Ik heb een slim fit die mn zoon helaas echt niet meer past. (heel lichtblauw spijker met turqoois rand op broekspijp) Heb nog anderen ook maar die draagt hij nog daar ik nog amper 110 heb.. (gewone spijkerkleur en en nette bruine wat duurdere die nog mooi is)quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef TimeJumper het volgende:
Nog maar een keer![]()
Niemand heeft broeken in maat 98 of 104 slim fit?
Ook zomerse broeken maar geen korte want die heb ik al genoeg.
De laatste lange broek op de foto is een hele dunne zomerbroek (linnen) van Noppies en de rest is niet heel dik (op dat 'rare' merk na).quote:Op maandag 19 mei 2014 09:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar niet echt wat ik zoek sorry.
Ik ben meer op zoek naar dunne soepele broekjes voor de zomerse dagen, als het nét te koud is voor korte broeken. En spijkerbroeken zitten mijn spekkie van 8 maanden sowieso niet lekker nu.
Laat hem eens sneller groeienquote:Op maandag 19 mei 2014 11:44 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ik heb een slim fit die mn zoon helaas echt niet meer past. (heel lichtblauw spijker met turqoois rand op broekspijp) Heb nog anderen ook maar die draagt hij nog daar ik nog amper 110 heb.. (gewone spijkerkleur en en nette bruine wat duurdere die nog mooi is)
Moet even kijken als de broek droog is of de speelvlekken eruitzijn, verder is alles nog in erg goede staat.
Is die met turquoise rand niet die h&m broek? Want die is juist ontzettend gaaf! Hier ging hij helaas snel stuk en dat vond ik erg jammer (daarom ook geen betere foto dan dit). Als ie 110 was geweest had ik hem nog wel een keer gewild zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laat hem eens sneller groeiendan wil ik die andere wel
![]()
Die turquase rand lijkt me nou niet zo en van bruin hou ik niet zo in de zomer dan.
Maar in ieder geval bedankt voor je bericht
Mijn ouders. Het is die van fisher price met zo'n knopje in het midden.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
iemand toeval voor een niet al te gekke prijs een activitycenter voor een baby te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAA dat is m! Baal ook zo dat hij m nu echt echt ECHT niet meer past. Wil m ook graag in 110quote:Op maandag 19 mei 2014 19:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Is die met turquoise rand niet die h&m broek? Want die is juist ontzettend gaaf! Hier ging hij helaas snel stuk en dat vond ik erg jammer (daarom ook geen betere foto dan dit). Als ie 110 was geweest had ik hem nog wel een keer gewild zelfs.
[ afbeelding ]
Hij ziet er qua model leuk uit, maar het is zo'n onmogelijk kleur om mee te combinerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef ohnee het volgende:
[..]
JAAAAAA dat is m! Baal ook zo dat hij m nu echt echt ECHT niet meer past. Wil m ook graag in 110
5 euro op te halen in Scheveningenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef aapieannie het volgende:
Ik zoek een badringzitje. Iemand die er afstand van doet?
Dat word lastig op de fiets vanuit het gooi..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef Troeta het volgende:
[..]
5 euro op te halen in Scheveningen
[ afbeelding ]
Wil ook wel opsturen, maar weet niet of dat de moeite waard is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:25 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Dat word lastig op de fiets vanuit het gooi..
Dat denk ik niet, wel lief van je, morgen maar even ritje prenatal!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:33 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wil ook wel opsturen, maar weet niet of dat de moeite waard is?
Wel in maat 25quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij ziet er qua model leuk uit, maar het is zo'n onmogelijk kleur om mee te combineren
Heeft iemand toevallig deze sandalen te koop?
[ afbeelding ]
Maat 27
Ik zag ze vorig jaar maar had toen al andere sandalen gekocht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wel in maat 25![]()
Wil ze ook weer in maat 27 haha
Ik heb nog 2 pakketjes maat 62 waar diverse t-shirts inzitten. Shirtjes kunnen ook apart.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:54 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand nog jongens tshirts maat 62 in de aanbieding?
http://www.orangemayonnai(...)/pr2473#.U3zsG_l_v4squote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef Suikertante het volgende:
Of misschien deze van Kidscase in 86 (of groter, als die bestaat)?
[ afbeelding ]
Als iemand die in 't nieuw tegenkomt hoor ik het ook graag! (hij heet Dale)
Ik ga voor je kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik zoek trouwens nog wel korte broeken maat 86 t/m 104. Dat is ongeveer de marge
Wel met knoopsgatelastiek in de taille (of een touwtje dat je kunt aantrekken)
Hier was ik gisteren nog en toen was hij er niet!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
http://www.orangemayonnai(...)/pr2473#.U3zsG_l_v4s
ik ben morgen vrij dan ga ik door de kast heen komt goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lief!
Kapot gekropen lange broeken mogen ook.
Knip ik de pijpen kort.
Joe!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ga met iniminime en minime overleggen of de mini loco eruit mag. Is er interesse?
Ik heb een hema maat 68/80quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:42 schreef Burdie het volgende:
Iemand een mouwloze (jongens) slaapzak over? Maat 60 of 70cm.
OMG!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:05 schreef -Spring het volgende:
9. Gymboree, 4 ans. ¤3,50.
[ link | afbeelding ]
je hebt pmquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef laziness het volgende:
Oh As wat vraag je voor het schip en chuggington? Zowel los als samen
https://skydrive.live.com/redir?resid=827EBEAB3B3086A1!1085quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lief!
Kapot gekropen lange broeken mogen ook.
Knip ik de pijpen kort.
ze wil geen kraagjes aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:45 schreef -Spring het volgende:
Holadiee.
1. Vest voor koude zomeravonden. Palomino, maat 116. ¤4,-
[ link | afbeelding ]
2. H&M, maat 98/104. ¤3,50.
[ link | afbeelding ]
3. Maat 110/116. ¤2,-
[ link | afbeelding ]
4. Vintage Blossom Palomino, maat 92 maar kan langer doorgedragen worden. ¤3,-
[ link | afbeelding ]
5. H&M maat 110: ¤4,-
[ link | afbeelding ]
6. H&M, maat 116. ZItten twee kleine verfspatjes op. ¤2,-
[ link | afbeelding ]
7. L.O.G.G. maat 116. Dun zomerstofje. ¤3,50.
[ link | afbeelding ]
8. WE 110/116, ¤3,-
[ link | afbeelding ]
Komt nog meer.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:26 schreef danic het volgende:
Ik heb hier nog staan:
- een bumbo met playtray
- een bladzijde
- een babybjorn wipstoel
- een titanium baby wipstoel
- een witte box met lade en speelgoed zak voor eraan.
- een maxicosi mura 4 met alles erop en eraan.
Is hier interesse voor? Dan zal ik foto's plaatsen.
Lime groen is meer mijn kleur dan oranje (sorry danic)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:34 schreef As1981 het volgende:
Oh ja bumbo met playtray heb ik ook nog. Lime groen. 15 euro.
ja hoor wil je nog een foto zien (maak ik dan vanavond even)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lime groen is meer mijn kleur dan oranje (sorry danic)
Doe je aan verzenden?
Als t kan graagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:34 schreef As1981 het volgende:
[..]
ja hoor wil je nog een foto zien (maak ik dan vanavond even)
Ja wat is het dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik heb serieus gegoogled, er zijn wel meer baby dingen die ik voor fok niet kende
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als t kan graag
(mijn man vooral)
Danic maak je voor mij een foto?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:46 schreef danic het volgende:
Prima hoor. Er is vast nog wel iemand anders geïnteresseerd. Hij staat mij niet in de weg
K heb alles uit de kast gehaald maar voor nu helaas...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:16 schreef Kyara het volgende:
Die bumbo's zien er niet uit maar zijn echt wel handig
Hier veel gebruikt voor de 1e hapjes. Ideaal.
Kledinghangertjes heb ik wel belangstelling voor!quote:Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een behoorlijk aantal van die kleine kledinghangertjes over. De kleren van S worden wat te groot ervoor, dus daar heb ik wat grotere hangers voor gekocht.
Iemand die ze graag wil hebben en op korte termijn op wil halen in Amsterdam?
Ook hebben we een éénpesoonsdekbed van de Hema over. Ophalen in Amsterdam op korte termijn.
het zijn 14 witte en 10 houtkleurige. Als je wil, kan ik een foto plaatsen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Kledinghangertjes heb ik wel belangstelling voor!
Jep!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:53 schreef Fannetje het volgende:
Is er hier interesse in een pakketje van vier (spijker) broeken maat 92? Twee zwarte en een lichtblauwe van H&M en een grijze met print van Tumble & dry?
Zo ja, dan maak ik even een foto!
Dat is grappig, ik heb exact die in die maat van mijn schoonzus gekregen! Dus nee dank je. Ze zijn wel heel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Teva's maat 22.5 (Suikertante, had jij nog belang?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik heb exact die in die maat van mijn schoonzus gekregen! Dus nee dank je. Ze zijn wel heel leuk
KJ krijg je niet gepmt.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat wil je hebben voor die blauwe, groene, ensspijkerbroek van de bovenste foto animalmix?
Is deze leuk als vervanging? http://nl.nextdirect.com/en/g562954s7#891537quote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik baal ook echt dat ie kwijt is. Heb er vanmiddag wel een gekocht. Maar dat is een bruine, en niet zo leuk als deze. Mocht iemand er een tegenkomen bij de h&m mag je hem best voor mij( luuk eigenlijk dus) mee nemen.
Oeh, how much?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Animalmix het volgende:
Verder deze Develab sandalen in de aanbieding
Maat 21
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |