Ik denk dat ze ook een hoop freak-show / hahaha-stemmen gaat krijgen van mensen die het festival zogenaamd niet leuk vinden maar 'moeten' kijken en het stiekem best leuk vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Unites het volgende:
Weetje.. ookal vind ik Oostenrijk heel goed en zal het na vanavond wel heel veel gaan stijgen...
Ik denk niet dat ze die sympathiestemmen blijven behouden.
De markt verandert ook, de landen die niet door zijn, worden verwijderd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Altijd als er een uitslag volgt. Net als een goal bij voetbal, wordt hij doorgaans suspended.
Haha, zei het net ook al jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef grazz het volgende:
Ik vind het checken van die odds en itunes bijna net zo spannend als het wel of niet doorgaan naar de finale
eurovision.tvquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Unites het volgende:
Even tussendoor: kun je ergens de live-uitzending volgen? Want ik ben zaterdag logeren bij m'n opa en oma en die zullen vast wel niet tot 12 uur willen opblijven, dus dan kan ik het misschien op m'n telefoon kijken?
http://www.eurovision.tv/webtvquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Unites het volgende:
Even tussendoor: kun je ergens de live-uitzending volgen? Want ik ben zaterdag logeren bij m'n opa en oma en die zullen vast wel niet tot 12 uur willen opblijven, dus dan kan ik het misschien op m'n telefoon kijken?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef FIGHTME100 het volgende:
Ik denk niet dat Oost-Europeanen nou warm lopen van Oostenrijk.
Ze worden gewoon #2 of #3
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Greys het volgende:
Was die fake Robin Thicke nou Wit-Rusland jongens?
En is dus door? Da's het enige dat ik gemist heb, dan ben ik weer bij...
Yep. Cheesecake.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Greys het volgende:
Ja, door, maar mogelijk gediskwalificeerd als blijkt dat Wit Rusland conchita gecensureerd heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh, dus ook gewoon de reguliere uitzending, topquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |