Ik ben er inmiddels al aan gewend geraakt, daarnaast heb ik niets tegen de EU. Een verdeeld Europa was vroeger handig, o.a. die competitie zorgde ervoor dat Europa uitgroeide tot het machtigste gebied op Aarde, tegenwoordig zorgt die verdeeldheid dat Europese landen an sich te klein zijn, om te concurreren met de grote landen zullen we nauw moeten samenwerken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Stelling 2: Stoor jij je ook aan deze verkapte pro-Europese symboliek???
Je blijft toch een triest figuur hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:26 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ook niet. IK heb speciaals daarvoor een BMW uit Amerika laten overkomen. Moet ik niet tenminste niet met die afschuwelijke symbolen rondrijden. Maar niet iedereen heeft die financiele mogelijkheden. Daarom deze topic...
Baas. Welke BMWquote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:26 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ook niet. IK heb speciaals daarvoor een BMW uit Amerika laten overkomen. Moet ik niet tenminste niet met die afschuwelijke symbolen rondrijden. Maar niet iedereen heeft die financiele mogelijkheden. Daarom deze topic...
Ik ben gewoon naar Zwitserland verhuisd, maar ik snap ook wel dat niet iedereen daar de financiele middelen voor heeft en daarom maar een autootje importeert.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:26 schreef 729Sinistra het volgende:
Daar heb je meteen het probleem te pakken toch? Nauw samenwerken heeft niet voor iedereen dezelfde definitie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al aan gewend geraakt, daarnaast heb ik niets tegen de EU. Een verdeeld Europa was vroeger handig, o.a. die competitie zorgde ervoor dat Europa uitgroeide tot het machtigste gebied op Aarde, tegenwoordig zorgt die verdeeldheid dat Europese landen an sich te klein zijn, om te concurreren met de grote landen zullen we nauw moeten samenwerken.
Nee. Kost alleen maar meer (administratie etc)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Stelling 1: Zou het niet beter zijn de EU-vlag optioneel te maken.
Nee, totaal niet. Het boeit me geen fuck welk symbooltje op een kentekenplaat staat.quote:Stelling 2: Stoor jij je ook aan deze verkapte pro-Europese symboliek???
Goed idee! maakt het een stuk makkelijker je auto te jattenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb liever gewoon helemaal geen kentekenplaat.
Zender erin.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:44 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Goed idee! maakt het een stuk makkelijker je auto te jatten
Geen AA kentekenplaat hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb liever gewoon helemaal geen kentekenplaat.
JIJ hebt dus speciaal voor dat eu teken een auto uit Amerika gehaald zodat je dat tekentje dus niet op je kenteken hoeft te hebben?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:26 schreef 729Sinistra het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:26 schreef 729Sinistra het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |