelquote:Op maandag 16 juni 2014 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Hoe was de camping? Heerlijk weer inderdaad ook.
Heb ik nog feestjes gemist? Ja, die parkeerplaats was al ver lopenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:51 schreef µ het volgende:
[..]
Ja die was functioneel. Best een stuk lopen van het terrein, 30 minuten ofzo
.
Douches waren prima.
Op de camping niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik nog feestjes gemist? Ja, die parkeerplaats was al ver lopen![]()
Wij zijn na het festival in Bergen nog in een kroeg geweestLeuk die lokale jeugd
A$AP Rocky is wel leuk, verder vind ik het maar zo zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog een nieuw festival in de Goffert.
[ afbeelding ]
Ik denk dat enorm hot en hip en happening is onder heel veel mensen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
A$AP Rocky is wel leuk, verder vind ik het maar zo zo.
Niet echt mijn genre ook dat festival.
Zou heel goed kunnen hoor, ken ook lang niet alles van het affiche. Volgens mij vrij veel R&B toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat enorm hot en hip en happening is onder heel veel mensen.
Maar die gaan er niet voor naar de Goffert denk ik.
Yep, had dit in het Amsterdamse bos gehouden of Sloterpark gehouden en je had uitverkochte huis denk. Weet niet of de massa naar Nijmegen gaat hiervoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor, ken ook lang niet alles van het affiche. Volgens mij vrij veel R&B toch?
Idd had gewoon in Amsterdam/Rotterdam moeten zijn. De R&B liefhebbers zitten toch wat meer in de randstad heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yep, had dit in het Amsterdamse bos gehouden of Sloterpark gehouden en je had uitverkochte huis denk. Weet niet of de massa naar Nijmegen gaat hiervoor.
Iemand aanraders? Is hier nog veel te zien op het gebied van indie/alternative rock?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Exit is ook compleet.
[ afbeelding ]
Jambinai is erg tof, maar zit niet in die hoek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:16 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Iemand aanraders? Is hier nog veel te zien op het gebied van indie/alternative rock?
Craig Davidquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog een nieuw festival in de Goffert.
[ afbeelding ]
Adele doet geen festivals, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Interessant voor het festival seizoen 2015. Adele gaat touren waarschijnlijk.
Zou wel wat zijn voor Pinkpop denk ik.
Heeft ook op Norh Sea Jazz gestaan. Maar goed dat is misschien weer net een andere vorm van festivals dan Pinkpop natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Adele doet geen festivals, toch?
Wel veel drugs gebruik toch? Staat het op bekend. Vind de line-up ieder jaar best tof, maar hoor veel negatieve dingen over het festival zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Ramboetan het volgende:
Zo gisteren terug gekomen van Dour. Wat was het dit jaar weer helemaal te gek. Niet normaal en ook helemaal niet duur voor wat je allemaal kunt zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |