Oeh, how much?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Animalmix het volgende:
Verder deze Develab sandalen in de aanbieding
Maat 21
[ afbeelding ]
Die had ik laatst ook op het oog.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is deze leuk als vervanging? http://nl.nextdirect.com/en/g562954s7#891537
Ze hebben nog een paar andere kleuren platte petten. Verzenden is gratis vanaf ¤20, dus je zou nog wel iets anders erbij moeten zoeken (ik heb daarz elf nooit zon probleem mee bij next....)
Dat is goed om te wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef mousemicky het volgende:
Bestaat die maat uberhaupt? Ik vind de petten van next vrij groot vallen trouwens, dus misschien past maat 1-2jr ook nog wel bij M. (en mocht ie niet passen, dan neem ik m wel van je over voor J)
Volgens mij wel! Ik pm je morgen dan kijk ik het even na.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Cathmar welke maat combisleeper? Als het boven het jaar is dan heb ik wel interesse in 1tje
muwaha jibster heeft wel een groot hoofdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:27 schreef Kimpossible het volgende:
Je had hier wel wat mee kunnen nemen klap!![]()
Die is nu in sale bij Kidscase zelf! 27euro nogwatquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef Suikertante het volgende:
Of misschien deze van Kidscase in 86 (of groter, als die bestaat)?
[ afbeelding ]
Als iemand die in 't nieuw tegenkomt hoor ik het ook graag! (hij heet Dale)
Ja denk het wel! Er ligt hier een stapel van mijn neefje. Morgen ff kijken voor je goed?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand jongens mutsjes? Voor uhm +- 3/4 maanden?
Ik wil graag mutsjes voor als J in de doek zit
Ik zou ze even mailen, misschien willen ze je matsenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Suikertante het volgende:
NEEEEE dat meen je niet. Ik heb hem net binnen
Toch bedankt voor de tip
oeh jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef danic het volgende:
[..]
Ja denk het wel! Er ligt hier een stapel van mijn neefje. Morgen ff kijken voor je goed?
Ben een beetje suf want bedacht me dat ik allang een foto had. Maten weet ik niet dus daar moet ik naar kijken. 3-4 maanden zegt me niet zoveel. Maat 56/62 zeg maar?quote:
Tis een andere winkelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou ze even mailen, misschien willen ze je matsen
Van mamalicious heb ik er 1, een grijze tricot..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft er nog iemand iets van het volgende te koop:
Positie korte broeken maat 46 (niet van H&M, die pas ik niet)
Positie zomerjurkjes maat 44/46
Positiebadpak maat 44/46
Ik besef me ineens dat ik bijna op vakantie ga en nog steeds niet geslaagd ben voor bovenstaande items
Zit daar een beetje model in?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van mamalicious heb ik er 1, een grijze tricot..
Badpak heb ik destijds online gekocht bij Wehkamp geloof ik. Ik heb er tien laten komen, en rustig één uitgezocht en de rest teruggestuurd. Misschien een ideetje? Zo duur zijn ze niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Positiebadpak maat 44/46
Ik besef me ineens dat ik bijna op vakantie ga en nog steeds niet geslaagd ben voor bovenstaande items
I know, (hoewel ze er nu niet 1 op voorraad hebben in die maatquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Badpak heb ik destijds online gekocht bij Wehkamp geloof ik. Ik heb er tien laten komen, en rustig één uitgezocht en de rest teruggestuurd. Misschien een ideetje? Zo duur zijn ze niet.
soort van lang hemd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is n losvallend jurkje... Niet getailleerd
Dat vind ik een goed beschrijving, zal straks als ik weer overeind sta een foto makenquote:
Nee, dat hoeft dan nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed beschrijving, zal straks als ik weer overeind sta een foto maken
Lief! Maar helaas niet wat ik precies zoekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ben een beetje suf want bedacht me dat ik allang een foto had. Maten weet ik niet dus daar moet ik naar kijken. 3-4 maanden zegt me niet zoveel. Maat 56/62 zeg maar?
Hierbij de foto. Zeg maar als je interesse hebt en in welke, check ik morgen ff de maat.
[ afbeelding ]
Ik heb een effen zwart badpak van Prenatal. L of XL dat moet ik even nakijken. Ik heb m nooit gedragen omdat het tietstukjes heeft en mijn boobs daar niet in passen (what was i thinking?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Positiebadpak maat 44/46
Ik heb ook nog wel een positiebadpak liggen van Tweka, maat 44.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Positiebadpak maat 44/46
ik denk ook niet dat mijn 90G daar in gaat passenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb een effen zwart badpak van Prenatal. L of XL dat moet ik even nakijken. Ik heb m nooit gedragen omdat het tietstukjes heeft en mijn boobs daar niet in passen (what was i thinking?) Kaartje hangt er nog aan.
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-DVDZ7ZF4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Album=DAYUE3IH#JDHDHRU3
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:20 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Lief! Maar helaas niet wat ik precies zoekbedankt voor het plaatsen iig!
Haha nee dat ziet er dat net zo charming uit als bij mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat mijn 90G daar in gaat passen![]()
Hobbes, ik kijk morgen even op mijn laptop, tnx!
Ja volgens mij heb ik nog een set in de kast liggen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand toevallig nog dé KV ringen in de aanbieding?
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand toevallig nog dé KV ringen in de aanbieding?
wat is de maat en merk van die zwart/paarse jurk? Ik zit mobiel en zie het nniet staan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een positiebadpak liggen van Tweka, maat 44.
Ik heb bijna alles in de aanbieding voor een prikkie.
Hier staat het grootste deel, komende week kan er meer bij.
http://smg.photobucket.co(...)%20mei%202014?page=1
nee,pagina 32quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef DJMomo het volgende:
Ik kom op de eerste pagina vd folder uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Lamb29 op 29-05-2014 17:45:03 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Mamalicious maat L. Ik pas hem met mijn maat 44.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
wat is de maat en merk van die zwart/paarse jurk? Ik zit mobiel en zie het nniet staan.
Beetje laat, sorry, maar hierbij de foto's van de bumbo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |