quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
El Greco?quote:
Kennis is macht!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef MREn het volgende:
wat is het evolutionair voordeel van het weten van deze vraag?
Wie?quote:, 1e Burggraaf van St Albans (Londen, 22 januari 1561 – Highgate, 9 april 1626) was een Engelse filosoof, staatsman, advocaat, jurist, auteur en pionier van de wetenschappelijke methode.
quote:(Dublin, 28 oktober 1909 – Madrid, 28 april 1992) was een Ierse expressionistische kunstschilder.
yepyepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Reclame voor welk bedrijf?quote:Sinds begin jaren 80 heefteen succesvolle reclamecampagne lopen rondom de term "Het
XXX". Hierin hebben verschillende bekende en minder bekende Nederlanders een hoofdrol gespeeld. Onder andere ex-Miss World Corine Rottschäfer, meesterkok Paul Fagel, wijnschrijver Hubrecht Duijker, en schrijver/columnist G.L. van Lennep, maar ook pianist Wibi Soerjadi, actrices Famke Janssen en Esmée de la Bretonnière, schrijver Joost Zwagerman, Joop Doderer, Derek de Lint, Huub Stapel en Ellen ten Damme waren deel van de campagne. In de laatste campagnes van
speelt Chris Zegers de hoofdrol.
Zwitser Leven?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef plagvreugd het volgende:
Opstarter...
[..]
Reclame voor welk bedrijf?
yepyepquote:
Geen idee eigenlijk. Gokje Nibali?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef pipster het volgende:
Vandaag gaat de Giro d’Italia weer van start, wie was vorig jaar de winnaar?
Wat?quote:De(Tursiops truncatus) is een dolfijnensoort. Deze robuuste maar gestroomlijnde, grijze dolfijn, heeft een duidelijke snuit. De wittige onderkaak is net iets langer dan de bovenkaak. De
heeft een sigaarvormig lichaam met een slank staartstuk, spitse flippers, grijze bovendelen en een witte buik. Wereldwijd is het een veel voorkomende dolfijnensoort. De
die langs de Nederlandse en Belgische kust gevonden werden, varieerden in lengte van 110 cm tot 380 cm. De gemiddelde lengte bedroeg 270 cm. De kleinste exemplaren, zogenaamde neonaten (pas geboren individuen van minder dan 140 cm), spoelden tussen mei en september aan. De
van de Noordzee zijn over het algemeen nogal zwaar gebouwde dieren, veel robuuster dan hun tropische soortgenoten.
yepyepquote:
Heeft Joop Doderer geen goed gedaan.quote:
Daar ging Swiebertje...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Joop Doderer geen goed gedaan.
Goeiemorgen.
yepyepquote:
Dat ze kamioenen zijn. Hier ook in de kantine.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef MadMaster het volgende:
Welke song van Kees Prins is regelmatig in de Arena te beluisteren?
Jij maakt wat mee in je leven...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ze kamioenen zijn. Hier ook in de kantine.
Die scheten zelfs in je bek.quote:
Je hoeft alleen de 'n' om te draaien, en de boodschap verandert helemaal.quote:
Het gebeurt echter maar zelden dat de cup daar ook blijft...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef ß het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de 'n' om te draaien, en de boodschap verandert helemaal.
Dit is mijn club, mijn ideaal. Ajax is de mooiste club van allemaal. Het ken dooie, het ken vrieze, etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gebeurt echter maar zelden dat de cup daar ook blijft...
Kom op mensen, deze song kan in elk stadion gezongen worden.
Ik zet 'm even in: "Dit is .... ...."
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Dit is mijn club, mijn ideaal. Ajax is de mooiste club van allemaal. Het ken dooie, het ken vrieze, etc.
Diana had qua tijdsbeeld gekund, daar was ze wel bevriend mee. In Huize Ozon was ze dan ook vaak.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:31 schreef pipster het volgende:
Ik ken haar eigenlijk vooral als blondine, maar ik ga toch even een gok doen op Diana Ozon, die vind ik hier wel bij passen.
Louise...quote:
Neuh, ook nu ik het antwoord weet ken ik d'r nietquote:
OK, klein generatiekloofje dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef pipster het volgende:
Ik hing meer in Parkhof Alkmaar rond vanaf eind jaren tachtig, begin negentig en dan vooral voor de muziek, en niet zo zeer voor de scene. Maar heb nog wel een paar boeken thuis staan van mevrouw Ozon.
Is correct! Ik was zelf eerst Jemen vergeten omdat dat in het Engels met een Y begint.quote:
Het isquote:
quote:
Stand AKQ # 3054:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:02 schreef plagvreugd het volgende:
Van films als een regisseur zijn naam er niet meer aan wil verbinden.
Wie?quote:(Londen, 20 december 1948) is een Britse componist, musicus en producer. Hij is bekend als producer van onder andere Pink Floyd (Dark Side Of The Moon) en werkte bij de beroemde Abbey Road Studios.
Later richtte hij in de jaren '70 de band TheProject op. Met veel (meer en minder) bekende studiomuzikanten maakte deze band zeer gepolijste conceptalbums.
yepyepquote:
Van Voornveld & Co. (Venco)quote:
Dat was hetquote:
En door gemeentelijk herindeling staat die nu in IJsselsteinquote:
Nieuwegein en Utrecht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:57 schreef MREn het volgende:
IJsselstein kent zelfs een tramnet. Welke twee steden worden nog meer door dit tramnet aangedaan?
Irving, en de basketballer heet Earvin, maar close enough.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
Wel zin om een vraag van mij te beantwoorden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
It is, maar ik had geen zin om te antwoorden...
Astana ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:48 schreef Mark het volgende:
Welke ploeg won de ploegentijdrit in de eerste etappe van de Giro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
volgende vraag dusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef tong80 het volgende:
Orica Greenstep zie ik net op het VRT-Journaal.
Stand AKQ # 3054:quote:
nope.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
lijken mij superfijne bedden van de IKEA
deense.quote:
Opgezocht. Hindi is iig fout, t is een taal waarvan ik nog nooit heb gehoord, maar mssn ligt dat aan mijquote:
nee ligt aan jou. Ook echt nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:14 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Opgezocht. Hindi is iig fout, t is een taal waarvan ik nog nooit heb gehoord, maar mssn ligt dat aan mij
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:14 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Opgezocht. Hindi is iig fout, t is een taal waarvan ik nog nooit heb gehoord, maar mssn ligt dat aan mij
BoL bedoelt denk ik dat het niet aan jou ligt. Dacht ff dat ie het cynisch bedoelde maar ook ik ken het helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ligt aan jou. Ook echt nog nooit van gehoord...
Ja dat nam ik ook maar aan. Doe wel een opstarter...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
[..]
BoL bedoelt denk ik dat het niet aan jou ligt. Dacht ff dat ie het cynisch bedoelde maar ook ik ken het helemaal niet.
Welke film?quote:There's no place like home.
quote:Toto, I've a feeling we're not in Kansas any more.
yepyepquote:
quote:
quote:(New York, 20 oktober 1958) is een Amerikaanse acteur van Deense afkomst. Hij werd genomineerd voor een Academy Award, een Golden Globe en een BAFTA Award voor zijn rol in Eastern Promises. Meer dan tien andere filmprijzen werden hem daadwerkelijk toegekend, waaronder verschillende samen met de gehele cast van The Lord of the Rings-filmtriologie, waarin hij de rol van Aragorn vertolkte.
wie?quote:(born August 14, 1965) is an American fashion and portrait photographer who has shot advertising campaigns for Marc Jacobs, Aldo, Supreme, Sisley, Tom Ford, and Yves Saint Laurent among others. He has also done work for magazines such as Rolling Stone, GQ, Vogue, Vanity Fair, Harper's Bazaar, i-D, and Vice
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:26 schreef DragonFodder het volgende:
Die Nigel van America's next top model?
Wat?quote:In de optica is eeneen (meestal ronde of veelhoekige) opening in de lichtbaan van een lens of objectief die een bepaalde hoeveelheid licht door kan laten of tegenhouden. Het midden van het
valt samen met de optische as van de binnenvallende lichtbundel in het instrument of objectief.
yepyepquote:
Van wie ? The Who ?quote:
quote:
yeppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 08:50:53 ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]Stand AKQ # 3054:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 Mark
8 plagvreugd
6 HilarityEnsues
3 pipster
3 lubje25
3 MadMaster
2 enilnomrow
1 Berkery
4 MREn
1 Etcetera
1 slaveloos
2 BeamofLight
1 Doc
2 Ahmad1nejad
2 tong80
1 Yankee
1 takata
1 Monopoly
quote:
Kijk, een generatiegenootquote:Op maandag 12 mei 2014 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mexicaantje, oranje hoed,
Caraco ijs, geweldig goed!
Hier wordt het vooral aapje gooien genoemd. Doen we elke woensdagmiddag bij mij aan de bar om een rondje. Voor te lachen wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:16 schreef Mark het volgende:
Hint sloeg op Mexicaantje, zoals het ook wel heet. Maar mexen is ook goed
Stand AKQ # 3054:
6 Mark
8 plagvreugd
6 HilarityEnsues
3 pipster
4 lubje25
3 MadMaster
2 enilnomrow
1 Berkery
4 MREn
1 Etcetera
1 slaveloos
2 BeamofLight
1 Doc
2 Ahmad1nejad
2 tong80
1 Yankee
1 takata
1 Monopoly
Dat ken ik nog wel ja haha in gedachten sta ik weer in het winkeltje van het openlucht zwembad.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mexicaantje, oranje hoed,
Caraco ijs, geweldig goed!
Je F5 deed het weer?quote:
Bedrogen echtgenoot ?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:31 schreef Mark het volgende:
Een vriend vertelde me ooit dat men in Frankrijk altijd hard moest lachen om Philip Cocu vanwege zijn naam. Weet iemand hier wat le cocu in het Frans betekent?
Zo niet dan zal ik straks de vertaling geven en mag men daar de betekenis van geven
Yep, hilarisch dus voor die Fransenquote:
Omdat de F-Side tijdens het Umbro-toernooi in Engeland tientallen bossen wortelen naar Ed Konijn gooide...quote:Op maandag 12 mei 2014 11:12 schreef tong80 het volgende:
Waarom moet een Pool lachen als je de naam Ed de Goeij uitspreekt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |