Da's een fake roddel volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, door, maar mogelijk gediskwalificeerd als blijkt dat Wit Rusland conchita gecensureerd heeft
Dan hadden ze dat eerder moeten doen, lijkt mij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, door, maar mogelijk gediskwalificeerd als blijkt dat Wit Rusland conchita gecensureerd heeft
Zal bij veel landen ook wel wat te controversieel zijn denk ik ja. En daarnaast denk ik dat het liedje toch net wat te weinig zal blijven hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat Oostenrijk geen echte concurrentie is voor de winst eigenlijk.
malta moet ook in de eerste helft terecht komen en anders zo ver mogelijk bij ons vandaan, maar moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk van ze was, wel leuk nummer verder maar live geen wow moment zoals bij onze inzendingquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Het wordt een hele interessante strijd...Zweden en Oostenrijk zitten elkaar in de weg denk ik qua ballad, Nederland, Noorwegen en Malta zitten in de verstilde liedjes/countryhoek... Het wordt de spannendste strijd in jaren
als ze het vanaaf tijdens de liveuitzending doen, dan nu..quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat eerder moeten doen, lijkt mij?
Ik gun het Conchita wel. Gewoon puur om het liedje, de fantastische stem en de show... niet om het statement dat ze wilt maken. Dat is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Pffff, het zal toch niet dat we tweede worden uiteindelijk he (achter Oostenrijk)Ik hoop maar op een eerste helft-loting van Conchita...
Fuck alles ten oosten van Berlijn, nu gaan wij ze een keer terugpakken door massaal te block votenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef TDHS het volgende:
het itunes lijstje van Conchita is toch wel erg westers:
19-Sweden
44-Finland
46-Austria
60-Denmark
70-Netherlands
90-Switzerland
94-Austria
106-Portugal
110-Sweden
112-Norway
123-Netherlands
163-Finland
171-Switzerland
225-Ireland
252-Germany
337-Russia - See more at: http://esctracker.com/#sthash.EEpEEkfD.dpuf
Thanks!!quote:
Nico is groot fan hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
Zie die nic0 en Femke Halsema bij P&W even lekker verheven boven alles lachen om Cornald die het ESF bespreekt.![]()
En niet zo hoog in die lijsten als bijv Nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef TDHS het volgende:
het itunes lijstje van Conchita is toch wel erg westers:
19-Sweden
44-Finland
46-Austria
60-Denmark
70-Netherlands
90-Switzerland
94-Austria
106-Portugal
110-Sweden
112-Norway
123-Netherlands
163-Finland
171-Switzerland
225-Ireland
252-Germany
337-Russia - See more at: http://esctracker.com/#sthash.EEpEEkfD.dpuf
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Pffff, het zal toch niet dat we tweede worden uiteindelijk he (achter Oostenrijk)Ik hoop maar op een eerste helft-loting van Conchita...
Ja, maar dan toch niet in het enige jaar dat wij ook kans hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik gun het Conchita wel. Gewoon puur om het liedje, de fantastische stem en de show... niet om het statement dat ze wilt maken. Dat is nu wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |