Op ISF zaten die 'pasjes' aan je armbandje vast.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Vorig jaar op Exit festival in Servië ook een systeem met passen. Werkte opzich wel prima, maar wat wel fijn is wanneer je af rekent er duidelijk staat hoeveel er op je kaart staat. Een heel groot nadeel van dit systeem is rondjes geven. Sta je 5 biertjes met 5 passen af te rekenen
Mmm dat is idd niet erg handigquote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef µ het volgende:
[..]
Op ISF zaten die 'pasjes' aan je armbandje vast.
Naast dat je 1 betaling net met 5 losse bandjes kan doen, moest je dus eigenlijk ook iedereen meenemen.
Wat een rotsysteem.
Dat lijkt me ook vrij kut, er was imo niks mis met het muntjes systeem. Volgende week eens kijken hoe het werkt op BKSquote:Op maandag 16 juni 2014 14:59 schreef µ het volgende:
En nog iets, door die klotechips moet je continu over geld nadenken op een festival, iets waar ik totaal niet mee bezig wil zijn.
"Hoe veel heb ik nog?", "Hoe veel euro kost dit precies?", "Kan ik dit nog betalen?"
Ik wil gewoon een berg muntjes halen en uitgeven in plaats van dit gezeur.
Sterkte...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij kut, er was imo niks mis met het muntjes systeem. Volgende week eens kijken hoe het werkt op BKS
Je kon wel een pasje voor de hele groep nemen die je dan met iedereen kon vullenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef µ het volgende:
[..]
Op ISF zaten die 'pasjes' aan je armbandje vast.
Naast dat je 1 betaling net met 5 losse bandjes kan doen, moest je dus eigenlijk ook iedereen meenemen.
Wat een rotsysteem.
Nu geef je gewoon de pas mee aan die gene.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:20 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De vraag is inderdaad: waarom.
Met muntjes gaat het prima en ik hoor nooit iemand klagen over de muntjes. Echter zijn er wel vele haken en ogen aan digitalisering, en dan voornamelijk het halen van rondjes. Ik bedoel: hand ophouden en een of twee slachtoffers gaan op pad is toch de meest gebruikte manier. Dat ontbreekt bij deze manier.
Moet die dan niet meerdere pasjes laten scannen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nu geef je gewoon de pas mee aan die gene.
Nee je hebt de chip in je polsbandje maar je kan ook een los pasje nemen. Dat pasje kun je dus gebruiken voor je hele groep. Alleen je zal wel met zijn allen gelijkertijd de kaart op moeten laden wanneer die leeg is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Moet die dan niet meerdere pasjes laten scannen?
Dat betekent dus meer gedoe dan met muntjes waarbij iedereen een eigen verantwoordelijkheid heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee je hebt de chip in je polsbandje maar je kan ook een los pasje nemen. Dat pasje kun je dus gebruiken voor je hele groep. Alleen je zal wel met zijn allen gelijkertijd de kaart op moeten laden wanneer die leeg is.
Hoe bedoel je? Er is maar 1 pas. Dus je geeft die pas aan iemand mee (of 2 personen om bier te halen) en dan ben je klaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dat betekent dus meer gedoe dan met muntjes waarbij iedereen een eigen verantwoordelijkheid heeft.
En dan wil de ene helft van de groep artiest A zien en de andere helft artiest B en dan ben je weer de lul.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er is maar 1 pas. Dus je geeft die pas aan iemand mee (of 2 personen om bier te halen) en dan ben je klaar.
Je zegt dat je hem gezamenlijk moet opladen. Dat is dus meer gedoe.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er is maar 1 pas. Dus je geeft die pas aan iemand mee (of 2 personen om bier te halen) en dan ben je klaar.
Als ik zat ben raak ik altijd mijn muntjes kwijt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:29 schreef µ het volgende:
De vraag is voor mij voornamelijk welk probleem ze er mee proberen op te lossen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |