Danic maak je voor mij een foto?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef danic het volgende:
Prima hoor. Er is vast nog wel iemand anders geïnteresseerd. Hij staat mij niet in de weg
K heb alles uit de kast gehaald maar voor nu helaas...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Kyara het volgende:
Die bumbo's zien er niet uit maar zijn echt wel handig
Hier veel gebruikt voor de 1e hapjes. Ideaal.
Kledinghangertjes heb ik wel belangstelling voor!quote:Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een behoorlijk aantal van die kleine kledinghangertjes over. De kleren van S worden wat te groot ervoor, dus daar heb ik wat grotere hangers voor gekocht.
Iemand die ze graag wil hebben en op korte termijn op wil halen in Amsterdam?
Ook hebben we een éénpesoonsdekbed van de Hema over. Ophalen in Amsterdam op korte termijn.
het zijn 14 witte en 10 houtkleurige. Als je wil, kan ik een foto plaatsen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Kledinghangertjes heb ik wel belangstelling voor!
Jep!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:53 schreef Fannetje het volgende:
Is er hier interesse in een pakketje van vier (spijker) broeken maat 92? Twee zwarte en een lichtblauwe van H&M en een grijze met print van Tumble & dry?
Zo ja, dan maak ik even een foto!
Dat is grappig, ik heb exact die in die maat van mijn schoonzus gekregen! Dus nee dank je. Ze zijn wel heel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Teva's maat 22.5 (Suikertante, had jij nog belang?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik heb exact die in die maat van mijn schoonzus gekregen! Dus nee dank je. Ze zijn wel heel leuk
KJ krijg je niet gepmt.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat wil je hebben voor die blauwe, groene, ensspijkerbroek van de bovenste foto animalmix?
Is deze leuk als vervanging? http://nl.nextdirect.com/en/g562954s7#891537quote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik baal ook echt dat ie kwijt is. Heb er vanmiddag wel een gekocht. Maar dat is een bruine, en niet zo leuk als deze. Mocht iemand er een tegenkomen bij de h&m mag je hem best voor mij( luuk eigenlijk dus) mee nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |