Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Op vrijdag 9 mei 2014 09:12 schreef cafca het volgende: Heb ik me ingeschreven voor de Ten Miles, krijg ik nu de vraag of ik mee wil doen met een bedrijfsteam....
Kan je het startnummer laten omzetten naar mijn naam en mijn bijbehorende startvak? Want ik wil die ook wel gaan lopen, maar heb me nog niet ingeschreven...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Kan je het startnummer laten omzetten naar mijn naam en mijn bijbehorende startvak? Want ik wil die ook wel gaan lopen, maar heb me nog niet ingeschreven...
Ik heb me ingeschreven voor de 10km, ik kan wel even informeren wat er mogelijk is.
Poef, effe bijkomen van een heel gezellig afscheidsetentje. Kreeg nog allemaal kadootjes ook Maar na een drukke werkweek met lange dagen hakt zo'n corpuleus diner (+veel wijn) er in. Waar is de rollatorsmiley?
Vanavond een eerste poging om een eigen tempo LDL groep te creeren naast de huidige LDLers (die te snel gaan). Kijken wat oproep oplevert. We zijn al met 2 dus dat is al genoeg - 14 km op de planning.
Ik zal de eerste 5 teams dit weekend inschrijven! Natuurlijk kan je je nog blijven aanmelden voor de teams, zodat we nog 1 of 2 teams meer kunnen afvaardigen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik zal de eerste 5 teams dit weekend inschrijven! Natuurlijk kan je je nog blijven aanmelden voor de teams, zodat we nog 1 of 2 teams meer kunnen afvaardigen!
Gezelligheid
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Bijna alle GPS-en voldoen tegenwoordig wel aan die eisen, hoewel de nauwkeurigheid van de gps van de laatste modellen nog wel eens te wensen overlaat; misschien omdat de klokjes steeds kleiner worden. Vooral de nieuwe Garmins schijnen daar last van te hebben.
Kijk eens op DCRainmaker's website, die heeft uitgebreide reviews van echt alle soorten horloges, met een handige comparison chart. En kijk op Fellrnr's site voor een test van "GPS accuracy" van een aantal modellen.
De reviews zijn toch erg kritisch over de 620? En de 610 ddoet het wel goed. En volgens mij schelen die qua formaat helemaal niks.