Saucony gaat heerlijk lekker dit jaar, alhoewel ik dit toch een mindere vind dan de space snack. Iemand enig idee wanneer deze gaat droppen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:27 schreef Xurk het volgende:
Alle details voor de laatste EB x Saucony "Space Race" pack release zijn bekend, voor de Shadow 6000 "Moonwalker" dus. 31 mei bij de winkels en 2 juni online, schijnbaar 100% EB exclusief (al heb ik nog steeds de "Space Snack" bij geen andere winkels aangekondigd gezien).
http://extrabutterny.com/(...)0-video-photos-info/
Op zich best netjes, behalve dan dat voor mij persoonlijk die zwarte midsole het verpest. Daar hou ik 9/10 keer niet van. En de Shadow 6000 zool vind ik sowieso minder fraai dan die van de 5000 en de Shadow Master. Ik ben wel heel benieuwd wat de gimmicks bij deze release gaan worden, dat doet Saucony erg leuk dit jaar.
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Het stond in mijn post maar een beetje verstopt tussen de regels doorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:52 schreef Matip het volgende:
Saucony gaat heerlijk lekker dit jaar, alhoewel ik dit toch een mindere vind dan de space snack. Iemand enig idee wanneer deze gaat droppen?
Bij Lock & Load in Utrecht hebben ze gezegd dat ze de Space Snacks binnen krijgen, maar het blijft verder angstvallig stil.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jammer dat die roze space snacks nergens in NL gedropt zijn...
Lekkerquote:
Gisteren aan de lijn gehad, helaas niet het geval, ook bij een Woei zie ik niks staan. Volgens mij is hij elders wel al gewoon gedropt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:35 schreef Xurk het volgende:
[..]
[..]
Bij Lock & Load in Utrecht hebben ze gezegd dat ze de Space Snacks binnen krijgen, maar het blijft verder angstvallig stil.
[..]
Jeetje, totaal overheen gelezen. Lock & Load krijgt ze inderdaad als het goed is, ongeveer twee weken na de release bij extra butter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:35 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het stond in mijn post maar een beetje verstopt tussen de regels doorIn ieder geval in-store bij Extra Butter op 31 mei en op hun website op 2 juni. Daarna nergens meer.
[..]
Bij Lock & Load in Utrecht hebben ze gezegd dat ze de Space Snacks binnen krijgen, maar het blijft verder angstvallig stil.
[..]
Lekker
Lekker! Welke is dit?quote:
Ja is steeds erger aan het worden. 3 jaar geleden stond je er als eerste als je een uurtje van te voren kwam bij een sale. Campen was meestal gewoon heel vroeg komen en je hoefde niet 3 dagen voor de winkel te slapen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:57 schreef Apostrof het volgende:
Pff, die foto's die op Epic's facebook staan. Lijkt haast nog hectischer dan die Supreme foams in NY. Ik lees ook al weer van die slechte verhalen op sneakerfora over de Jordan 6 release.
Zijn sneakers (en streetwear) momenteel populairder dan ooit? Moet eerlijk zeggen dat ik ook pas sinds vorig jaar echt flink consumeermaar voordat ik er geld voor had volgde ik ook al vaak releases en dan was nooit zo'n chaos, toch? Komt het door instagram en facebook die zorgt dat veel meer mensen bereikt worden?
Ik heb een New Balance in US 13 en 14 terwijl ik Air Max in 14 hebquote:Op zondag 25 mei 2014 22:59 schreef Maastoren het volgende:
Klopt het dat New Balance zo klein valt? Lees en hoor overal dat ik minimaal 1,5 maat groter moet bestellen tov van Air Max bijv.
Ebay/MP. Kans op rerelease ongeveer 0,000000%.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand die weet waar ik deze kan krijgen (maat45) of waar ze mogelijk nog een keer gereleased worden?
[ afbeelding ]
Liberty release van vorig jaar waar toen vrij makkelijk aan te komen was. Maar daar heb je nu niets aan natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 23:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand die weet waar ik deze kan krijgen (maat45) of waar ze mogelijk nog een keer gereleased worden?
[ afbeelding ]
Ja, klopt.. toen twijfelde ik en nu heb ik spijtquote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Xurk het volgende:
Liberty release van vorig jaar waar toen vrij makkelijk aan te komen was. Maar daar heb je nu niets aan natuurlijkWat Modus zegt.
En op K'lekt in maat 44.5 voor ¤ 220, uit Zwitserland.
Zie op die site veel adidas prime knit pure boost staan. Jammer dat ik ze niet heb weten te bemachtigen tijdens de release. Ga er nu iig geen 250 voor betalen.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef Xurk het volgende:
Goed bezig Matip!
[..]
Liberty release van vorig jaar waar toen vrij makkelijk aan te komen was. Maar daar heb je nu niets aan natuurlijkWat Modus zegt.
En op K'lekt in maat 44.5 voor ¤ 220, uit Zwitserland.
Voor deze sneaker zou ik ook nooit ¤ 220 betalen hoor, het is dan wel een QS geweest maar was volop verkrijgbaar en een stuk minder snel uitverkocht dan de Liberty release van afgelopen maand (die terecht harder ging ook). Resellprijzenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja, klopt.. toen twijfelde ik en nu heb ik spijt44.5 pas ik net niet.. een ¤220 is sowieso too much
Je bedoelt de nieuwste Liberty denk ik? Kicks-crew en Kix-files zijn inderdaad legit maar je betaalt er wel een stuk meer plus dat je kans hebt op douanekosten.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kom even binnenvallen.
Ik wil de Nike Air Max 1 Liberty bestellen. Nu zag ik hier al dat de site Kick-crew wel betrouwbaar is. Maar nu las ik op een Nederlandse site volgens mij dat ze vrij klein vallen, maar op andere sites zie ik dat nergens terug.
Zit er veel verschil in de maatvoering van de Air max of is dit voor elke uitgave/model hetzelfde?
Ik heb nu Nike Sky high's in 38. Vorige jaar een paar Nike Thea's besteld in 38 maar die waren veel te klein. Wil de Air max in 39 bestellen.....maar retourneren naar US is nogal lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |