Zweden en Noorwegen zitten in de eerste helft, dus maakt het toch niet veel uit wat de productie voor positie voor ze kiest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik zou ook nog niet teveel durven hopen op 'Denemarken zorgt wel dat ze afwisselen qua uptempo enzo'. Ga er niet van uit dat ze Nederland automatisch een goede startpositie geven hoor. De Denen gunnen hun buurlanden een betere startpositie denk ik...
Tjah allemaal koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk qua loting? Tussen kansloze nummers? Of vooral tussen ander soort acts? Of juist tussen goede nummers?
En wat wil je dus niet?
Gaan ze niet doen. Een nummer als dat van ons plaats je niet na een pauze.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze hebben er alle baat bij om ons na de pauze te plannen.
Zo laat mogelijk, maar niet bij de laatste 3.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk qua loting? Tussen kansloze nummers? Of vooral tussen ander soort acts? Of juist tussen goede nummers?
En wat wil je dus niet?
twitter:Swedish_Damian twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 00:21:01Last nine winners performed not earlier than 17th. Which may result in The Common Linnets vs. Molly vs. András in the final. reageer retweet
Het zijn wel de nummers waarvan ik het niet erg vinden als ze winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:25 schreef Fred_B het volgende:
twitter:Swedish_Damian twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 00:21:01Last nine winners performed not earlier than 17th. Which may result in The Common Linnets vs. Molly vs. András in the final. reageer retweet
Maar volgens die tweet toch juist wel bij de laatste 3?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo laat mogelijk, maar niet bij de laatste 3.
Mwah. Ze willen ons de kop inslaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Een nummer als dat van ons plaats je niet na een pauze.
Helemaal goed, dat doen we.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:25 schreef Fred_B het volgende:
Hij klonk verschrikkelijk zenuwachtig vandaag en heeft de eerste helft geloot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:26 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens, wat ik heeeeel vreemd vind is dat Noorwegen niet stijgt.
Denk dat we te veel verwachten van Zweden sinds Euphoria. Aan de andere kant dit nummer is wel typisch Zweedse pop. Maar geweldig? Nee, voor mij ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nog steeds niet plaatsen. Een degelijk nummer, maar werkelijk niets wat je bij blijft.
Eigenlijk heeft Zweden alleen voor dat het Zweden is en dus al 48 punten gaat pakken van het scandinavische blok.
Gezien de performance is dat niet zo heel vreemd, die viel namelijk nogal tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:26 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens, wat ik heeeeel vreemd vind is dat Noorwegen niet stijgt.
Ja klopt wel, maar het toch minstens top 5 voor hem verwacht..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij klonk verschrikkelijk zenuwachtig vandaag en heeft de eerste helft geloot.
Nee, met zo´n groot deelnemersveld van 26 worden de kijkers op een gegeven moment een beetje vermoeid en hebben ze het wel gezien, waardoor ze hun lijstje favorieten tegen die tijd wel rond hebben. In dit geval komt Denemarken ook sowieso als 23e, dus vlak daarna is de zaal nog bijzonder rumoerig,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar volgens die tweet toch juist wel bij de laatste 3?
Ingewikkeld allemaal, maar wel interessant
Het zijn toch vooral de politieke machten die elkaar haten. Uiteraard ook wel een deel van de bevolking die van jongs af aan die haat aangeleerd krijgt, maar ik denk dat er best een groot deel van de Azeri is, die de haat gewoon niet voelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:27 schreef aarontje112 het volgende:
Opmerkelijk, Armenië staat op 5 in Azerbeidzjan, die landen haten elkaar tot op het bot
Birds werd ook pal na de pauze gegooid...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Een nummer als dat van ons plaats je niet na een pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |